Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds enkele weken heb ik last als ik de deur aan bestuurderskant open of sluit dat ik hard een knakkend geluid hoor.Dit komt van de deurdranger(of hoe noemen ze dat).Weet iemand hoe ik dat kan oplossen want dat bestaat zo te zien uit 1 stuk bij de...
helaas ook schade gereden , in de straten waar niet gestrooid was en de boel spekglad was ging ik stapvoets rechtdoor boven op een paaltje op de hoek van de straat . niets lukte meer .. remmen of gasgeven sturen enz .....
ik heb een Espace 2.0 DCI uit midden 2007, sinds een paar maanden een zéér irritante rammel aan de voorkant van het panoramadak. Voordat ik de garage hierna laat kijken en vele euro´s lichter ben, iemand enig idee hoe je dit kunt oplossen?
Renault heeft een mini facelift uitgevoerd op de Espace IV. Alhoewel mini: de 3.5 V6 heeft het niet overleeft. 3.0 diesel overigens ook niet, maar dat is een minder groot verlies. Ben benieuwd of de 2.0T ook zuiniger is geworden (net als de 2.0...
Hebben jullie ook last van het kraken van het dash board? Vooral de bovenste plaat en de roosters van de luidsprekers... Hoe hebben jullie dit opgelost? ik spoot er voorzichtig kruipolie tussen, is al heel wat verbeterd maar is er toch nog... Wie...
bestaat er ergens een lijst waar ik de partnumbers van espace IV onderdelen kan opzoeken ?
Ik ben op zoek naar het plastic plaatje/bakje dat op de plaats van de GPS bedieningspaneel zit in een model waar standaard geen GPS in zit
(ik heb de GPS...
Weet iemand hoe ik het deksel waarachter het GPS scherm zit bij de Espace IV er kan afhalen ?
Het lijkt wel alsof er een ijzeren staaf volledig door de 2 deksels loopt (van cd wisselaar en GPS )
Ik wil het er afhalen omdat de bekleding beschadigd...
sinds gister in het bezit van een Grand Espace 2004 :)
Er lag een plasje heldere vloeistof onder de auto vanochtend .... Ongeveer ter hoogte van de rechter voorzetel . Bij nadere inspectie blijkt de vloeistof uit een klepje te...
Sinds kort een Espace uit 2007 in mijn bezit. Nu merk ik echter dat er in de linker koplamp vocht zit (met al die regen van de afgelopen tijd) waar ik minder blij mee ben. Kun je dit verhelpen door het vervangen van de rubbers of is dit een echte...
Is er misschien een Espace IV rijder die een iPhone heeft en deze mogelijk ook al vast in de auto heeft zitten?
Ik ben namelijk op zoek naar een houder voor op de ventilatie-opening te plaatsen. Je hebt tegenwoordig ook van die zwanenhalzen die je...
Ik dacht zelf altijd dat je dat aan de zilveren streep tussen de mistlampen kon zien. Maar ik zie op de autotelegraaf een 2.016v Expression van Januari 2007 zonder de kenmerkende zilveren streep, terwijl...
Om het parkeren nóg makkelijker te maken wil ik mijn Grand Espace IV Ph1 uitbreiden met parkeersensoren in de voorbumper. De achterbumper is hier al af-fabriek van voorzien.
Nou heb ik dit setje gevonden op internet:
Met name deze set...
Ik zie regelmatig als mijn espace in de regen heeft gestaan dat er links en rechts op de hoedenplank(dat klein hard gedeelte)2 grote natte plekken zijn.Zijn er hier nog mensen die daar last van hebben?
Op onze vorige E-III altijd met veel plezier een fietsendrager gebruikt, de versie die je op de achterklep monteert. Nu willen we voor de E-IV precies zo'n ding, maar ik zag dat dit model een extra losse nummerplaathouder/lichtbak heeft.
Ik zoek naar een mogelijkheid om 2 Espace stoelen (type IV JK) als 3e en 4e zitplaats in mijn camper te monteren. Het mooie van deze stoelen is de geïntegreerde 3puntsgordel.
Alleen, hoe krijg ik ze goed vast op een vlakke vloer?
Is de fietsendrager die op de achterklep van een espace IV gemonteerd wordt te combineren met een aanhanger / caravan? Of komen de fietsen bij bochten in contact met whatever achter je espace hangt?
Het centrale (en bovenste) klepje op het dashboard is verwrongen door een te harde doorduwaktie....Ik zoek dus a) een ander en b) wil ik weten hoe ik de klep kan demonteren. Iemand een idee hoe dit aan te pakken. Ik heb al een beste man uit...
De plastickap (niet gespoten) van mijn zijspiegel links is bij het scharnier gebroken. Vervolgens is het prachtig (!) met een schroef vastgezet, zie de foto. Een echte maatwerk constructie dus! Spiegel is verder onbeschadigd. Volgens de...
Heeft iemand net als ik alleen maar problemen met de Airco van een Espace uit 2003 ?? in 2007 de auto gekocht van een leasemaatschappij dus auto altijd in onderhoudt van Renault Garage geweest volgens onderhoudsboekjes. in 2008 de aircopomp en...
Ik heb een paar weken geleden, na er minstens 15 jaar verlekkert naar kijken mijn eerste gebruikte Espace gekocht.
De auto is van juni 2007 dus nog vrij jong.
Er zitten wel een paar kleine krasjes in de lak, hoe en met wat kan ik deze het beste...
Als nieuwe eigenaar van een 3.5V6 Espace Initiale :D heb ik ook meteen een vraag. Ik zoek een honderek om ons monster achterin te houden. Ik gebruik een 2-3-0 configuratie qua stoelen en zou graag van jullie willen vernemen...
Weet iemand of er losse chrome handgrepen (overzetkapjes) te krijgen zijn voor op de Espace IV? Ik zag gisteren een Espace IV rijden uit 2003 waarvan de eigenaar een aantal dingen had aangepast, waaronder chrome handgrepen. Nu weet ik alleen niet of...
In mijn oude Espace III kon ik wanneer ik ging surfen heel simpel de hoofdsteunn van de bijrijdersstoel verwijderen. Daardoor kon deze stoel maximaal achterover zodat ik veel ruimte kreeg voor het vervoer van m'n spullen. In m'n nieuwe E-IV met DVD...
Wie weet of dit simpel zelf te verhelpen is
parkeerde achteruit en nam net rechtsvoor een stuk bossage mee, gevolg is dat bumper en voorscherm niet meer netjes aansluiten. Hoorde toen ik het aandrukte een stuk plastic vallen dat op een...
Gisteren vlug zoontje naar de tekenschool brengen,raak ik met de linker voorkant de zijkant van de garage toch wel zeker(moet altijd 1 spiegel dichtklappen).Met gevolg dat de plastic rond mijn oren vloog.Heeft er iemand een gedacht van of zo'n...
Aangezien ik de donkerdere ramen (vanaf de B-stijl) van mijn huidige Espace III gewend ben en mijn toekomstige Espace IV normale ruiten heeft ben ik van plan om vanaf de B-stijl de ramen en het raam van de achterklep iets donkerder te maken (zeer...
Heeft iemand ervaring met dit probleem? Zekeringen allemaal nagekeken en goed, geen losse kabels of stekkers onder de stoel.
waar zit de regel eenheid? Kortom alle hulp is welkom. :(
Rechts achter zit het tank klepje dat met het afsluiten van de auto vergrendeld wordt. Als de auto geopend zou het tank klepje open moeten gaan door erop te drukken. Het lijkt erop dat de servo van de vergrendeling kapot is. Bij het openen van de...
Even voorstellen, ik ben een nieuw lid hier. Ben Nick Loos en een trotse eigenaar van een Espace 3,5 V6 uit 2003 Privilege. Een super auto al zeg ik het zelf. Uitermate relaxed rijden, veel ruimte, hoop vermogen als het nodig is. Er is echter 1...
De armleuning van de chauffeurszetel klikt niet meer. Hij valt gewoon naar beneden. Wellicht is er in de zetel iets stuk. Wie weet wat stuk is en of de zetel eruit moet en de bekleding volledig losmoet?
Mijn vraag gaat over het wegwerken van kabels. In mijn espace zit de autoradio en wisselaar links acterin de auto achter een panneel. Ik wil erg graag de iphone aansluiten en twijfel erg over de methode.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum