Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn vriendin heeft een Renault Twingo uit begin 2000. Motorcode D7FF7 1.2ltr. Nu heeft ze helaas daar een ongelukje meegehad
en ligt de voorkant in puin.
Bumper, Radiator, frontbalk, rechter koplamp kapot en rechter motorsteun gebroken.
Ik ben maar een paar dagen lid en meteen een vraag om technische hulp
Een maand geleden een andere gebruikte Twingo 1.2 quickshift Euro 2000 gekocht van een Dealer, zonder garantie. Eerste Twingo kapot i.v.m. gebroken distributie riem...
Heeft er hier iemand ervaring met het vervangen van een (linker)voorspatbord bij een Twingo ('93)? Is het in zijn geheel te verwijderen zonder snij-, slijp- of brandwerk? Zo ja, zijn er adressen waar je een goed tweedehands spatbord in de juiste...
Bij mijn Renault Twingo van 1993 brand het achteruitrijlicht niet meer.
Het volgende heb ik nagekeken.
-De lamp is goed en ook geen verdere storing bij de lamp-unit.
-De schakelaar van de versnellingsbak is in orde en ook de stekkerverbinding.
-Alle...
een probleem met de twingo :(
koud start hij altijd :dance:
maar na een ritje naar de supermarkt/stilzetten en
een kar vol boodschappen/ is het kreng niet aan de gang
te krijgen :cry2:
wegenwacht gebeld : die zegt bedrading van of de...
Mijn Twingo heeft 5 weken stilgestaan buiten en heb hem van de week weer voor het eerst gebruikt, starten lopen geen probleem.....alleen nu doet hij bij vooral lage snelheid, zoals bv inparkeren of een straat...
Vanavond de startmotor vervangen van de twingo (1.2 1994), ...hoe krijgen ze het voor elkaar om dat ding zo weg te bouwen, een echte renault dus..:Sleep:
Start nu weer geweldig (die er af kwam was trouwens ook geen jaar zo te zien)alleen nu doet de...
Hallo,
Met onze Twingo Helios '99 is wat vreemds. doe je de richtingaanwijzer aan dan werkt het allemaal wel, maar de helft van de tijd zie je niets knipperen op het dashboard. Ik verdenk de knipperlichtautomaat hiervan. Hetzelfde is trouwens ook...
Het is mij opgevallen dat er een aantal (misschien wel allemaal) Twigo's II (diesel) bij de RDW staan geregistreerd als zijnde ZONDER ROETFILTER.
De RDW hanteerd 0,005 gr/km fijnstof uitstoot en de FAP filters (zie filmpje ) komen met een percentage...
Hoi,
Wie kan mij helpen hoe ik de luchtfilter vervang van mijn Twingo Privlege 1.2 16 V 2005.
Boven op de motor zelf zit een rechthoekige zwarte box's, ik vraag mij af of de luchtfilter zich daar in zit.
Zo,ja hoe verwijder ik deze??
Heeft iemand...
Ik zit vol ongeduld te wachten op mijn oliestoker, aflevering begin februari verwacht (?)
Nu lees ik dat auto''s, verkocht na januari 2011, verplicht, moeten zijn uitgerust met een dagverlichting-inrichting.
Naast onze Scenic hebben wij ook een Twingo. Na het rondneuzen op dit forum kan ik nog niet achterhalen welk type wij hebben. Daarom maar een foto gemaakt van de type-sticker.
Wie kan zien welke (extra) uitvoering dit betreft? Het gaat dan volgens...
Ik heb een koplamp nodig voor een twingo van 97. Nu zie ik dat er zowel elektrische als handmatig verstelbare koplampen zijn. Ik heb het idee dat het een handmatig verstelbare koplamp is maar ik wil het graag zeker weten. Hoe zie ik welk type ik nu...
Onze Renault Twingo uit 2002 heeft een probleem met de ruitenwisser voor. De interval + de eerste snelheid doet het niet meer, hij doet het alleen op de snelste stand. Tevens gaat hij niet terug naar de uitstand, maar blijft midden op de...
Onze Twingo uit 2002 heeft een probleem met de voorruitenwisser, deze doet het alleen nog maar op de snelste stand, tevens zodra je de hendel in de uit stand zet staat de wisser meteen stil. Weet iemand wat hier de oorzaak van is. Als de...
Gezocht een kachelweerstand voor mijn twingo uit 94, er zijn 2 modellen 1 met 3 kleine sprialen en 1 model met 1 lang spiraal plus een flinke diode.
De laatste moet het zijn.
Moet aanstaande dinsdag van mijn vriend de koppelingsplaat van zijn wagen vervangen.
Betreft een Twingo van het bouwjaar '93, met een 1200 cc motor.
Bij een twingo heb ik nog nooit een koppelingsplaat vervangen, denk toch...
Na diverse startproblemen in het verleden door een defecte startmotor die inmiddels is vervangen heeft mijn renault twingo ph1 uit 1995 opeens opnieuw startproblemen.
Auto had 3 dagen in de sneeuw stil gestaan, en startte direct. Vervolgens 2...
ik heb een twingo uit 1993.
deze trilt bijmijn rechtervoorwiel.
ik heb me fuseekogel al na gekken daar zit geen speling op.
als ik lang zaam rij 10 km per uur dan gaat hijook op en neer aan de rechterkant net of er oon built in je band zit maar dat...
De centrale deurvergrendeling in mijn net gekochte Twingo uit 1998 doet het wel als
ik op de knop in de buurt van de achteruitkijkspiegel induw. Dus het werkt wel maar
daarnaast zit de ontvanger van de afstandbediening die in de sleutel zit.
Nu zit...
Zit er op een Twingo 1.2 van 1996 een DistributieRIEM of een distributieKETTING ??
(Renault twingo 1.2 40kw c063/c064 mot.c3g 05-1993 t/m 10-1996
of
Renault twingo 1.2 44kw c066 mot.d7f 10-1996 t/m 8-1998)
Weet een van jullie misschien van welke fabrikant de fabrieksradio(:cry2:) uit mijn renault twingo 1.2i (bouwjaar 2001) is.
En wat hier de verdere specificaties van zijn. Dit omdat ik benieuwd ben of hier een fatsoenlijke...
twingo van 93 maakt als ik naar links stuur een schuurend,grommend geluid.
wielen en remnaven eraf gehaald de lagers zagen er goed uit vet in gedaan.
heeft geen stuurbekrachtiger
Een maand geleden heb ik een Twingo 1 uit 1995 met 170.000 km op de teller gekocht om als motorrijder de winter door te komen. Gewoon een leuk autootje voor een prikkie zonder roest en met nog een jaar apk.
Ik heb sinds kort een renault twingo 1.2 uit 2002
Erg leuke wagen maar heb toch een probleempje
Mijn benzinemeter doet het (bijna) nooit,
De rest van het daschboard doet het prima alleen de benzinemeter doet het niet of maar heel even (geeft daarna...
Ik heb een vraag: is het echt nodig om ook de waterpomp te vervangen als je de distributie riem wil vervangen en is er iemand die een site weet om een tekening te bekijken over de motor voor dat ik het los haal....
ik rij een nieuwe twingo en vorige week reed ik ruim 50 km in de reserve.
je knijpt 'm dam wel een beetje
toen ik eindelijk bij de pomp kwam moest ik 36.8 liter tanken.
dus aardig geruststellend, wetend dat de tank een inhoud...
hallo,
ik heb een twingo met een stoffen schuifdak jammer genoeg lekt deze achter bij de hoeken bij de moertjes.
is er misschien een bekend probleem bij deze auto's dat ik dat zelf kan oplossen?
De brandstofpomp van ons Twingootje maakt continue een hoge zoemende toon.
Monteur deed er niet moeilijk over, die zei oh dat geluid, da's je brandstofpomp
Maar toch zit het me niet lekker, want zo'n brandstofpomp is toch vreselijk duur als hij...
Zo als jullie weten heb ik een twingo van 94'
Hij rijd perfect alleen met zeer slecht weer houd hij in als de het gaspedaal onder in drukt.
Net of ie verzuipt en dan moet ik heel rustig gas geven wil ik niet gaan stotteren en in...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum