Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
deze week zijn de 2 ventielsensoren aan de 2 voorbanden vernieuwd en ingelezen(met code) want ze stonden nog op de winterbandencode.na een eind rijden(13 km) waren opeens alle 4 bandensensoren op het afleesschermpje daschboard weg en brande de...
Ik heb vorige week een laguna uit 2003 gekocht en ik had een paar kleine vraagjes.
Nu blijkt dat er wat lampjes in het interieur defect zijn.
Het gaat om het lampje van de climat control display. 1 van de knopjes
van de electrische...
We gaan binnenkort op vakantie en tot overmaat van ramp ging de motor van de ramen voor kapot, deze hebben we vervangen en de ramen voor (bestuurderskant ) deed het weer.
Maar toen kregen we er ineens een ander probleem bij, de...
Ik ga zaterdag de bougies en olie vervangen van mijn laguna II uit 2004. Weet iemand van jullie wat het aanhaal moment is voor de bougies(Beru vond het niet op de site) en olieplug. bijvoorbaat dank.
Als ik de auto in 5de versnelling zet hoor ik een raar geluid (een licht gebrom)
de andere versnellingen hebben dit niet
Ik ben bang dat dit weeral op grote kosten afgaat
heeft iemand met dit probleem al te maken gekregen en zoja wat was het...
Hallo. ik ben in het bezit van een Laguna GT Privilege uit 2002 op eurogas lpg. Gekocht in 2005 en nog nooit problemen mee gehad. Da's op zich al bijzonder denk ik. Maar nu geeft het dashboard een 'laadcircuit defect foutmelding zowel in beeld als...
de passagiersdeur gaat niet meer open men dicht met de centrale vergrendeling. ik denk dat de unit in de deur moet worden vervangen. wie heeft hier ervaring mee. ben al even bezig geweest maar krijg de kabels van het slot niet los
ik moet hier een herstelling overnemen, koppakking herstelling en heb geen ervaring mat laguna,kan mij iemand zeggen waar deze metalen lat met 9 gaten komt te zitten
Ik ben op zoek naar wat meer info om zelf het probleem van mijn airco op te lossen .
Het is namelijk zo dat aan de bestuurderskant alleen maar koude lucht uitkomt ik denk zelf dat het door de warmwater afsluiter komt .
Ik had gelezen dat...
Goedendag, heeft iemand ervaring, of weet iemand hoe je de olie kan vervangen?
Waar zit de aftap en vul plug? En wat voor soort sleutel heb je daar voor nodig?
Na een lange rit en een tukje, krijg ik mijn laguna (99) alleen nog maar in zijn 3.Ook als hij niet gestart is alleen maar in zijn 3.
Zou het de drukgroep zijn?Het verband met de 3e versnelling leg ik dan alleen niet echt.
Hallo,
Graag zou ik via het forum willen weten wat het probleem van een turbo kunnen zijn.
Ik heb n.l het gevoel dat ik niet eerlijk ben behandeld door de garage.Ik zal het proberen uit te leggen wat er is.Ik bracht mijn auto naar de garage (geen...
Ik heb mijn Laguna Grand tour 1.9 dCi (88 KW), in september 2004 gekocht rechtstreeks van een leasing maatschappij. Het voertuig werd voor de eerste maal ingeschreven in april 2002, en had 117.000 Km toen ik het kocht. Sindsdien heb ik geen enkel...
Ik ben nieuw hier en krijg a.s. Zaterdag een Renault Laguna Grand Tour 2.0 16v.
Daar zit een standaard radio in maar wil echter mijn eigen radio inbouwen.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik via de stuurbediening mijn radio kan bedienen?
Ik heb een Laguna van nov 2008 (nieuw type)
Ik wil een aux box op mijn radio aanluiten.
Kan iemand vertellen hoe de radiounit netjes gedemonteerd kan worden
2 weken geleden hebben we de Megane II bij een Renault dealer ingeruild voor een Laguna Grand Tour 2.0 16V automaat uit 2005 met 64.000 km op de teller.
Vorige week ging na 5 min rijden opeens de automaat in de noodloop (vast in 3e versnelling) en...
Ik heb in november mijn remblokken en schijven achter laten vervangen en aan de voorkant alleen de blokken. Echter sinds een tijdje geeft hij 'soms' een piepend geluid....als ik hierop volgend dan weer rem is het soms weer weg.
Hallo forum,kort geleden zijn de remschijven + remblokken achter van mn laguna 1.8 aut met ABS(01-2002) vernieuwd,was een dure reparatie,(vastzittende remzuigers)nu moeten de schijven voor en remblokken voor vervangen worden,maar vlgns zeggen kan...
Misschien hebben julie een antwoord op mijn probleem.
Heb vandaag mijn airco laten vullen aangezien er compleet geen koudemiddel meer inzat.
Bij het vullen hebben ze er ook iets bij in gedaan waardoor zichtbaar wordt waar er evt een...
Sinds kort heb ik een Laguna uit 2008. (Nieuw type dus)
Nu wil ik er een trekhaak onder zetten maar voordat ik eraan begin wil ik zoveel mogelijk informatie.
Ik heb namelijk geen zin in problemen.
Ik heb al eens een trekhaak onder...
vandaag dagje op bezoek bij fam in drente 220 km hiervandaan, onderweg ging mijn lampje (vervuiling) geel in toerenteller vast branden gaat om een laguna uit 2003 1.8 dynamique. Dus in Roden laten uitlezen kwam uit dat het een melding van...
Ik heb een Laguna II van eind 2001, deze geeft bij een van de banden achter een schurend geluid bij het remmen. Ook onder het normaal rijden, lijkt het wel of er achter iets bij de ophanging tegen aan schuurt.
bij mijn laguna aut van 2002 waren de remblokken op achter,dwz linksachter was op + schijf was op(beschadigd metaal op metaal),bij demontage ging de remzuiger niet meer terug(keerring/zuiger kapot:rep.hiervan klauw compleet la + de schijven en...
De bandenspanningssensoren van mijn Laguna aut uit 2002 werken niet(goed) met name linksvoor is uit de lucht en
rechtvoor valt soms ook gewoon weg en na een tijdje komt hij weer vanzelf terug.
Heb begrepen dat nieuwe( 2 stuks) aan de prijs zijn bij...
hallo, ik heb een laguna van 2007. het is een diesel met automatische versnellingsbak.
Nu is mij al een paar keer overkomen dat ik bij het overschakelen van 1 naar 2 de bak bruut voel schakelen, wat zou dit kunnen zijn?
de auto heeft maar 46000kms...
De navigatie van mijn renault Laguna 2.2 dci Initiale 2003 werkt niet goed.
Nadat ik alle gegevens heb ingevuld en de begeleiding start, herkent de navigatie mijn startpositie niet. Hij laat mij beginnen vanuit een plaats ergens in...
Hallo
Ik heb mijn achterste remblokken vervangen en zit nu met een heel raar probleem
Als ik het rempedaal sterk indruk en zo hou zakt stillaan het pedaal tot beneden bij draaiende motor.
Als de motor uit staat gebeurd dit niet
Er is nergens enige...
Ik moet het raam mechanisme van mijn laguna uit 2004 vevangen
Nu krijg ik de bekleding er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik die eruit kan krijgen?
Heb de 3 schroefjes die in het zicht zitten wel los maar er is verder geen beweging in te...
Kan iemand mij naukeurig uitleggen hoe ik de linker koplampunit, zie foto, van mijn Laguna kan vervangen!!??
De huidige kunststofkap is namelijk dof geworden en ik heb een nieuwe unit, maar wat ik ook probeer, de grill die samen met de...
ik heb een laguna station 1.8 van 1996 en die schud van links naar rechts tussen de 60 en 80 km/uur.
heb al twee nieuwe voorbanden gemonteerd en bij de dealer zijn de motorsteunen/stuurkogels/lagers/stab.stangen gecontroleerd.
wie heeft er nog een...
Iemand ervaring met het inbouwen van een 2 din autoradio achter de klep in de Laguna 2003?
ik ben bang omdat bij de meeste de cd gleuf aan de bovenzijde zit dat deze klep in de weg zit !!
Lijkt me heerlijk om af en toe een muziek...
Ik heb het rechter raammechanisne kapot , zo te horen loopt het motortje nog wel
Hoe kan ik zonder iets kapot te breken het deurpaneel verwijderen? ik heb hier namelijk slechte ervaringen mee.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum