Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Aircao doet het niet...vanochtend bij laten vullen niks...
Als ik op de knop druk gebeurd er ook niets geen klikje geen rommeltje.
Na wat gepruts kwam er een driepolig stekkertje tevoorschijn waar we geen plek voor weten.
Het lijkt het...
Ik ben Albert en ben nieuw hier.
Ben getrouwd en heb twee volwassen kinderen.
Ik woon in Dordrecht (mooiste stad in Nederland :D )
Het forum is wel een enorme databank met tips geweldig!
Heb gisteren een Renault Scenic...
Vandaag mijn deur paneel los gehaald ivm reparatie van de raambediening. Rail waarop de motor bevestigd zit eruit gehaald. Hier op zag ik dat er een onderdeel mist.
Het is het witte kunstof gedeelte wat kan bewegen middels een veertje wat er onder...
Mijn schoonvader heeft een Renault Scenic II. Hij heeft een achteruitrijcamera gekocht en vraagt mij nu om deze in te bouwen. Op zich geen probleem denk ik maar ik heb het nog niet kunnen bekijken. Nu heb ik een paar vragen:
bij mijn grand scenic kleven veel delen van dachboard zeker midden console waar radio en verwaming zitten.
wat kan ik daar aan doen heb met warm water probeert maar geen succes.wie weet raad
Aircopomp connector als ik daar meet, lees ik geen spanning af, als de airco in of uit schakel (dmv temperatuur 15 graden zetten en dan ac uit en aan drukken).
Hallo,
Mijn Grand Scenic uit 2005 (2.0 benzine) heeft het bekende euvel gehad van de verstopte paravans. Dat heb ik wel opgelost maar vloer is lang nat gebleven. Laatst bleef de elektronische handrem hangen maar na een keer handmatig ontgrendelen...
Onze Scénic 2 (Privilége Luxe) had buitenspiegels die niet meer elektrisch functioneerden.
Na het - zeer simpel - vervangen van de knop daarvoor zijn ze weer elektrisch verstelbaar.
Maar... het inklappen lijkt nog steeds niet te werken.
Waar kan...
bij mijn scenic kan de midden console niet verschuiven wat moet ik doen
zitten 3 schroeven aan zijkant dan kan hij los maar blijft een alu plaat vast zitten hoe kan die los.
mvg spoor
sinds gisteren vloer voorin de auto nat paravane tijdje terug schoongemaakt lijkt of het over de drempels komt deur rubbers lijken goed iemand een idee waar ik moet zoeken is dus alleen voor in de auto beide kanten
Wilde vandaag een voorlamp vervangen, echter is zeer waarschijnlijk de kabel losgeraakt onder de motorkap, hendeltje binnen is lam.
Nu dus proberen de kap open te krijgen, en heb inmiddels het...
Wij rijden sinds begin 2017 naar tevredenheid een Scenic 2 uit 2008, glazen dak dat open kan en fixpoint aansluitingen voor dakdragers. Nou willen we binnenkort op vakantie graag een dakkoffer gaan gebruiken.
Wie kan mij het volgende vertellen ? :D Als je onderweg diverse Scenics ziet rijden (vanaf modeljaar 2004 ! dus Scenic II) dan valt mij op dat er verschillende typen gekleurde achterlichten zijn. Er zijn die van het model met witte...
Heeft iemand hier soms ervaring mee?
Mijn achterstoelen van mijn Scenic zijn uitneembaar echter bij de montage terug vallen de pennen wel in de daarvoor bestemde gaten echter fixeert de stoel niet. De pennen zijn uitgerust met...
De bedienings knoppen op het stuur van de cruice en
de radio zijn die niet verlicht ?
Het gaat om een Crand Scenic van 2008.
Kan op het forum niks vinden.
:?: beste,
hebt u toevallig het werkplaatshandboek digitaal , zou u dit ook naar mij willen doorsturen?
sleutel zelf veel aan mijn scenic 2 maar nu een vastgelopen aircopomp, daar had ik graag wat meer tekeningen van gezien.
weet er iemand toevallig...
Ik wil mijn scenic II voorzien van een achteruitrijcamera (type geïntegreerd in kentekenplaathouder en aangesloten op autoradio - geen renaultradio). Hiervoor moet ik een kabel trekken vanuit de achterklep naar het dashboard.
Makkelijkste manier...
Hebben sinds begin vorig jaar ook een Renault Megane Scenic. De airco was stuk en is door de occassion-dealer gerepareerd. Hierbij zijn volgens hem toen de pomp en de condensator vervangen. Duurde voordat ze hem aan de praat kregen en is toen ook...
Hoi allemaal .
Ook bij mijn Renault scenic is de Raamgeleider links achter kapot. Ik ben al bij de dealer geweest en die zegt gewoon niet los te krijgen dus complete raam mechanisme bestellen. Nu lees ik hier dat sommige hem via internet besteld...
Het zonnerollo op de achterportier van mijn Scenic 2 rolt niet meer op.Iemand enig idee hoe dit te herstellen of instructies om de portierbekleding te demonteren?
Wij hebben een Grand scenic II uit 2009, met panoramadak.
Ik vond op het forum een bericht over standaard renault dakdragers voor een dakkoffer. Welke zijn dit? Zijn ze nog te koop? Makkelijk te monteren (kan dat zelf?), en is dit...
Ik sinds de aankoop van mijn Scenic II met panoramadak last van een tik in het dak. Na wat onderzoek heb ik geconstateerd dat de geleider linksachter speling op de inbusbout geeft.
Het betreft dus de aansluiting van de geleider op de steun van het...
Bij deze sorry voor het cross posten. Ik zie nu pas dat er een subforum is specifiek voor de scenic. Ik vermoed dus dat ik hier meer kans heb. Zie onderstaande link. Zou iemand ons hier mee kunnen helpen?
Ik rij met veel plezier in een Scenic 2 uit 2004.
Nu heb ik laatst via marktplaats de originele dakdragers voor mijn type gekocht, maar alleen heb ik geen schroeven om de dakdragers te bevestigen.
Ik ben op zoek naar een ruitenwisserarm voor mijn scenic. Maar ik kan ze niet vinden bij de onderdelen shops en verkopen ze ook niet , heb contact gehad met verschillende . Kom ik er nu niet onderuit om hem bij Renault te bestellen of weet iemand...
Hallo forumleden.
Rij nu een Renault Megane Dynamic 2004 die prima bevalt maar door ziekte van mijn vrouw op zoek naar een hogere instap.
We hebben proef gereden in een gebruikte Renault Grand Scenic Techline 2 liter benzine van 2005 met panorama...
van de ene dag op de andere doet mijn kachelventilator niets meer.
De zekering heb ik gecontroleerd maar die is goed ( ook nog eens uitgewisseld ).
Waar en hoe moet ik dit probleem aanvallen.
Naar mijn mening is het niet de kachelweerstand...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum