Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo, ik had effe een vraagje, men scenic uit 2000 heeft een beetje roest, wil dit bijwerken maar heb echt geen idee waar de kleurcode staat vermeld. kan iemand mij dit aub vertellen.
alvast bedankt.
mvg marcel
Hallo ik heb een scenic van 2002 en heb een vraag over hoe ik de goot zit van het schuifdak kan schoonmaken en waar het einde zit want ik ben tot ongeveer 1mtr diep in de goot gekomen en dan zit E een verstopping en misschien kan ik die via de...
Ik heb een renault megane scenic uit 1999 (1 type).
Het probleem is dat de kachel wel blaast maar geen warme lucht.
De temperatuurmeter komt ook niet hoger als een kwart of minder zelfs.
Bij een warme motor heb ik hem gisteren even...
Model/uitvoering : Megane Scenic; 1.4 16V 2005 (volgens RDW)
Bouwjaar : 26-04-2002 (eerste tenaamstelling)
Brandstof : Benzine
Let op : Hoewel er 2005 in het type staat, is de auto van 2002. Is dit een type 1, fase 2?
Speciaal lid geworden omdat ik een klein klusje moet doen aan onze Megane Scenic uit 1997. Is dat dan de Scenic I? Het klepje van het dashboardkastje is afgebroken. De scharnieren zijn dus door de midden. Hoe monteer ik een nieuwe klep? Kan dat...
ik heb sinds kort een Scenic 1.6 16V met climate controle.Heerlijke auto alleen nu sinds een aantal dagen wordt mijn kachel niet meer warm,of beter gezegd....pas als ik mijn temperatuur op max zet dan komt er warme lucht uit.Elke...
kan er iemand me vertellen wat de totale breedte is van de achterbank (dus 3 stoelen samen) van de scenic 1 ph1 (ph2 idem neem ik aan?) van de scenic 2? en van de scenic 3? en zijn deze stoelen ook uitwisselbaar?
Ik heb een probleem met het achterste schuifdak, hiervan is aan een kant het aandrijfbeugeltje afgebroken.
Ik heb dit met een plaatje weer gerepareerd en het het dak schuift ook weer open en dicht, maar als het naar voren schuift in de uiterste...
Hoi allen,
ik heb even een vraag over de schuif/kantel dakjes die in onze Scenic zitten.
Er zitten twee van die rakkers in onze auto. Ik had ze liever niet gehad, maar goed, toch wel mooi en leuk ook voor kinderen. Lekker veel licht en het ziet er...
Van de week kwam ik er achter dat mijn airco het niet doet.
Vandaag laten nameten en het bleek dat de druk op 0,5bar stond. Dus slaat ie niet aan.
Omdat ik er van uit ga dat ik per jaar ongeveer 10% aan vloeistof mag verliezen en ik het systeem...
Ik heb sinds een paar dagen een Scénic uit 2000.
De 1.4 versie.
Ik heb vandaag getankt en hij stinkt in de auto naar benzine.
Niet onder de kap ff rijden en het word minder.
Misschien de rubberen dop van de afdichting bovenop de tank. Deze...
sinds kort ben ik eigenaar van een 1.6 RXE uit 2000. Aan de bestuurderskant is de hemel rondom de zonneklep helemaal doorweekt, er lekt dus iets. Bij de dealer wisten ze me te vertellen dat dit waarschijnlijk de voorruit is die niet goed...
Gister is mijn ventilator gestopt met draaien, hierna heb ik onder de motorkap mijn hand in de luchtbuis van de ventilator gestoken en voelde ik wat bladeren. Daar na draaide hij weer vol op. De...
Ik heb een renault megane scenic uit 2000 gekocht.
A.s. woensdag krijg ik de sleutel.
Nu zag ik tijdens de proefrit dat de hoes en de knop van de pook beschadigd zijn.
Heb op internet al rondgekeken maar ben bang dat ik de verkeerde bestel...
hallo, ik ben marcel, de net trotse bezitter van een 2.0 privilege uit 2002. kachel is op hol geslagen, alleen hoogste stand van de climate, wil ook niet zachter. nu ben ik er al achter dat normaal gesproken de weerstand is oorgeslagen. 2 vragen....
Weer terug op het forum na een jaar van rijplezier.
Maar... nu weigert mijn voorste schuifdak. Gelukkig doet het achterste schuifdak het prima.
Het voorste komt aan de rechterzijde even omhoog maar links niet....
Ik heb mijn midden console eruit en aan de bijrijderskant het deksel?? verwijderd. Nu zie ik twee kabeltjes, de onderste rode kan ik zo bij maar volgens de vraagbaak kan ik ook zo bij de blauwe, welke dus niet het geval is. Deze zit helemaal...
Ik heb op het forum hier al veel gelezen over het vervangen van de kachelweerstand en herken alle problemen die daarin genoemd worden, maar de combinatie weerstand vervangen en motor onderhouden heb ik nog niet gelezen.
Die van mij...
Hallo,
Ik heb een scenic 2.0 uit 2002 en had hiervoor een 1.6 uit '99....nou heeft de 2.0 een cd wisselaar onder de bestuurdersstoel en nou verbeeld ik me dat die stoel minder ver naar achter wil als die zonder wisselaar zoals in de 1.6....kan dit...
Hi folks - ik heb gedurende langere ritten wel eens een gezellige roker aan boord (foei) en die kan bij donker de asbak niet goed vinden. Dat ding heeft al minimale afmetingen en de volgende ochtend ligt er meer naast dan erin...
Sinds vandaag werkt de climate control van de scenic niet meer, beeldscherm brandt wel maar hij blaast niks meer. Hiervoor zat een rammeltje in de ventilator hier nog niet naar gekeken heeft dit er misschien mee te makdn?
Vandaag is spontaan de aanjager en airco er mee gestopt. Het betreft een Renault Megane Scenic I Phase II bouwjaar 2003 met climat Controle. Ik heb de zekering gecontroleerd deze is heel. Is dit via diagnose uit te lezen?
Iemand een idee....
Het geluid ui onze tunerlist is bepaald niet wat ik gewend ben van eerdere aftermarketradio's met topklasse speakes of de High Performance sound van onze Volvo.
Mijn eerste gedachte is daarom de speakers e vervangen voor wat luisterbaars. De...
Ik heb sinds kort in mijn Scenic van 2001 een erg irritant geluid bij het sluiten of het openen van mijn centrale portiervergrendeling.
Het is een vervelend piepend, schrapend geluid, dat geluid komt weg tussen de rechterachterdeur en de tankdop....
hallo allemaal we sind 15 oktober een scenic van 2001 tijdens het wassen van auto kwam ik deze twee gaten tegen
links en recht achter aan de onder kant van de dorpel er zit geen roest aan wel voel ik dat er een rubber flapje
zit dat ik naar binnen...
Ontdekte op een documentatiemap in de Scénic dit etiket - iemand van Renault heeft daar toch iets mee willen zeggen... een instructie voor de eindcontrole?
Een paar termen herken ik
- Volant - Stuur, leder
- Enjoliveur = opleuker, velgen denk ik
-...
Halverwege mijn rit houdt ineens de blazer op met blazen. Lekker in de regen natuurlijk, dus gelijk de ramen beslagen en gedoe.
Nu kom ik hier wel dit onder werp tegen.. maar ik heb geen diesel.
Iemand een idee wat ik het beste kan gaan doen?
De...
hallo ik heb een scenic van 2001 met twee panoramadaken
de achterste werkt primma maar de voorste blijft aan een kan hangen als ik het dak in klapstand wil zetten
je zie ook dat hij aan een kant omhoog komt maar aan de andere kant niet
heeft iemand...
ik heb een Renault megane senic mijn blower deed het niet meer dus heb er een nieuwe kachelweerstand ingebouwd.
en nu doet hij het weer het enige probleem is dat hij alleen maar koude lucht blaast . wie weet wat mijn probleem is. hij is van 2002 en...
Het gaat om mijn Renault Scenic 2003 16V.
De mooie grote meegespoten rode knop van het slot van mijn achterklep schoot mij gisteren voorbij bij het openen van de klep.
Zo te zien is er niets aan afgebroken, wel kan ik hem weer...
ik ben in het bezit van een Renault scenic 1.6 16 V uit 2002
sinds korte tijd blaast de climat control alleen maar op volle sterkte , en als je hem uitschakelt blaast hij nog harder
hij gaat dus niet uit en blaast alleen op volle kracht , verder...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum