Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Laguna 2 Type Dynamique b.j 2002 1.8 16V, deze auto heeft een vervelende kwaal, hij rijdt verder prima maar op gegeven moment slaat hij op hol en geeft zelf gas, je schrikt je dood als dat gebeurd ( vooral mijn vrouw ) als je de...
De handrem van mijn Laguna 19dci uit 2002 werkt rechts achter niet goed.
Het midden consul heb ik los gehaald om te kijken of de kabel uit de houder gekomen is of voor eventuele kabelbreuk maar dat is niet zo de evenaar stond netjes recht .(met...
Ik heb sinds kort een Laguna II GT uit 2002 en hoor bij bochten boven de 50 km/h (op- & afritten snelweg e.d.) een zoom-zoom-zoom geluid in het vooronder. Ik ben geen expert, maar het klinkt alsof er iets aanloopt. Voor aflevering is er aan...
Renault Laguna II 19DCI 120PK 2005
Vooraan slijten banden normaal en rijd auto mooi recht bij loslaten stuur
Achteraan daartegen slijten banden alsof er toespoor is
Hi.
I'm sorry I have to write in English but unfortunetly I do not speak Dutch.
I?m wondering if anyone can direct me towards information about a mod for the 1999 Laguna 2.0?
I'm mostly thinking about getting more out of the engine (it's fun as it...
Ik wil namelijk andere velgen op mijn Laguna GT 1.9 dci van 2002
Maar mijn vraag is nu als ik daar ook sensoren op steek een deze worden ingelezen in de wagen kan ik dan ook nog mijn orginele velgen...
Ik vraag me af waneer de airbag's van een laguna in werking treden
Het zit namelijk zo heb vorige week een behoorlijke aanrijding gekregen Er heeft een volvo 740 zich frontaal in mijn rechter flank geboord bijde deuren staan een cm of 20-30 naar...
Ik wil graag 19 velgen onder mijn Laguna, maar ik vraag mij af, of dit helemaal goed past. Volgens de meenste velgen programma's is 18 de maximale maat, maar ik heb al eens een laguna met 19 gezien. Is er hier al iemand die er al ervaring...
Bij inbraakactie is de aandrijving van mijn elektrisch bedienbare raam beschadigd. Het raam zakt nu helemaal scheef weg in de portier wanneer ik het open. Ik wil dit uiteraard repareren. Kan iemand vertellen hoe ik de binnenbekleding van...
Vorige week begon mijn Laguna ineens te fluiten toen ik na wegwerkzaamheden even doortrok. Uit angst voor een defecte turbo en mogelijke neveneffecten heb ik de Renaultgarage benaderd. Men heeft de auto onderzocht en niets kunnen vinden. Ja, de auto...
Afgelopen week is de distributieriem gebroken van mijn Laguna uit 1999. Behoorlijk K*T. OP het moment van breken is rolde mijn auto uit voor een rood stoplicht. Het gebeurde dus bij lage snelheid, en waarschijnlijk met de koppeling ingetrapt. Zodra...
Wie kan me raad/informatie geven m.b.t. het volgende:
'k heb 'n Laguna 1 ph. 2 1.9 dti RXT '99.
De voorschijven en blokken beginnen wat matigjes te worden. :oops: Kan natuurlijk wat aan gedaan worden door nieuwe schijven en blokken...
Tijdens onze zo gewaardeerde vakanties, hebben wij het genoegen op reis te gaan met onze heerlijke caravan.
Aangezien wij van de warmte houden en van rondtrekken, verplaatsen wij ettelijke kilometers met deze combinatie.
Mijn lampje van het dimlicht op het daschboard doet het niet meer. Is dit veel werk om dit te vervangen. Mijn auto renault laguna 1.8 RN. Alvast bedankt
Ik ben nieuw op het forum en wil graag vragen aan de kenners of zij iets weten over de carkit die in mijn recent aangeschafte Laguna zit.
Het betreft een 2,2 DCI Grand Tour Initiale (aug. 2002)
Heb enige tijd met winterbanden (op stalen velg) rondgereden.
Na enige tijd begon bij het wegrijden met enigszins gedraaide wielen het wiel rechts voor vervaarlijk de kraken.
Heb dat euvel toebedeeld aan de andere velgen.
Nu zitten echter de...
Ik wil een carbase radio cd kopen , maar nu zie ik aan de achterkant 2grote contacten zitte die zijn voor de speakers en de voeding / massa daar voor zitten nog een klein en een middelmatig contact
Ik kan echter achter mijn dashboard maar 3...
Motor springt niet aan als hij na even gereden te hebben, afgezet wordt. Moet eerst weer helemaal koud zijn. Houdt ook in als hij op temperatuur komt. BDP-sensor reeds vervangen. 4x bij Renault geweest, niet verholpen.
Volgens het instructieboekje van mijn laguna (2002) is het mogelijk dat de verlichting automatisch aan gaat als de motor wordt gestart. Dit heb ik geprobeerd te activeren maar het lukt me niet. Doe ik iets verkeerd of moet dit door een Renaultdealer...
Ik heb sinds kort een laguna 19 dci expression uit 2002 .(ex lease) .
Ik heb na nu 3000 km zelf gereden te hebben de auto een beurt gegeven
maar hoe zit het met kleppen stellen ?
Heeft de19dci zelf stellende kleppen of moeten deze elke 30000 km...
hallo ik ben nieuw hier en had een vraag omtrent de radio
ik bezit nu ongeveer 2 maanden een grandtour 1.9 dci initiale uitvoering met alles erop en eraan dus ook een mooie radio plus navigatie
ik heb overal boejes van behalve de radio het is een...
Kan iemand mij helpen:
Het dimlicht van mijn renault Laguna1 3.0 doet het niet meer, de zekeringen zijn allemaal ok.
Zo nu en dan knipperde het
Vervolgens viel het complete dimlicht uit (maar ook het verklikkerlampje van stads+dimlicht...
Hallo laguna rijders ik had problemen met de verwarming ,ben ik naar een bekende sloper uit de buurt gegaan en die zei mij dat het kachelblok verstopt zit en dat die moeilijk los te ktygen was ,dus ik heb daar een kachelblok van een laguna 1998...
Heb un vraagje mijn laguna lekt koeivloeistof ontzettend veel je ziet het gewoon deruit lopen langs de multie riem!! weet iemand waar dat vandaan komt is het makkelijk op te lossen??
Ik heb een laguna grand tour 1.8 16v G3 eind 2001. Ik heb laatst gemerkt als ik de klimaat regeling tempratuur op alle beide kanten op 16 graden zet dan wordt alleen de meerijders kant koud en bestuurders kant blijft gewoon erg warm??? Wat kan de...
hallo ik heb een probleem met mijn achterruit verwarming ik heb stroom tot aan het relais maar van af daar doet er niets meer op een of andere manier word het vanaf daar niet doorgegeven naar de verwarmde spiegels en het achterraam heeft iemand enig...
Tijdens de terugrit vanuit Frankrijk kwam ik in een giga file terecht rond Brussel. Na ong. 2 uur file-rijden merkte ik dat bij het opschakelen in de 1e en de 2e versnelling de auto zeer schokkerig op gang kwam.
Echter, op dit moment is er bij het...
Ik ga morgen een auto bekijken en er zit een gas systeem op hebben jullie een ervaring met gas systeem van renault laguna ? zal dat een goeie koop zijn. :!:
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum