Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hierbij wil ik de lezers verwijzen naar het forum Te koop aangeboden, waar ik mijn mooie Laguna te koop aanbied. De reden hiervoor is de geplande aanschaf van een 7-zits MPV.
Ik heb een defecte micro schakelaar in mijn linker deurslot en achterklep slot. Hierdoor gaat de binnenverlichting niet aan als ik een van de twee open doe.
Bijkomend probleem is dat de zoemer van de verlichting niet meer afgaat bij het openen van...
Mijn naam is Jan en ik ben in het bezit van een Laguna 1.9 diesel uit 1999 1e model.
Ik was op het internet op zoek naar ervaringen met het vervangen van gloeibogies en kwam zodoende bij deze site terecht. Ik dacht is nooit mis om wat meer mensen...
Ik las zo eens de berichten en las dat het niet meer zo druk was op dit forum.
Ik ben al sinds begin 2007 eigenaar van een laguna 2, na 2 keer een safrane gehad te hebben en eenmaal een R19.
Echter op 19 december gebeurde het onfortuinlijke,...
Ik wil rond mei een Renault Laguna aanschaffen van het bouwjaar 1996 t/m 1998 (je weet wel dat model)
Alleen vraag ik me af of je een Laguna lekker mooi sportief kan maken, sja sportvelgen staan er fraai op, maar ik vraag me af hoe...
ik heb een leuke renault laguna rxt break 1.8 op het oog met als kenteken 37-fx-jt.
wie kent eventueel deze auto.
ervaringen zeggen soms meer dan onderhoudsboekies.
o ja er zit ook een g3 installatie in.
Hallo, mensen. Al jaren rijd ik tot volle tevredenheid Rover zonder ernstige problemen. Maar ben nu eens toe aan iets anders. Nou heb ik een Laguna uit 2001 model 2002 gezien en denk er over om deze auto te kopen. Nou verteld de ene dat het een...
Here's a new review on the 2008 Renault Laguna, from TopSpeed, with info on performance, design and other features. Also available is a video and photo gallery with the car.
Today Renault official unveiled the Renault Laguna 3 and its elegant,...
morgen ga ik waarschijnlijk (als ik de financiele dingen rond heb en me heb ingeschreven in Duitsland) de Grandtour 2.2DcI halen :)
Nu vroeg ik me af hoe de geluids installatie is?.. Momenteel rij ik in een Peugeot 206 Quicksilver met een...
Ik word een beetje gestoord van die vervelende navigatie!
Dan weer wel, en dan weer niet signaal.
Concreet:
Meestal is de CD rood! Dit ook over lange stukken. Vanavond heb ik 1 uur gereden naar een bestemming, en weer 1 uur terug, in beide gevallen...
even voorstellen, naam is Mukkus en vanaf morgen ben ik de trotse bezitter van een Laguna II Grand Tour Expression uit 2003 met nog maar 86000 km op de teller. ga hier even lekker sneupen naar tips en trucs.
Na 1jaar en 7 mnd gereden te hebben in een DACIA LOGAN 1.6 met alle opties (echt een goede auto, ik was de eerste in het noorden).
Heb ik nu een nieuwe LAGUNA 2.0 expression hatchback nog van het oude type, er zat immers 4000 euro korting...
Na 1jaar en 7 mnd gereden te hebben in een DACIA LOGAN 1.6 met alle opties (echt een goede auto, ik was de eerste in het noorden).
Heb ik nu een nieuwe LAGUNA 2.0 expression hatchback nog van het oude type, er zat immers 4000 euro korting...
Mijn accu heeft inwendig sluiting gemaakt, daarna heb ik er een nieuwe ingezet maar helaas doet het bedieningspaneel van de originele Renault Carminat navigatie niets meer en de display blijft donker.
Ik ben al een tijdje verliefd op het Laguna model.
Nu heeft een autobedrijf er 1 staan op LPG g3 met 140000 op de teller.
De prijs ziet er voor mijn budget gunstig uit, dus ik zit te overwegen eens te gaan kijken naar de auto....
Renault has chosen the Frankfurt Motor Show to unveil Renault Laguna Coupe Concept, its vision of a top-of-the-range grand tourer Coupe. Intended for the discerning motorist, who understands performance, driving pleasure, and refinement, Laguna...
Ik ben in het bezit een Laguna II Privilege, deze auto is voorzien van het geweldige Carbasse auditorium systeem... nou, om eerlijk te zijn is er niets geweldigs aan want bij een beetje behoorlijk volume resoneren de speakers alsof...
Sinds een aantal weken een 'nieuwe' Laguna (2004), welke zeer goed rijdt, echter bij een koude motor zit er een hapering tussen de 1800 en 2300. Wanneer de motor warm is, is het praktisch verholpen, je voelt dan een hele korte aarzeling.
Vandaag ga ik een proefrit maken in een Renault Laguna 1.8 16v break Privilege, benzine, handgeschakeld uit 08-2001. Kan iemand me vertellen op welke zaken ik moet letten (zowel mechanisch als electronisch). Wat zijn de meest voorkomende problemen...
als ik een flauwe bocht neem knippert het lampje van de remvloeistof cq handrem
nu weet ik niet of ik nu remvloeistof moet gaan bijvullen en of ik dit zelf kan.
wie kan mij antwoord geven?
waar vul ik dit bij?
Ik zit er sterk aan te denken mijzelf ook bij de renault rijders te voegen, het kan ook niet anders met het rij comfort en uiterlijk van de nog altijd mooi uitziende laguna's grand tour.
Maar nu is mijn vraag is het nu waar dat het echt...
weet iemand ook of de dakrails op een Laguna 1 en een Laguna 2 even ver uit elkaar staan en of deze gelijk zijn aan elkaar. Ik wil nl. een bagagebox kopen maar die heeft op een Laguna 1 gestaan en ik heb, je begrijpt het al, een Laguna 2. Deze...
Vanaf morgen ben ik een Laguna rijder, uit 2002, 1.8, LPG.
Ik heb auto geprobeerd gisteren en ik was wel onder de indruk. Behoorlijk stil en veel elektrische luxe in de auto.
Het is me wel opgevallen dat de stuur licht naar rechts...
Hallo, sinds afgelopen zaterdag zijn wij ook de trotse bezitters van een Laguna uit 1994 met 146.000 km op de teller. Hiervoor hebben we nog een Saab 900 en een Peugeot 205 1.9 GTI gereden. De Saab was rijp voor de sloop en de 205 is te klein...
Ik heb sinds kort een Laguna GT 1.9 dci 88 kw (eind 2002) met oa parkeerhulp. Nu is het geluid van de waarschuwingspiepjes, naar mijn idee, slecht te horen. Ik moet namelijk eerst de radio uitzetten om ze te horen. Weet iemand of het geluid...
Mijn naam is Raimon en ik overweeg de aanschaf van een Laguna I, zal het zoeken voornamelijk richten op een 2.0. Ik ben op het gebied van Laguna's echter nog een relatieve leek dus vroeg ik me af of jullie me met een aantal zaken kunnen...
hallo ik zal me even voorstellen mijn naam is arno en ga aanstaande vrijdag 16 maart mijn Renault Laguna Grand Tour 1,8 16V dynamique uit 2001 ophalen ik hoop er veel rijpleizier aan tebeleven..... maar als ik zo al die storingen lees hou ik mijn...
hoi hoi,
dialogsys vraagt me om de type van de auto en komt met een hele lijst aan codes. Hoe weet ik nu welke ik moet invoeren? Staat die code ergens in de auto?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum