Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo,ik ben sinds april 2008 de gelukkige :) eigenaar van laguna coupé dci150 dynamique dit is een van de beste wagens waar ik al mee gereden heb , ik stel echter vast dat er over deze wagen weinig terug te vinden is op forum :D :?:
graag enkele...
Ik stap vanavond in de auto zie ik dat mijn benzine meter op leeg staat en even later zag ik ook dat mijn rechterstuk dashboard verlichting het niet doet.
Ook geeft die het niet aan dat mijn licht aan is, maar het blauwe lampje doet het wel als ik...
tijdens het autorijden ben ik soms aan het stunten om een andere CD in de cd-speler te prutsen.... tijd om daar verandering in te brengen! Mijn autoradio heeft nog ruimte voor de blauwe stekker.... de cd-wisselaar..... maar eigenlijk heb ik...
ik heb een probleem met mijn keycard's (ik denk meerdere onder ons) deze werkt maar voor de helft de deuren kan ik wel openen met de card maar het sluiten kan ik wel vergeten ( schakelaar zit los ) van 1 en de andere heb ik bij het...
Hallo,
Ik denk dat de sensor links achter niet meer goede werkt, als ik recht naar achteren rij begint hij eetrst langzaam te piepen en naar mate ik dichter bij kom steeds sneller etc, echter als er aan de linker kant een opstakel nadert dan komt er...
Binnenkort willen wij een Renault Laguna station kopen, bouwjaar 2003.
Nu heb ik de volgende vraag, ik wil graag een versterker aansluiten doormiddel van de remote en tulip aansluitingen.
Mijn vraag is dan ook of de standaard radio van...
Hallo , ik heb sinds kosrt een Renault Laguna gt bj 2002. Nu zit er in mijn dashboardkastje nog een kastje wat bekleed is. ik zou niet weten wat hier in zit. Heeft iemand een idee??
Zojuist heb ik een proefrit gemaakt in een Laguna I uit 1999. Een nette auto, maar het viel mij op dat aan beide zijden roest zit op de dorpel, net achter het voorwiel. Het is goed zichtbaar door de open naad tussen de dorpel en de...
wie o wie kan mij vertellen hoeveel olie er in de automatische versnellingsbak moet van een Renault Laguna 1.8 16V Hatchback (benz/lpg) van bouwjaar 2002.
Dealer adviseerde me enkele malen de olie te verversen (vuil in de bak) omdat er wel eens...
Hoi ik rij met een laguna bj 2003
maar de zijknipperlichten zijn oranje glaasjes zou die graag veranderen in witte zoals de facelift.
Waar kun je in belgië er makkelijk aangeraken?
mvg joeri
Ik heb al wat topics geplaatst, maar me nog niet voorgestelt. Ik heb een Laguna 2 uit 2001 sinds juni op lpg (fabrieksaf). De auto heeft een gereviseerde motor. Forums zijn altijd fijn om beslagen ter ijs te komen bij de dealer bij storingen-...
Hai, ik heb twee mistlampen voor mijn Laguna (bouwj.: 1994) gekocht.
Nu zitten er bij deze lampen helaas geen passende houders.
Kan iemand mij die bezorgen, of weet iemand waar deze houders te verkrijgen zijn?
Kan je met een Laguna II van voor de facelift eigenlijk plezier hebben of heeft de werkplaats van de dealer het meeste plezier. Hoor en lees (voornamelijk in Autoweek review en Problemcar) allemaal zeer negatieve verhalen. Heb de mijne nog niet zo...
Ik heb mijn Laguna Grand tour 1.9 dCi (88 KW), in september 2004 gekocht rechtstreeks van een leasing maatschappij. Het voertuig werd voor de eerste maal ingeschreven in april 2002, en had 117.000 Km toen ik het kocht. Sindsdien heb ik geen enkel...
We zijn toch weer aan het kijken naar een Laguna Grand Tour bouwjaar 2002-2003, niet dat de Volvo ons niet bevalt, maar we missen een beetje ruimte. Ik kom verschillende uitvoeringen tegen. De...
Iemand ervaring met het inbouwen van een 2 din autoradio achter de klep in de Laguna 2003?
ik ben bang omdat bij de meeste de cd gleuf aan de bovenzijde zit dat deze klep in de weg zit !!
Lijkt me heerlijk om af en toe een muziek...
De achterklep van mijn Laguna grand tour uit 2003 wil soms niet openen. Het is net of de schakelaar soms slecht contact maakt maar kan dit wel? Het slot op zich ziet er wel goed uit.
hallo
ik heb net een laguna gekocht uit 1999 een rte
met een 1.6 16v op gas (g3) heeft 214.000 gedraaid
zijn nu geen problemen of mankementen aan of nog niet ontdekt
heeft apk tot mei 2010
heeft iemand ervaring met dit type moter op gas???
of wat...
Hallo , ik heb nu 1 week een Renault Laguna 1.dci GT bj sept 2002. dynamique uitvoering. Nu zit hier een cabasse auditorium tronic radio in met wisselaar achterin. Nu heb ik hier een paar vraagjes over 1
Hallo , wil eerst nog even vermelden dat ik dit een mooi forum vindt.
Verder heb ik nog een paar vraagjes.
Ik heb de Laguna dynamique uitvoering. met audio systeem met cd wisselaar. Kan ik de cd wisselaar ook vervangen tegen een nieuw type die wel...
Hallo we hebben ons net aangemeld op dit mooie forum met zeer veel nuttige informatie.
Wij gaan dinsdag onze laguna gr tour 1.8 dynamic ophalen en hopen er veel plezier van te hebben , en als het nodig mocht zijn hier wat info vandaan te halen .
De motor van mijn Laguna is kapot. Kapottte kleppen en lagers waarschijnlijk. Oorzaak volkomen onduidelijk (geen hoge toeren gemaakt; oliepeil in orde, geen schakelfout).
Kan iemand iets zeggen over wat verstandig is te doen.
Is de motor repareren...
Ik heb een Laguna Privilege 1.9 CDI uit 2002.
In deze auto zit een geintegreerde autoradio (cabasse) met stuurbediening.
Nu zou ik wel eens wilen weten, kan ik hier een andere autoradio op aansluiten, bv met usb en mp3, en toch mijn stuurbediening...
Hallo,
Kan iemand mij het verschil uitleggen, of verwijzen naar een site, tussen mijn huidige Laguna GT van 2002 en het type van bouwjaar 2006. Ik zie wel dat er een andere neus op zit en een navi-scherm in het dashboard, maar is dat alles? Ik...
Ik heb een Renault Laguna II 1.9 DCI, 120 PK (motorcode F9Q 750) waar ik een open luchtfilter (conus) op wil monteren, echter ik kan nergens zo'n ding vinden.
Voor de Laguna I en en II met een 1.9 DCI, 107PK (motorcode F9Q 718) is dit wel...
Ik heb sinds mei 2008 de nieuwe Laguna III.
Prima auto maar ik heb problemen met de Bleutooth aansluiting van mijn telefoon.
Tijdens het telefoneren horen de mensen mij erg slecht. Enkele opmerkingen van klanten:
Heb je je raam openstaan?
Zit je in...
Hallo,
Ik sta op het punt om een nieuwe wagen te kopen.
Wie kan mij overtuigen om van een VW Passat TDI 110pk over te schakelen naar de nieuwe Renault Laguna III 2.0 TDI 130pk. Reeds uitvoerig bekeken en rijk aan opties.
Nog geen testrit gereden,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum