Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De aircopomp van onze Scenic is kapot. Dit wisten we al bij de aankoop.
Aangezien dit een behoorlijke kostbare reparatie schijnt te zijn, hebben we deze op de lange baan geschoven.
Nu kan ik voor relatief weinig een nieuwe aircopomp...
Ik heb vandaag een dakdrager gekocht op Marktplaats voor mijn Renault Scenic (2) uit 2007 (50XXLN). Maarrrr, helaas ontbreken de 4 boutjes die het geheel vast moeten zetten aan het dak. Welke dus in het ronde gaatje onder zo'n klepje...
Wij hebben momenteel een Grand Espace die vrij veel storingen gaat vertonen. Planning is om hem er uit te doen en een (Grand) Scenic te kopen. Nu heb ik een mooie GS, uit maart 2008, zien staan. Deze is echter zonder 3e zitrij. Mijn...
Ik merk dat de voorstoel van mijn Scenic II Techline 2008 begint door te zakken: het zitdeel rechtsachter en de rugleuning rechtsonder hebben meer ruimte, waardoor ik niet meer lekker zit. En los van alle andere kwaliteiten van een auto, goed zitten...
Sinds van de week heeft mijn airco een probleem.
De aircopomp maakt een raar geluid en koelt nauwelijks.
Na een tijdje is het over en doet hij weer wat ie moet doen.
Zou het kunnen zijn dat de pomp het aan het begeven is?
De dealer heeft voor mij de re-circulatie stekker los gehaald.
Iedere keer met starten hoorde dat geratel voor 5 seconden.
Terwijl de knop niet op recirculeren stond.
Nu was meer mijn vraag, nu die stekker eruit is, staat de klep voor...
Beste leden, ik rijd met een scenic 2 BJ 2008, de laatste tijd heb ik de indruk dat de ventilator snelheid wanneer deze via de acc automatisch werkt een veel te hoge snelheid, veel te lang aanhoudt. Niet zo hoog als bij ontwaseming maar hoorbaar te...
Hallo beste mensen.
Ik had problemen met mijn verwarming in de Scenic 2004.
Ik bleef maar koude lucht over mijn knieën voelen.
Na intensief onderzoek bleek het aan de pollenfilter te liggen.
Ik had een nieuwe geplaatst, maar... hem niet voldoende...
Heb sinds 2 maanden een Renault Grand Scenic uit 2004
170.000 km op de teller
Motorisch eindelijk helemaal goed. (Hier ook 4 maanden garantie nog op)
Elektronisch wordt het voor mij een te groote puzzel...
Renault Grand Scenic 2, uit 2005. Elektrische inklappende linker spiegel gaat keurig in maar bij uitzetten draait hij te ver door. De complete spiegel is met twee type torxjes er simpel af te halen. Maar hoe haal ik de gekleurde kap eraf ??
Las op...
Net in het bezit gekomen van een scenic 2 phase 2 1.6 16v uit 2007.
Nu is de knop van de versnellingspook erg versleten en ziet er belabberd uit kun je deze zelf makkelijk vervangen ?
Wij zijn al een aantal jaren tevreden eigenaren van een Scenic II 1.6 handgeschakeld maar wilden toch graag een automaat hebben. Zo gezegd zo gedaan vandaag een Scenic II 1.6 automaat gekocht.
Ik heb een Renault Scenic II, 2.0 uit 2004. Probleem is dat alleen de blower van de kachel/airco niet meer werkt. (display hiervan werkt nog wel)
Nu heb ik al het een en ander gelezen op het forum, en heb wil eerst de kachelweerstand...
Hallo ik heb een Scenic 2 maar als ik mijn licht heb aangehad tijdens een regenbui
en als ik het daarna uit zet heb ik ineens veel condens in mijn linkerkoplamp.
Iemand een goeie tip om het te kunnen verhelpen ik zal toch eerst de lekkage op moeten...
Mijn Scenic is up to date.
Alles werkt naar behoren, maar je moet het ook uit kunnen zetten.
Sinds de hitte van de afgelopen periode blijft de blower blazen op zijn maximale stand.
Wat ik ook doe, er veranderd niets.
Ook niet als ik de airco aan of...
Ik heb het forum al doorzocht, maar kan niets vinden wat aansluit bij mijn probleem /vraag.
Ik heb in mijn Scenic climate control zitten. De airco is goed gevuld en werkt ook, maar ik heb het gevoel dat hij minder goed koelt dan voorheen. Op een...
Eindelijk heb ik mijn Renault Grand Scenic en gelijk heb ik wat gesloopt :(
Ik wilde demonstreren hoe de 6de en 7de stoel uit en ingeklapt konden worden en toen ging het mis.
Ik trok het rode koord recht naar achter ipv schuin naar...
Ik heb nog een andere vraag over mijn airco.
Met warm weer (24c+) merk wanneer ik de airco in schakel het geluid van de motor anders is.
Dit is alleen binnen hoorbaar als je dus gaat rijden.
Buiten hoor je inderdaad de motor netjes...
Een vriend van me wilt een Scenic type 2 gaan kopen.
Daarin wilt hij graag een wat luxere uitvoering. Maar zien bij de uitvoeringen, de bomen door het bos niet meer.
Je hebt de comfort, luxe, dynamic, techline, private enzovoort.........
Ik heb een scenic 2 van 2006 met manuele airco die defect was. Ondertussen is de compressor vervangen, de drukventiel en is er nieuwe airco-gas opgelegd.
Alles draait fijn tot na +- 30 min rijden; de ventilator maakt wel nog lawaai maar...
Ik ben op zoek naar een auto stoel voor de kleine en nu heb je ze met gordel bevestiging en isofix.
Nu is isofix het beste systeem omdat de stoel beter vast zit en niet kan gaan schuiven.
Mijn ruitensproeier is al een tijd kapot, nu met dit weer moet ik er toch eens een keer naar kijken.
De zekering is goed, mijn vraag is hoe ik bij de pomp kan komen.
Ik neem aan dat de pomp hetzelfde is als van een normale Scénic?.
Een aantal jaren geleden was onze eerste auto een Renault 4. Toen al de wijze les geleerd dat het ene zelfde type toch goed kan verschillende van het andere zelfde type. Zelfs op VIN nummer niveau was het niet altijd even...
mijn ruitensproeier voor werkt niet meer, pomp is al vervangen heeft niks geholpen.
Als ik voor wil sproeien werken wel de wisser voor en achter gaat ook, maar de pomp werkt niet.
Achter werk wel gewoon. Wat is het probleem. Auto is afgekeurd...
Onder de antenne is de rubber zool vergaan. Een losse zool kan door de dealer niet geleverd worden. Dat kan alleen in combinatie met een complete antennevoet voor een prijs van zo'n 120 euro ex btw. Last van lekkage heb ik niet maar dat gaat komen...
Bij de halfjaarlijkse poetsbeurt van de auto viel me op dat er schimmel zat in de verdiepte bagageruimte van mijn Scenic (de ruimte onder de laadvloer). De vloerbedekking rechtsachterin de bagageruimte (dus in hoek van achterkant auto/achterlicht)...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum