Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
www.laguna-tuning.nl gaat zijn naam veranderen in www.lagunaclub.nl.
We zijn nu de laatste hand aan het leggen aan de site en met 3 weken moet deze live gaan op het net met meteen de nieuwe naam, daarna gaan we het forum grondig aan pakken.
De 1ste...
Heb me vandaag maar eens aangemeld. Heb sinds dinsdag mijn 4e Laguna, ditmaal een Laguna 2.0 16V Grand Tour (gris eclipse) uit april 2006. (komt uit Duitsland, kenteken is wel van deze week)
Ik heb een Laguna Privilege, deze auto is voorzien van het keyless-entry systeem.
Normaal is er een circel rond de auto die bepaalt vanaf welke afstand de auto op slot gaat, dit varieert nogal.
Nu is mijn punt: afgelopen...
Gekocht in 2005 met 33 duizend kilometer op de teller.
Bij 40.000 kilometers alle (vier) bobines een keer vervangen. Rechter kruiskoppeling voor vervangen. 70.000 kilometer beide raam mechanismen...
Onlangs heb ik een (proef)rit gemaakt met een Laguna 1.8 prvilege. Tijdens het wegrijden gingen de deuren automatisch op slot maar dit maakte nogal wat geluid. (Te vergelijken met het poetsen van de tandwieltjes).
Maakt dit altijd zoveel geluid of...
Enkele dagen na een grote onderhoudsbeurt (60 000km) en net voor ik naar de keuring moet (4 jaar) en net voor we op vakantie willen vertrekken, ontploft de motor van mijn Laguna II 19dci (juli 2001). Er is iets afgebroken in de motor (drijfstang?...
Heeft iemand ook al last gehad van de kwaal dat de verlichting van/achter het LCD display uitvalt. Voor de duidelijkheid het display dat de ingestelde temperatuur en ventilator stand etc. weergeeft.
Hoe kan ik dit display losmaken en erachter...
Halo ik heb een Grandtour V6 automaat tot dusver geen problemen met de automaatbak 168000 KM en veel caravan gebruik dus de bak moet er wel veel aan trekken met zo'n sterke v6 moter rijd super hoor.Ik heb wel gehoord dat je wel elk jaar de olie van...
In de pers heb ik recentelijk gelezen over de nieuwe 2.0 liter dCi en de 130 pk 1.9 met roetfitler, maar op de site van Renault Nederland zie ik nu ook een 1.9 dCi met 95 pk. Is die ook nieuw? Ik kende de 1.9 in de Laguna II voor de facelift alleen...
Ik ben op zoek naar een Laguna.
Ik heb al een paar proefritten gemaakt in 3.0 V6 automaten, ik vond deze erg fijn rijden,
alleen de ene was net voor mijn neus verkocht en de tweede had problemen met de schakelbak.
Heb een laguna gekocht van 2001 met een km stand van 110000.Het is een expression uitvoering met een 1.6 en bij de proefrit had ik een goed gevoel bij. Het rijdt erg goed, krijg hem over 2 weken en ga ik er (hoop ik) veel plezier aan beleven.
Na anderhalve week leenauto i.v.m. mijn schade heb ik vandaag een andere Laguna gekocht. Uiteraard weer op LPG :wink: (> 25.000 km/jaar). Is-ie niet mooi?
IK ben van plan om een gebruikte Renault Laguna te kopen. Maar ik wil jullie als forum vragen waarop ik speciaal op dien te letten en waar ik een goede gebruijte Laguna kan kopen voor een redelijke prijs. Mag best een aantal jaren oud zijn.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Luguna Grandtour 1.9 Dci (120 pk) uit 2002 met bandenmaat 225/45/17.
Hartstikke mooi voor de zomer!
Ik heb echter nog bijna nieuwe winterbanden liggen met maat 195/65/15.
Mijn vraag is of...
Ik ben van plan om een laguna Grand tour 2.2 DCi Tech line uit 2004 met automatische versnellingbak aan te schaffen. Op deze auto staat ongeveer 65000 km.
Maar nu hoor ik van verschillende mensen dat dit niet echt een goede combinatie is omdat de...
Renault Laguna II 19DCI 120PK 2005
Vooraan slijten banden normaal en rijd auto mooi recht bij loslaten stuur
Achteraan daartegen slijten banden alsof er toespoor is
Na bijna 4 jaar met veel plezier gereden te hebben, heb ik vandaag de km-teller van de Laguna op 222.222 km gezet :D . Hij doet het nog steeds prima maar ik denk niet dan ik de volgende stand met 6 dezelfde cijfers ga zien in deze auto. Vandaar dus...
ik ging gister met m,n laguna weg en tot mijn verbazing hoor ik een brommend geluid nadat ie gestart is kijk onder de auto en ja hoor ,t geluid komt bij de uitlaat vandaan.
dus ik vandaag naar de garage en ja ,hoor uitlaat stuk enkelt niet bij de...
Ik ga morgen een auto bekijken en er zit een gas systeem op hebben jullie een ervaring met gas systeem van renault laguna ? zal dat een goeie koop zijn. :!:
Hieronder heb ik een stukje uit een rij-impressie van de nieuwe Laguna 2.0 GT van de site van Autoweek gekopieerd. En wat schetst mijn verbazing, er wordt kritiek geuit op de afdekplaat van de audio-installatie!!!! Maar die is met de facelift komen...
Hallo,
Ik ben me aan het oriënteren voor een andere auto, wat ruimer (ivm 2 kids) veiliger en het oog wil ook wat dus ben ik nu verliefd aan het worden op de Laguna GT.
In principe rij ik 13.000 km per jaar dus vraag ik mij af wat is nu het...
Rotterdam - Auto's roesten weer, zo blijkt uit een Zweeds onderzoek uitgevoerd door het Korrosioninstitutet. Het onderzoek werd in opdracht uitgevoerd voor autoproducenten, staalfabrikanten en makers van antiroestproducten....
Wij zijn van plan een Renault laguna grandtour als occasiewagen te kopen.
De verkopers zijn natuurlijk superpositief over hun wagen en de reden waarom ze hem verkopen zijn aan te nemen ( nieuwe bedrijfswagen, aankoop huis, enz).
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum