Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn collega heeft voor mij een versie gemaakt van de niewste Carminat V30 navigatie voor mijn laguna bouwjaar juni 2005.
Echter heeft hij ze eerste geprobeerd op zijn laguna bouwjaar 2006 en bij hem verwerkt het prima, maar als ik dezelfde cd...
Vraagje, op marktplaats worden diverse navigatie dvd/cd's verkocht. Ik weet dat dit kopieën zijn, maar de prijs is zoveel lager dan de originele. Hebben jullie ervaring met deze producten? Of kopen jullie alleen maar het originele spul?
Beste allemaal,
Ik hoop op 14 september te gaan trouwen, en wil niets liever dan op deze dag een Laguna Coupé rijden. Echter niet één dealer kan mij op zo'n lange termijn een exemplaar toezeggen :cry2: . Is er hier iemand die mij zijn coupé wil...
sinds een week ben ik ook een laguna rijder geworden: een Grand Tour Tech-line van juli 2004. 1.9 DCI 120 PK.
Tot nu toe alleen maar lof over deze auto....op de radio na.... Als ik er een aardige bass uit wil laten komen is het net of de...
Hoi Kenners,is het moeilijk om een trekhaak onder een grand tour van 2003 te zetten? Moet ik de achterbumper eraf halen of gaat het zo?Alvast bedankt,henk
Kan iemand ons vertellen hoe ik het beste de rechter spiegel kan openen zonder deze van de auto af te halen .
Ik heb namelijk een defect temperatuur voeler .
Ik zoek dus die voeler dus wie o wie heeft er 1 te koop of weet waar ik deze kan...
Ik krijg volgende week mijn RENAULT LAGUNA 1.8.16V DYNAMIC.
Omdat deze auto start met een kaart,is mijn vraag of er ook een auto alarm is die samen met de kaart werkt.
Dus als ik met mijn kaart de auto op slot zet deze...
Hallo ik heb onlangs een laguna grand tour gekocht uit 2001 1.8 16
nu zie ik dat er problemen zijn met bepalde type/uitvoerringen
mijn vraag is nu welk type heb ik ?en heb ik er goed aan gedaan.?
met vriendelijke groet.
martin.
in februari ga ik kijken bij een laguna grand tour dynamique.
auto word in geruild bij m,n vaste garage waar m,n huidige laguna ook vandaan komt.
hij is van 2005 en enige wat ik weet uitgerust met navigatie.
ben dus nieuwsgierig wat ik aan...
Hallo ik heb een Laguno station uit 2001 en van de pook laat de leren bekleding los kan ik hier elke willekeurige pook opzette.
Ik heb al wel ontdekt dat de hoes onder de pook vastzit aan de pook.
Kaik de hoes los maken en dan weer aan een andere...
Hallo mensen. Vandaag heb ik mijn laguna uit 97 ingeruild voor een RENAULT LAGUNA DYNAMIQUE 2.2DCI 150PK GR T AUT5 . In mijn oude laguna was ik van achteren aangereden waardoor de trekhaak helemaal in de auto was verdwenen, geen mooi zicht. Ik weet...
Gisteren heb ik me aangemeld omdat ik even een probleemje had met mijn Carminat. Rijmpje. Je weet nooit of iemand er ook ervaring mee heeft en je kan helpen. Vandaag heeft de navigatie weer gewoon correct gewerkt. Ga er nu maar even vanuit...
Hallo allemaal,
deze week een Laguna 2002 aangeschaft, echter zonder instructieboekje geleverd...
is deze ergens te bestellen/downloaden? gaat ons voornamelijk om de diverse bedieningsschakelaars, en hoe deze te gebruiken... is verkocht inc...
Hallo allemaal,
deze week een Laguna 2002 aangeschaft, echter zonder instructieboekje geleverd...
is deze ergens te bestellen/downloaden? gaat ons voornamelijk om de diverse bedieningsschakelaars, en hoe deze te gebruiken... is verkocht inc...
Ik heb een 2.2dci Laguna initiale uit 2006 met Km stand 118000.
Echter sinds 1 week houdt de auto ff in als ik in zijn 2 optrek en sinds 2 weken geleden trilt de auto aan de rechterkant bij goed doorschakelen. Wellicht heeft het een met het ander te...
Ik ben van plan een Renault Laguna Grand Tour 2.0 16V IDE Initiale (2002) aan te schaffen. Wie kan mij informeren over eventuele algemene en specifieke problemen van deze auto?
Ik zou graag willen weten wat slimmer is om te kopen voor mijn zoon. De 3.0 V6 24v (handgeschakeld) zou hij graag willen, maar is die niet veel duurder in onderhoud en dagelijks gebruik dan een 2.0 16v? Is een 2.0 16v niet een...
Ik rij in een Renault laguna 2.0 privilege van 2005. Als ik mijn cruise-controll wil aanzetten dan hapert die nog weleens. Wanneer ik op de stuur mijn snelheid (boven de 40 km/ uur) wil verlagen of verhogen dan pakt die niet op. Hij geeft dan de...
:? Halllo. Ik zoek een dakkoffer, zo'n vierkant model, niet voor ski's welke past op de origine (brede) dakdragers behorende bij een Renault Laguna 2 hatchback. Deze dragers horen overigens ook bij de Laguna 3 hatchback. Kennelijk zijn die identiek....
Ik heb sinds kort een Reanault Laguna privilege 2.0 uit februari 2005 gekocht. De auto bevalt me overigens tot nu uitstekend. In de auto zit een carminat CD navigatie uitvoering is het ook mogelijk deze voor een DVD versie van Carminat te vervangen?
Ik ben in het bezit van een renault laguna break 1.9dci uit 11-2001.
Ik ben zeer te spreken over mijn stalen ros, maar....
Ik moet nu voor de derde keer linksachter mijn remklauw gaan vervangen omdat weer
mijn...
Wij zijn Mir en Eef, mijn man is laatst betrokken geweest bij een kop staart botsing wachtend bij de stoplichten en toen is onze Mazda 626 total loss gereden. Noodgedwongen moeten wij daarom met een budget van 2000 - 2500 euro een...
Ik ben Bas en woon in duitsland, net bij Enschede over de grens.
Hobby's zijn karten, beetje gamen en auto's.
Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Laguna uit 2003.
2,2 dci, station en redelijk wat...
Hallo mensen. Hoe kan ik zien welke uitvoering (Dynamique, Initiale ?) een Laguna II phase 2 heeft als in het dashboardkastje dat naamplaatje ontbreekt? Iemand een idee? :?
Ik ben nieuw hier. Afgelopen week heb ik een Renault Laguna GT 2.2 dci gekocht. Deze ga ik morgen bij de verkoper ophalen. Ik weet niet zeker welke uitvoering, maar ik dacht de Privilege. Er zit iig veel op en aan (leer, org....
Goedenavond.
Ik ben van plan om een Renault Laguna 1.9 DCI 110 Tech Road aan te schaffen met 108.000 km en b.j. eind 2005
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten b.v. distributie-riem, Ik hoor nog al eens wat negatieve berichten over de laguna. of...
Wij, Ger en Marike, zijn van plan een Laguna break 3.0 v6 aut5 privilege uit 2002 aan te schaffen. Nu heb ik al gezocht op het forum naar evt. problemen met de motor of bovenmatige slijtage maar kan eigenlijk niks vinden. Misschien dat ik niet goed...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum