Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Helaas ... het Theater Espace gaat voor ons sluiten .. we hebben enorm veel plezier gehad van onze grote ruime auto maar moeten echt centjes gaan besparen , de maandelijkse kosten van de Espace zijn ons nu te hoog .
ik roep maar wat .. ergens in april of Mei ! locatie ergens in het centrum van het land . liefst in de buurt van een eet tentje of koffie huis ? locatie aan het water of bos ofzo .. iets met speeltoestellen voor de...
Alle Espace diesel hebben hier last van. Ook de recente 2.0 dci.
Als je goed luistert zal je in lage toeren een bijgeluid horen. Niet echt rammelen maar eerder een vibratie. Dit is speling tussen de luchtaanvoer en het luchtfilterhuis.
Probeer...
Nadat onze 1.9 dCi motor van de vorige Espace Privilige het begeven had zijn we op aanraden van de garagehouder op zoek gegaan naar een 2dehandse 2.0 dCi uitvoering.
Nu hebben we die eindelijk ( wel een basis Autentique uitvoering), en tot nu toe al...
Ben mij op het orienteren op een grotere auto. Ik vroeg mij af een Renault Espace van het eerste type een auto is die in het dagelijkse verkeer nog goed meekomt? Kun je deze auto's goed op gas zetten? Is hier makklijk aan te sleutelen? Daarnaast wat...
Wij hebben de Space nu 3 maanden en ik heb nog nooit zo een fijne bak gereden. Vermogen zonder einde en luxe, luxe, luxe. Het vermogen spreek ik trouwens zelden aan, in die heerlijke auto wil je alleen maar lekker cruisen (wel leuk als je zo'n...
Wij zijn ons een beetje aan het orienteren naar een andere auto.
We rijden nu citroen en zijn daar hele tevreden over, maar met de tijd willen we toch naar een 7 zitter.
Nu is het nog niet de bedoeling om een andere auto te kopen, maar ik kwam deze...
Omdat onze gezin aardig aan het uitdijen is zijn we op zoek naar een tweedehands 7 pers. auto.
We kwamen al snel uit bij een 2.0 16v model 2000-2002 op lpg (km stand onder de 200000).
Nou lees ik op internet overal over problemen...
Ik wil graag een espace kopen want ik ben op zoek naar een ruime auto, alleen als ik alle forums lees schrik ik wat men te vertellen heeft, wat er stuk gaat, de renault garage reageren etc.
Ik hoorde alleen dat de espace na 2007 geen problemen meer...
Gisteren hebben we ons oude cliootje de laatste sacramenten gegeven en meteen maar een Espace gekocht ivm de gezinsuitbreiding. Heb ze altijd zien rijden en altijd mooie karren gevonden. Mooie uitrusting en heerlijke ruimte !
Een familielid van mij wilt ook een Espace IV aanschaffen.
Hij heeft er 3 op het oog staan alle 3 met een 2,2 dCi motor van bouwjaren 2003/2004.
Alle 3 hebben ze verschillende problemen zoals:
In mijn zoektocht naar een goede auto om onze Volvo 940 op termijn te vervangen ben ik op de Espace 3 gestuit , een mooie ruime auto waar wij met ons gezin van 6 pers. makkelijk en ruim in kunnen reizen en vind het daarbij een mooie auto om te zien...
Ik heb nog niet eerder een Espace gehad maar ben erg enthousiast na een proefrit in een 2.2DCI.
Ik wil absoluut een diesel en wil zo min mogelijk ellende met een auto. Ik zie dat er verschillende dieselmotoren zijn maar welke is nu...
Na heel lang zoeken vond ik een stel ijzeren wielen voor m'n Espace. Dit om winterbanden op te leggen. Renault kan geen stalen velgen meer leveren tot maart of zo wegens de grote vraag.
Dus naar de garage, m'n banden op de velgen laten leggen en de...
niet dat ik gelijk van plan ben te kopen.
maar heb een espace 2.0 automaat gezien.
hij heeft iets meer dan 2 ton gelopen en is van 2000.
mijn vraag is of het de moeite waard is zo,n auto te gaan rijden?
voor mijn hond zou het ideaal zijn zo,n auto.
ik wil voor de zomer vakantie mijn ramen laten tinten , dit omdat anders 4 kinderen wellicht hel veel last hebben van de zon . ik ben van plan om de achter ruit en de pasagiers ramen te laten tinten , dus niet de besturrder en bijrijder en voor ruit...
Afgelopen vrijdag mijn Espace opgehaald. Prima auto echter wat me wel opvalt (was al gewaarschuwd) en ook al op dit forum meerdere keren had gelezen is dat de standaard speakers niet veel voorstellen. Zelf ben ik de afgelopen jaren standaard...
Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een EspaceIV 2.0 DCI uit mei 2008 en ik ben onaangenaam verrast door het door Renault vastgestelde onderhoudsinterval. Men beweert dat deze auto iedere 15.000km een beurt moet krijgen waardoor ik nu...
Ik begin ineens heel erg onze Espace IV te missen.
Ben wel blij met de Espace III die wij vorige week hebben gekocht omdat onze Espace IV stuk was gegaan,maar omdat ik lang een Espace IV heb gereden kan ik niet meer aan een Espace III wennen :?
Nee...
Dag, heb jaren een (lease) 2.0T gehad - superwagen. Denk erover om nu privé een Espace te kopen meer ben ietsje kieskeuriger qua kosten nu :wink: Denk aan een diesel omdat ik wellcht tussen de 20K en 30K ga rijden. Als ik zo de andere topics zo...
Vandaag bij wat dealers naar Espaces gaan kijken. Er is bij de benzine-Espaces heel veel aanbod van 2.0T's. Heel weinig 2.0-16v's en bijna geen 3.5's...
Een van de dealers zei dat het verreweg het meest verkochte type is. Hij beaamde dat er...
Vanuit verschillende kanten hoor ik dat de gebruiks- en onderhoudskosten van een Espace het hoogste zijn in vergelijking tot soortgelijke auto's in zijn klasse. Ik verneem graag julllie ervaringen op dit gebied. Wat zijn jullie onderhoudskosten, wat...
Sinds 2,5 jaar ben ik in het bezit van een Espace 2.0T 16V uit 2004 met inmiddels 130.000 km op de teller. Een geweldige gezinsauto maar een met hoge onderhoudskosten.
In het laatse jaar de volgende gebreken gehad;
Ik heb sinds gisteren een Espace 2.2 DcI uit 2001, the race , in de mooie kleur Anthraziet metallic. Dit is (na een korte tijd met een Twingo) mijn tweede Renault.
Mijn auto heeft 243000 km gelopen, is zeer goed onderhouden. Distr....
Zoals de meeste mensen op dit forum al weten is dat onze Espace IV 1.9 dCi van bj 2003 met 316.000km is overleden.
Nu hebben we sinds een 1,5 week weer een Espace III van bj 1999 met 122.000km!!
Maar ik vind de Espace IV nog steeds mooi en rijdt...
Laat ik me eerst even voorstellen, mijn naam is Tiny en ben afkomstig uit Utrecht. Ik ben op dit moment in het bezit van een prachtige Volvo V70 uit 2001. Deze auto heeft inmiddels 310.000 kilometers op de teller en is voorzien van alle...
Laat in deze mail even weten wat je zoekt, en wat je hebt. Vermeldt natuurlijk ook type Espace. Fotootje erbij van wat je hebt verduidelijkt nog meer. Misschien kunnen via ruilen een aantal espace-rijders gelukkiger maken.
Ben onze Espace nu echt spuugzat dat ik deze $@#%#@$ auto te koop ga zetten!!
Met onze vorige Espace III 2.2dT nooit problemen gehad en deze Espace IV is het 1 en al ellende :Wall:
Heb een gezin met 3 kleine kinderen en met deze Espace mag je wel...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum