Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ja hoor, heb ik weer......
Vandaag mijn auto naar een Renaultmonteur gebracht voor kleine beurt.
Toen ik terug kwam was alles netjes gemaakt alleen....... waren er nog een aantal andere zaken die niet in orde waren:
* veer rechtsachter stuk...
Hoi,
Wij zijn op zoek naar een 2e hands Espace. Nu hebben we al een paar keer een auto gezien uit 2003-2004 met zo'n 150.000 km op de teller, maar de auto heeft dan er al zo'n 300.000 gereden. Dit verschil komt dan omdat er een nieuwe motor inzit,...
Hierbij wil ik een Excel-bestand met jullie delen waarin je o.a. kunt zien:
* verbruik per tankbeurt
* kosten per tankbeurt
* aantal km's per tankbeurt
* totaal gemiddeld verbruik
* totaal aantal kosten van alle tankbeurt
* totaal verreden km's
*...
Ik overweeg een Espace III benzine 2.0, bouwjaar 2001/2002 te kopen. Ik heb zelf de indruk dat dat betere auto's zijn dan Espace IV bezine, bouwjaar 2002/2003. Is dat zo?
In Duitsland (mobile.de) staan diverse mooie exemplaren van het type The...
Ik zit er over te denken een Hapro Carver 8.5 aan te schaffen. Iemand die met dit type dakkoffer al ervaring heeft? Ben namelijk benieuwd of dit model een bodem heeft die flexibel genoeg is om mee te buigen met de lichte kromming van de dragers. Als...
Ik ben van plan om binnenkort andere velgen op mijn auto te zetten (mogelijk 17 of 18 ).
Nu vraag ik me echter af, als ik andere velgen pak die een normaal ventiel hebben, zou dit dan problemen kunnen opleveren met de bandenspanningsmeter in de...
hallo
ik ben arjo v d beemt
41 jaar
en ben zins 23 jan in het bezit van een espase uit 8-2000
we hebben de auto gekocht van wegen de ruimte voor de kinderen
ik heb zelf nog nooit met een renault gereden me vader wel 30jaar
Het is nog niet zover dat we een andere auto kopen, maar het voorwerk op de koop is begonnen...
Een van de auto's die op ons lijstje staat is de Espace.
Ik heb nog niet bij een autobedrijf gekeken (wel op websites), nogmaals het is nog voorwerk, ik...
Hallo, per 19 mei zijn wij de rijders van een espace 2.0 16v e4 benzine van 2003 met 146000 op de teller. met 120000 is de distributie riem vervangen.
Na 5 jaar mijn trouwe renault 19 1.7 ingeruild met 260000 op de teller, met deze auto eigenlijk...
Wie kan mij vertellen waar je op moet letten bij de aanschaf van een Espace IV 2.0 16V?
Kun je gegevens halen uit de boardcomputer?
Hoeveel km kan een Espace aan zonde al te veel reparaties?
Wij rijden maar ongeveer 6.000 km per...
Hallo allemaal ,
mijn naam is Gert en ben sinds vorige week in bezit van een grand espace 2.0 16v van 2001.
De auto heeft een km stand van 249000 en is gisteren even teruggebracht naar de handelaar waar ik hem kocht i.v.m. stotteren van de motor....
hallo ik ben nieuw hier .
mijn naam is erik en na jaren ford te hebben gereden ben ik nu van plan om bovenstaande espace te kopen , in een benzine automaat versie
effe een paar vragen waar moet ik op letten bij aanschaf slechte plekken roest ed...
We hebben vorige week een nieuwe Grand Espace besteld: 20 DCI 175 PK in Initiale uitvoering.
Heeft er iemand ervaring met dit type motor? Ik heb begrepen dat er in het verleden (heel)veel betrouwbaarheidsproblemen waren, vooral met 1.9DCI en...
Heden is mijn oude Espace uit 1985 ,type 1 fase 1 ,weer goedgekeurd voor de apk.
Heb er wel veel nieuwe onderdelen in moeten zitten, na een stilstand van ongeveer 2 jaar.
Maar wel een compliment van de keurmeester, over de algemene staat van de...
hallo,
ben nieuw hier dus misschien mezelf even voorstellen. mijn naam is michel, ik woon in sint-niklaas (belgie), ben 36 en vader van 3 kinderen.
al jaren ben ik verliefd op de espace, en nu we er een tweeling bij hebben gekregen is mijn kans...
Op dit moment overwegen wij een Espace te kopen. Een 3.0 cdi Initiale Automaat 2007. Nu lees ik nogal wat problemen in verband met het motorblok en de koeling daarvan. De daarbij horende kosten die her en der staan van +/- € 10.000 zijn niet echt...
Heb onlangs een Espace gekocht. 1.9 TDI van 2000.
Dacht dat ik een koopje had gedaan (35OO euro betaald), auto had lederen zetels en zag er in goede staat uit.
Inmiddels heb ik al wel wat kosten gehad. Remschijven en blokken moeten vervangen,...
ik ben nieuw hier en had een vraagje. Hoe lang zou het tegenwoordig duren om een nieuwe Espace te maken. Daarmee wil ik zeggen van nul tot helemaal af. Zijn er al spullen op voorhand gemaakt (motorblok, versnellingsbak of zo van die dingen)....
Ik ben vader van 3 kinderen en ben sinds zolang ik me kan herinneren een lease rijder. Echter nu is het moment daar dat ik een eigen auto moet gaan aanschaffen.
Budget ca 7000 euro. Ik ben een rustige rijder en ga geen caravans trekken, maar zoek...
Eindelijk zijn we mede Espace rijders geworden :D.
Na gezinsuitbreiding moest de Megane Cabrio wijken voor een Grand Espace. Een traan voor het gemis van de Cabrio maar een (nog veel grotere) lach voor de nieuwe aanwinst. Wat een...
Ik heb me door mijn kinderen en mijn echtgenote laten overhalen om een nieuwe auto aan te schaffen en nu moet hij weg...
Met gemengde gevoelens van groot spijt maar toch met een met de kinderlijke blijdschap om met nieuw wagentje te gaan rijden, zal...
Mijn naam is Remco van der Wal, vanaf komende vrijdag ben ik de trotse bezitter van een Renault Grande Espace uit 2003. Naar ik hoop een fijne auto met daarbij alle eigenschappen, die ik nu al erg waardeer in de auto, zoals ruimte...
Aangezien ik nog geen espace heb gehad, maar er wel een proefrit in heb gemaakt en me het volgende opviel. wanneer ik na het schakelen de koppeling oplaat komen en gas geef beweegt de pook redelijk. Dit ben ik van mijn huidige auto niet gewend. Duid...
Daar ik van plan ben om om 08-05-2010, deel te nemen aan de toertocht van de Antwerp Renault Oldtimer Club,
met een oer Espace Fase 1 type 1 ,bj 1985, maar geen bijrijder heb,wil ik jullie in de gelegenheid stellen ,indien daar...
Aan allemaal een plezierige jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2010 :Beer:
En dat we weer een jaar tegemoet mogen gaan zonder al te veel tegenslagen en dat we veel plezier mogen beleven van onze heilige koe :? :wink: 8) :lol: :D :P :Kiss:...
Ik overweeg een grote familie auto te kopen. De Espace spreekt mij aan. Door beperkte aantal kilometers wordt het een benzine motor. Is het mogelijk om de zware 3.5 V6 motor op LPG te laten lopen?
Gert-Jan
Mijn naam is Gerritjan Kommer ik kom uit limburg en ben 46 j jong
Ben sinds vandaag lid van de club..
Ik rij een ESPACE; V6 24V LANG AUTOMATIC ( bj 1999 )
Ik hoop dat ik er veel en lang plezier mee mag beleven met de auto ben blij dat ik hem...
Mijn Espace 7 zitter heeft twee stoelen achterin in een ander design dan de rest van mijn interieur (Etoile uitvoering); nu blijkt er op internet een levendige handel te zijn in extra Espace...
Ik ben sinds eind november 2009 de bezitter van een Espace 2.0 16v RXE Etoile uit 1999 met 166 dkm op de teller en ben via Google op dit forum terechtgekomen en zal me dan maar gelijk aanmelden..
Hallo allemaal. Ben nieuw op dit forum, maar volg het al een tijdje. Sinds mei dit jaar de trotse bezitter van een espace 2.0T bouwjaar 2003. Gekocht bij een renault dealer met 6 maand garantie. Dit was een bewuste keuze omdat er toch heel wat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum