Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
We zijn op zoek naar een zo nieuw mogelijke scenic. Ongeveer €8000,- te besteden.
Zag een fel-blauwe met vlgs mij alle opties staan uit 2004. €7500,0 .Echter... 250.000 kilomter gereden.
Ik lees wel eens dat je daar tegenwoordig...
eerst ff voorstellen, mijn naam is jan, woonachtig in belgie, meer bepaald limburg en sta op punt om een scenic diesel van mijn zusje over te nemen, hij is in zeer goede staat, geen builen of roest en 100.000 km, enkel slotje koffer is stuk,...
- Gelijk aan het begin viel ons op dat de pook zich zeer stroef laat bewegen. Later was dit over --> gewenning.
- 2 dagen na de aanschaf, reed m`n moeder het...
In april 2007 loopt het leasecontract van mijn renault af en kunnen we hem overkopen. Dit zijn de gegevens: bouwjaar 2003, G3 gasinstallatie, 130.000 km, 1.6 express sport (geloof ik).
Is het verstandig hem te kopen of krijgen scenics van deze...
Iemand ervaring met de TIS CD's van Renault?
Ik probeer met de mij voor handen zijnde gegevens van de auto werkplaatshandboeken te vinden, maar het enige wat ik vind zijn Servicebulletins.
De gegevens die ik invoer:
Megane Scenic
Type:JA0N...
Ik ben op zoek naar een jonge tweedehands Scenic. Prachtige auto!! Maar ik vermoed dat die ook wel zwakke punten heeft.
Waar moet ik op letten, carrosserie technische en motorisch.
Jullie bezitters weten het, en ik zou het graag weten.
Mijn...
Ik heb onlangs kort een proefrit gemaakt met een Grand Scenic. Op zich bevalt de auto mij, wat ik me echter afvraag is hoe het is een lange rit met deze auto te maken. Gaat het hoger en rechterop zitten niet een keer vermoeien?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum