Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb de mogelijkheid om een een 2000 3.0 V6 Espace goedkoop te bemachtigen.
goedkoop is ie omdat de versnellingsbak stuk is. ik vind het een enorm mooie auto.
nou heb ik interesse in de auto maar ik wil niet te duur uit zijn.
Ik heb net een Renault Grand Espace 3.5 uit 2005 gekocht. Boekje zit erbij en daar staan opties in die ik niet allemaal heb. Andere opties zoals een electrisch schuifdak staan weer niet in het boekje. Hoe kan ik nu in detail weten welke opties er...
Ik ben nu in het bezit van een Skoda Fabia, maar komende maanden gaan kijken naar een Renault Espace vanwege gezinsuitbreiding. Kunnen jullie mij helpen met tips voor de keuze van welke type en wat een goede motor is.
In februari een 2.2.dci uit 2004 gekocht met twee jaar top occasion garantie. Nu bleek in mei (eerste keer dat de airco echt nodig was) dat de airco te weinig capaciteit had. Locale dealer beaamde dit en zei dat het kwam omdat er te weinig vloeistof...
Wij hebben een Espace IV uit 2005 en ook een TomTom XL IQ. Nu is de voorruit van de Espace gigantisch. lekker natuurlijk, maar niet om een TomTom op te plakken. Zo lang zijn mijn armen niet!
Nu is de vraag: waar plaatsen jullie de TomTo(of ander...
Onze keycard reageert niet meer; ook niet met nieuwe batterijen. Lijkt erop alsof knopjes versleten zijn. Met reserve keycard gaat het wel goed dus zal niet aan de auto liggen maar echt aan de keycard. Heeft iemand suggesties voor...
Hallo allemaal.
Ik overweeg een Renault Espace 2.2 RT aan te schaffen met 260.000km op de teller en bouwjaar 94. Nou hebben ze mij verteld dat je deze beter kunt laten staan i.v.m. de hoge kilometerstand. Heb dus helemaal geen ervaring met deze...
Ik ben mogelijk van plan om mijn Espace III 3.0 V6 24V automaat van 2001 te verkopen en een Espace IV, mogelijk 2,.0 V6 of 2.0T aan te schaffen.
Iemand die me kan vertellen waar ik bij dit model specifiek op moet letten? Dus qua distributieriem,...
Is het nou echt allemaal zo erg met de Espace zoals ik hier op het forum lees. Het lijkt wel of alleen kritieke noten worden opgeschreven.
Het lijkt mij leuk om eens positieve verhalen te horen over de Espace.
Wij rijden een Espace 2.0T uit 2005 met...
Zijn er nog andere die zo lang op hun nieuwe wagen moeten wachten.
Mij Nieuwe Espace was belooft op 25 maart en besteld op 17 januari .
Daarna opgeschoven naar 2 April.
Nu gisteren naar de garage geweest en nu is hij voorzien voor week 16 dat...
hallo
Ik rij op het moment een Volvo v40 maar ik zou graag een iets grotere auto willen die op lpg rijd.
Ik zit dus te denken aan een espace van rond 2002.(niet het nieuwste model want die vind ik niet mooi)
Nu hoor ik van heel veel mensen dat je...
Heb net een nieuwe espace aangekocht zal einde maart hier zijn.
2.0DCi lattitude familie
Ook gps en bleutooth ingebouwd
open panoramisch dak.
moet ik me ergen zorgen om maken?
Ik ben Neri. Heb ons een Espace aangeschaft. 2.0 16V Authentique om precies te zijn. Bouwjaar 2002 en 74.000 KM gereden. Reden hiervoor Skoda (fabia), altijd probleemloos gereden. We zijn erg benieuwd naar de Espace want we lezen toch ook...
Ik ben van plan een espace diesel te gaan kopen en twijfel tussen de 1.9 dci of 2.2 dci (misschien zelfs nog een Grand Scenic diesel). Ik heb nu een 2.2. dci op het oog bij een dealer met garantie. Iemand die mij advies kan geven...
Als nieuweling op dit forum ben ik erg benieuwd hoe dom of slim ik geweest ben om voor mijn vrouw
een Grand Espace te kopen. Het betreft een mooie 2.2 DCI automaat uit juli 2004 met volledige onderhoudsgeschiedenis en onlangs vervangen distributie....
Ik sta op het punt een Espace te kopen. Ik heb interesse in deze config:
Renault Grand Espace 2.0T Privilege, Handgeschakeld, 6 versnellingen, Km. stand 124.045 km
7 Persoons, ABS, Audio, Centrale deurvergrendeling, Climate control,...
In verband met gezinsuitbreiding (straks 3 kids) zijn wij opzoek naar een andere auto, een met (minstens) 3 volwaardige zitplaatsen met 3-punts gordels achterin. Al snel stond een Espace om mijn lijstje, want deze lijkt toch erg...
Hey Espace rijders ik heb op de Espace-club forum de vraag gesteld wie er zin heeft in een Espace Meeting.
Ik wil graag polsen of er belangstelling is voor een Espace Meeting of een Espace-Club Meeting
als er mensen zijn die hier belang bij hebben...
Zijn er nog specifieke punten waar je bij aankoop van een 2.0 T of 3.5 V6 type IV vs 1 (2002 - 2006) op moet letten?
Ik neem aan dat er wel modelgerelateerde kwaaltjes zijn waar deze om berucht zijn.
Ben mij aan het orienteren voor de aankoop van een grand-espace en heb er een paar gevonden. Wie kan mij vertellen welke typen er in 2003 en wat de verschillen in uitrusting waren?
vandaag onze espace bij garage gehaald waar nieuwe gasklep regelaar in is gezet (van alfa/fiat ?????) maar nu wil auto bjna niet stationair draaien . komt het door de regelaar en kan ik de garage hier op aan spreken????
Ik heb me afgelopen week een caravan gekocht (Hobby 540 Excelent) en vraag me af of er iemand van de Espace-rijders hier reeds ervaring heeft met het rijden met een caravan achter de Espace.
Het liefst uiteraard ervaring met en Espace 3.0 V6 en......
Goedendag allemaal,
Ik heb vorige week een Grand Espace 2.0T uit 2003 gekocht en wat mij opvalt is dat er toch wel veel negatieve dingen van gebruikers op het internet staan.
Zijn deze auto's nou echt zo slecht?
Ik begrijp wel dat de negatieve...
Ik heb een espace gekocht van 2002 type 3 zonder te weten wat de historie van deze auto is. Er zitten geen onderhouds boekjes bij.
Is het mogelijk te achterhalen of het een leasauto is geweest of dat deze auto meerdere eigenaren heeft gehad?
Wij zijn ons aan het orienteren op een andere auto en daarbij is ons oog gevallen op de Renault Espace. De ruimte speelt daarbij een grote rol. We rijden momenteel nog in een Volvo 240, maar met 3 kinderen is dat toch wat aan de krappe kant....
Ik rij op dit moment een Ford Mondeo Station uit 2002, maar aangezien mijn 3 kinderen steeds groter worden wil ik toch wat meer ruimte......
Na heel wat af te hebben gezocht op internet ben ik bij een 2-tal Espace's uitgekomen:
Nu ik overal op internet naar een Espace aan het kijken ben valt het me op dat sommige voorzien zijn van donkere ruiten vanaf de B-stijl en sommige niet......
Ik kom er echter niet uit of dit bij een bepaald soort uitvoering hoort of niet :(
Is er...
Ik heb TomTom op een HP iPaq h2210 met een losse gps-muis èn ik krijg deze week een Espace (2001) met warmtewerend glas. Nu weet ik uit ervaring dat de TomTom gps-muis en warmtewerend glas niet echt dikke vrienden zijn.
Zijn er op dit forum mensen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum