Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nu eens geen probleemgeval , maar lekker positief. :D
Vandaag vrouw, zoontje, mijzelf en een tweezits bank voor mijn zwager die in Hilversum woont geladen.
Lekker ontspannen gaan rijden vanuit Spijkenisse via Haarlem om een kastje...
Graag jullie advies. ik overweeg een espace aan te schaffen vanaf bouwjaar 2003.
Het liefst een grande espace. Nu zijn de meeste benzine exemplaren met een 2.0 Turbo motor. Hoe houdt deze motor zich na ongeveer 150.000km? Ik lees...
Na 3 jaar gaat de Espace de deur uit.
De Espace maakt plaats voor een Peugeot 307 SW uit 2007 met plaats voor 7 personen (er moeten alleen nog 2 stoelen gekocht worden).
De Espace heeft veel plezier, maar ook veel narigheid aan ons...
Hallo Espace rijders , mijn naam is Jeroen en ik ben al een jaar of 3 eigenaar van een laguna station . mijn franse auto komt uit 2000 en is dus het type 1 model . ik vind de auto erg fijn uitgerust met een boel electra en zelfs climate control . ik...
Wij zijn in het bezit van een prachtige espace van 1993 2.2 liter motor. Bijna nooit kosten aan de auto
en loopt ondertussen al bijna 310.000 km.
Helaas door de gladheid een flinke klapper gemaakt en nu is hij toch echt aan zijn einde...
Op diverse vragen van mij uit kwamen er nog nooit antwoorden op , wordt er weer een bericht gezet wat nergens op slaat zoals de espace gaat ons verlaten dan krijgen we weer diverse meldingen van wat jammer nou etc etc etc ,als we het forum nou...
Ik ben me momenteel aan het inlezen in de verschillende types en versies van de grand espace.
Dit aangezien er een vierde op komst is en ik graag een zo ruim mogelijke betrouwbare en flexibele auto zou hebben.
Nu ben ik op zoek naar verstelbare...
Ik overweeg een Renault Espace aan te schaffen, dus ik heb de afgelopen paar dagen deze forums doorgelezen, maar er is zo veel informatie dat ik het even niet meer weet... :)
Ik heb deze auto op het oog, een Renault Grand Espace...
Helaas
Ga jullie verlaten “als hij verkocht is”, jammer want voor mij was de Espace de mooiste en fijnste auto die ik ooit gehad heb.
wegen privé omstandigheden en dan moet er ergens op bezuinigd worden.
voor de liefhebbers die interesse hebben hij...
Graag een adviesje. Ik overweeg een Grand Espace 2.0T van maximaal 3 jaar oud aan te schaffen. Nu heb je voor dezelfde prijs of minder een iets oudere en luxere 3.5V6. Nu verbruikt de V6 natuurlijk veel meer, maar zijn de andere kosten ook veel...
Na vele jaren trouwe dienst van onze Grand Espace Etoile 2.0 benzine uit 2000 overwegen we nu de aanschaf van een nieuw type Grand Espace 2.0T. Reden is dat de nieuwe Espace 2 ton mag trekken, handig voor een zware caravan. Zou onze huidige Espace...
Beste mensen,
vandaag stond in het teken van de zoektocht naar een goede Espace. Test gereden met zowel een 2.0T als ook een 3.5V6
Alhoewel de 2liter een Initiale was, gaat de huidige voorkeur toch uit naar de 3.5 V6 Privilege (petrolhead :D ),...
hallo iedereen ben een nieuwe topic gestart om nu eens en voor altijd alle geruchten de wereld uit te helpen wie weet hoe het zit met de al new ESPACE en please probeer leugens en geruchten zoveel mogelijk te vermijden en alleen feiten te...
Renault-vrienden, de kogel is door de spreekwoordelijke kerk: Mijn Espace gaat er uit.
Nu ik een andere baan heb is het absoluut niet meer rendabel om zo'n dikke V6 te blijven rijden. 130km woon-werk en daarnaast nog de nodige familiebezoekjes etc...
Nee, niet schrikken, hij staat niet in de planning. :wink:
Maar... zou iemand van ons Espace-rijders geïnteresseerd zijn in zo'n auto? Na 7 jaar naar volle tevredenheid in een E-III te hebben gereden zijn we vorig jaar overgestapt op de verlengde...
Bij toeval op dit forum terecht gekomen in de zoektocht naar een vervanger van onze Scenic 1.6-16V Tech Line uit 2005.
Naast dat deze plezierige auto te ligt is voor het karretje (mag 1300kg trekken en hebben een caravan tot 1300kg)...
Beste mede Espace rijders,
Ben sinds vorige week geen eigenaar meer van een Espace.
Heb er in de afgelopen vier jaar een hoop plezier maar ook aardig wat problemen mee gehad en nu begon de stuurbekrachtiging vervelend te doen dus ik was het zat.
Ben...
Ik deel graag mijn ervaringen met de Espace met jullie. Het betreft een Renault Grand Espace 2.0T uit 2003.
De Review staat ook op Autoweek.nl.
Laat weten wat je ervan vindt, plaats een reactie hierop en/of geef het een beoordeling op Autoweek.nl...
Ik zoek iets anders, misschien een tweede auto en de espace behouden, misschien 2 kleinere auto's (bv. scenic & twingo), of een opvolger voor de espace. Het 2e plan valt voor mij eigenlijk af, omdat wij met z'n zessen zijn. Maar...
Ik ben van plan een Espace 2.0 T initiale uit 2004 te kopen met 100.000 op de teller.
De auto heeft op tijd al zijn beurten gehad en de distributieriem etc. zijn bij 80.000 vervangen.
Zijn er nog tips/adviezen waar ik op moet letten?
Mijn espace moet binnenkort voor de APK, ik denk dat ik hem gewoon een grote beurt geef.
Ik heb nu 183000 km gereden en ik zit eraan te denken om hem in te ruilen.
Ik hoor vaak dat de Turbo rond deze km-stand het opgeeft, iemand...
Ik heb een Renault Grand Espace 2.0T Expression uit 2003.
Hij heeft 182.000 km op de teller.
Als je specificaties wil: 18-LV-NH is het kenteken.
Hij staat niet te koop, maar ik ben benieuwd wat ik ervoor kan krijgen.
Wat is nou de...
Espace iv 2004 ingeruild op een Hyundai getz van 2008 :)
Na ca 3 maanden loopt de motor vast in Bulgarije. Er wordt een nieuwe ruil motor ingezet en tijdens het test draaien loopt die weer vast zelfde cilinder!...
We hebben eergisteren toch maar weer een Espace gekocht.
We gingen eerst voor een BMW aangezien ik bij BMW werk maar een BMW 5 touring is toch nog te klein voor ons als gezin met 3 kids.
Aangezien we voor de Espace IV al een Espace III hebben gehad...
hallo bij deze graag julie mening en expertize wat zijn de grote verschillen tussen bijde auto's zowel uiiterlijk als inerlijk, en indien mogelijk met foto's staven. mvg plopi
Ik ben op zoek naar een Grand Espace uit 2004 - 2005 . In ieder geval heb ik al besloten om voor een 3,5 V6 te gaan. Het enige waar ik nog aan twijfel en wat niet duidelijk is, is het verschil tussen de uitvoeringen.
ik sinds 1j mijn espace IV phase II
hij heeft een handevrijkaart waar ik de deuren mee kan open doen en starten terwijl hij in mijn broekzak zit
nu heb ik op vakantie een test gedaan samen met de mensen waar wij op vakantie zijn/waren die...
We kunnen voor ongeveer 17.000 euro een grand espace initiale 3.5 V6 uit 2008 met alles erop en eraan krijgen. Alleen heeft hij al 190.000 gelopen, maar is wel dealeronderhouden en de gehele geschiedenis is aanwezig. De 2003 Grand Espace 3.5 V6...
ik rijd nu een Volvo v70 2.5 tdi :dance: tot nu toe de beste auto die ik ooit heb gehad en ik heb al zo'n 175 auto's gehad.
deze heeft 560.000 km gelopen.hier voor ook één gehad niet stuk te krijgen m'n maat heeft hem in elkaar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum