Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Na al een tijdje wat gelezen te hebben op dit forum wordt het tijd me te registeren, omdat ik volgende maand mijn nieuwe laguna estate (lease) mag ophalen:
het wordt een 2.0 dCi 16V 130 FAP dynamique,
incl. pack comfort, dvd navigatie en...
heb mij net aangemeldt omdat ik van plan ben om een laguna aan te schaffen na drie jaar mitsubishi galant gereden te hebben........goede auto maar rijgeluiden e.d. zijn toch een storende factor. ik rij nu op g3 en wil dit...
Ik wil me even voorstellen, ik Ben Ruud en een echte Renault fanaat ik heb nu een Traffic en een Megane.
Maar nu wil ik wat groters en jullie raden het al ik wil een Laguna 2.0 Turbo Initiale Grand T uit 4/2004
Maar nu hoor ik dat er...
Ik zal me dan ook maar eens voorstellen op dit forum.
Mijn naam is Mike en woon in Maarssen.
Ik ben in het bezit van een Laguna II phase I 1.9 dci dynamique uit 2002.
Misschien een aantal van jullie al opgevallen maar ik ben ook zeer actief op de...
ik mag volgende week mijn Laguna 1.6 (2001) ophalen bij de dealer. Al ben ik wel een beetje bang geworden door de vele verhalen over hoe slecht de Laguna wel niet is..... Maar ach ja.... ik waag het erop.
omdat ik vind dat de verlichting van de laguna II (phase II) slecht is
heb ik vandaag xenon ingebouwd
en moet zeggen dat het inbouwen een fluitje van een cent is hoewel een plekje vinden voor de ballast is wel iets lastiger
heb het net even...
ik rijd een laguna break 2.0 16v rxi uitvoering.
nu ben ik op zoek naar fietsdragers, maar niet één die op de trekhaak komt te staan
want ik moet en een vouwwagen mee en 2 fietsen.
wie weet waar ik naar moet zoeken of wie kan mij hier mee...
Hallo zal me ff voorstellen. Mijn naam is Gert en kom uit Groningen.
Ben op het internet en bij garages aan het kijken naar een Renault Laguna Tech Road stationwagon van het jaar 2003/2004.
Zat zelf aan 1 op lpg G3 te denken maar tot mijn grote...
Deze week een Laguna Grandtour besteld.
Was aan het twijfelen welke auto ik zou kopen.
Ik rij nu met een Audi A4 Avant 1.9 tdi, en wou eigenlijk terug een Audi.
Ofwel een A4 Avant ofwel een A3 Sportback.
Door de enorme kortind die ik heb gekregen...
Even voorstellen, ik ben Frank, 31 jaar en samen met Marieke. Afgelopen zaterdag heeft ze na haar BMW 3 serie Touring haar nieuwe leaseauto in ontvangst genomen bij Stam in A'foort: een Laguna Estate 2.0 DCi 110kw Dynamique. Extra's zijn...
Zo de Renault is verkocht. Hij heeft in totaal in de laatste 2 maanden ongeveer 6 x bij de garage gestaan. Iedere keer sloeg de motor gewoon af tijdens het rijden. Bij de garage hebben ze het euvel na lang zoeken waarschijnlijk gevonden. De vorige...
ik heb een laguna v6 uit 2004 maar aan de buitenkant kun je daar niets van zien behalve aan de zijkant, je ziet helemaal geen uitlaat. dus ik ben op zoek naar een dubbele uitlaat. iemand die mij kan helpen?
Sinds afgelopen vrijdag ben ik de eigenaar van een nieuwe Laguna Estate 2.0 diesel (150 pk).
Ik stap over van een audi A4 station 1.9 tdi. Daar waar vele mensen mij voor gek verklaarde
kan ik niet anders zeggen dat de nieuwe renault op mij een goede...
Heb deze week voor mijn gevoel een aardige koop gedaan.
Ik ben sinds 2 maanden zelfstandig ondernemer en heb bij mijn laatste werkgever een half jaar een Laguna 2.2 DCI met full options gereden.
Toen ik voor mezelf begon moest ik hem vanzelfsprekend...
ik vermoed dat mijn motor van de kachelventilator stuk is dit omdat de kachel en airco niet meet goed werken, wel op de display maar de blower doet het niet. nu heb ik dus de ventilator uit de auto geschroeft en ben...
Zoals sommigen hier misschien wisten, was ik in het bezit van een Laguna grand tour, 1.9 Dci Privilege.
De auto had de kleur Vert Abysse ( donkergroen ) en was uitgevoerd met de 17 silverstonevelgen en sportinterieur uit de Dynamique versie.
Heb een Laguna Hatchback Tech Road Dci uit 2005, met 17 inch velgen en Carminat cd-wisselaar, sat-nav enz.
Ben een (getrouwde :D ) vrouw, met man (duhh) en een zoontje van 7.
Hiervoor had ik een Megane Grand Tour 1.6 (benzine)...
Ik ben me aan het orienteren in de aanschaf van een Laguna (v.a. bouwjaar 2003). Nu zie ik de versies Dynamique, Tech-Road? en nog een paar maar wie kan me helpen aan een site met een uitleg van deze versies. Dus wat er dan op zit...
Sinds oktober 2007 trots bezitter van een laguna uit 2002 1.6-16v.
Waar ik eerder de zin eens een laguna altijd een laguna las op dit forum geldt dit zeker...
Hoi Allemaal.
Ik ben een nieuw lid en zit er aan te denken een Laguna 2.2 diesel van 2004 te kopen
Heb gehoort dat er heel veel problemen zijn geweest met de laguna's. Kan ik deze ook nog verwachten bij een auto uit 2004??
ik ben dion de ruiter en ik ben 18 jaar,
ik heb een laguna 3.0 v6 uit 96 is niet egt jong maar toch is het een leuke auto om mee te beginnen.
zelf heb ik me rijbewijs nog ni moet 12 maart afrijden maar dat komt wel goed :P
Sinds een paar weken heb ik mijn vw golf verkocht, dit omdat ik weer eens wat nieuwers en comfortabelers wilde.
Nadat ik 2 weken geleden naar een volvo S70 2.5 automaat heb gekeken, en deze bijna gekocht had, kreeg ik toch wat twijfels. De auto had...
Ik ben nieuw hier vanwege mijn recente aankoop, een Laguna 1.8 16v van het eerste type uit 2000.
Nou heb ik helaas na het zetten van mijn handtekening wat ontrustende verhalen gevonden over de betrouwbaarheid. Ik heb net een hele...
Voor veel technische informatie over de laguna, gaan naar www.lagunaclub.nl/forum de club voor de laguna rijder.
Vanaf de eerste laguna tot aan de latste er is hier van alles te vinden, foto's, informatie, meetings enz enz enz.
Graag tot ziens op de...
Ik heb een bedrijf gevonden die interfaces leverd voor de diverse types renault. Waaronder ook de laguna fase twee. Van voor 2005.
Kan je een dvd-speler/playstation/camera of dergelijke aansluiten op je navi scherm.
Kost 149 euro, en zit een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum