Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Misschien heeft iemand een idee, ik heb sinds kort een hele vreemde storing waar ik maar niet uit kom.
Mijn rechter dimlicht werkt gewoon, links niet, maar als ik mijn rechter dimlicht eruit trekt met een draaiende motor begint links te branden doe ik de rechter terug dan branden ze allebei . als ik mijn verlichting weer uit zet en weer aan moet ik weer eerst rechts eruit halen om ook op links stroom te krijgen. Ik heb het voltage gemeten en die is ook 0 volt tot ik het rechter lampje eruit haalt. heeft iemand enig idee wat dit kan zijn of waar ik moet zoeken?
Ik heb natuurlijk makkelijk l#llen zo lukraak,en zonder schema's,maar begin bij de basis. Uitgaande dat links en rechts apart gezekerd zijn meten vanaf de uch. Heb je daar 12v en op de koplamp stekker niet zit het in de bedrading.
Zijn deze niet apart gezekerd en loopt enkel de draadboom door vanaf een bepaalde (meestal links) koplamp zou er tussen de koplampen een slechte draad kunnen zitten.
Deze zijn apart gezekerd het 2 keer 10A als ik dat goed heb gezien een schema van het internet. Het gaat trouwens om een megane 3 1.5dci uit 2012 het rare is dat ik spanning op de koplamp krijg als ik de andere los haal ook op de grote stekker van de koplamp en als ik met groot licht seint gaan mijn dimlichten ook aan. ik ga morgen nog eens alles doormeten en de bekabeling na kijken. Schema heb ik helaas niet kunnen vinden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In de MyRenault app op de iPhone zie je sinds kort de Status van de auto normaal zag ik daar alleen in dat de bandenspanning voor alle banden OK was.
Nu zie ik echter ook 1 Gebeurtenis gedetecteerd en wel dat de Passagiersairbag gedeactiveerd is.
Ik...
Sinds vanmorgen kreeg ik plots de storing inspuiting controleren
De auto laten uitlezen en er stond code DTC05714F
Remsignalen, te sterke motor vertraging
Wat houd dit in ??
Het is al voor de tweede keer dat ik de melding krijg , elektrische storing. Mijn auto wil dan niets meer doen.
Heb de auto dan laten uitlezen en niets te vinden.
Nu twee maanden later heb ik dit opnieuw zijn er nog mensen met deze problemen?
Onze Espace V uit 2016 geeft de melding storing remsysteem . We hebben de auto gekocht bij een universeel autobedrijf met een jaar garantie. Hiervan is inmiddels bijna een half jaar voorbij, dus wat dat betreft hebben we nog even voor dit probleem....
In 1ste instantie geeft hij aan dat tractie controle aan staat en wil niet starten.
In 2e instantie geeft hij aan storing remsysteem en wil wederom niet starten.
In 3e instantie een half uur later open ik de...
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...