Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisteren was het voor het eerst iets warmer sinds de aankoop van onze 2dehands Scenic begin deze maand en ik heb zo'n vermoeden dat de airco het niet (naar behoren doet).
Heeft er iemand ervaring in het demonteren van de deur bestuurder links van een Grand Scenic II van 2005 aub alsook alles overbouwen.
Alvast dank,
Mark
Ik heb een GS uit 2007 met de originele Renault dakdragers.
De dragers kunnen op 4 posities op het dak, twee in de spoilerstand en twee in de 'gebruiksstand'. Volgens het boekje mogen de dragers in de spoilerstand niet worden belast, is...
Beste forumleden,
Ik heb via Marktplaats een hondenrek gekocht dat geschikt zou zijn voor mijn Grand Scenic van 2005. Volgens de brochure moet het rek makkelijk te plaatsen en te verwijderen zijn. Als ik echter de bevestigingspunten van het rek zie,...
Ik heb een originele middenarmsteun(bj. 2003) gekocht voor mijn Renault grand scenic 2.0 16v 2004, maar de stekkers(van auto naar armsteun) passen niet op elkaar. Ik heb geprobeert bij een Renault dealer of er een verloopstekker te...
Weer wat vreemds meegemaakt met mijn Scenic '2004. Rij ik rustig over een drempel, klapt in 1 keer mijn rechterbuitenspiegel naar binnen waardoor zelfs het glas van de spiegel breekt. Nu zit de hele spiegel los en heb hem voorlopig...
bij mijn grand scenic uit 2005 begint het electrische dakraam behoorlijk te fluiten zodra ik 125 km of harder per uur rijdt
de garage waar ik hem gekocht heb zegt dat dit normaal is maar het is behoorlijk irritant
zijn er meer mensen met dit...
Sinds vorige week maandag ben ik de trotse bezitter van een scenic uit 2004 (dynamique luxe). Op dag 2 moest ik na een werkdag echter constateren dat er iemand tegen mijn auto heeft aangezeten (waarschijnlijk met zijn portier).
Heeft iemand een idee hoe ik aan een nieuwe rubberen afdichtingsring van de dakantenne kan komen.
Bij mijn ScenicII is ie verteerd. Heb het nu dichtgekit maar orgineel is mooier.
Dealer verkoopt alleen complete antennevoet á +€100,- (is voor radio +...
Hoe krijg ik drie kinderzitjes (twee Romer King Plus) en een MaxiCosi (met ISOFIX onderstel) in een 7 zits Grand Scenic ?? En ook nog twee volwassenen ??
Kan ik een kinderzitje op de derde rij plaatsen ?? Dan kan 1 volwassenen op de...
Ik heb dus een grandscenic met panoramadak welke fluit bij snelheden van 120 en hoger .
nu heb ik gehoord dat je dan ringetjes onder de geleiding moet leggen om zo de ruit met de dak uit te lijnen,dit heb ik met de voorste (opendak ) gedaan en...
Ik heb de mogelijkheid met een collega van auto te ruilen. Ik weet dat het over een standaard 1.5DCI Grand Scenic gaat van bouwjaar 2008. De afwerking is van het type 'family'. Iemand een idee met welke andere (meer bekende) afwerking dit...
Jawel het is weer zover grrrr er is weer iemand achter tegen onze Grand Scenic gereden.
Mijn vraag is nu of de achteronderbumper uitgewisseld kan worden met een normale Scénic??
Nog 1 laatste vraag, zijn er verschillende soorten zwart geleverd in...
Ik ben gisteren op een parkeerplaats over een laag betonnen blok gereden.
Nu zit er een flinke schade rechts onder de deuren (de dorpel dus)
Dit stuk vormt één geheel met de zijkant achter én loopt door boven de portieren.
Het is denk ik het...
Kan iemand mij ook helpen met de instructieboekje voor de Renault Scenic Phase II bj 2004 vind op de forum veel boekjes maar niet deze ......wie o wie kan mij helpen .......!! :lol: Engels of Nederlands ..!
Wie kan mij helpen? Ik heb voor mijn Renault Scenic (phase II) een originele set dakdragers gekocht om vervolgens daarop een dakkoffer te kunnen vervoeren (Thule met easy snap bevestiging). Bij de aanschaf van het dakkoffer (breed model) werd mij...
Laatste aanwinst : Een garagerekening van E 150,-- (viel me achteraf nog mee) voor een nieuw raammechanisme (zonder motor) linkerachterportier. Het raam kwam gisteren plotseling (schrok me rot) naar beneden en wilde niet meer terug !
Hallo, ik wil een paar 2de hands Renault originele dakdragers voor de Scenic II kopen maar nu bedacht ik me ineens dat waarschijnlijk niet elke dakkoffer daar op past omdat je de dragers niet kunt verplaatsen zoals dakdragers op roofrails waardoor...
Ik heb sinds 1 maand een nieuwe Renautl Scenic. We zijn direct met vakantie gegaan.
In verband met de dakkoffer meteen door de dealer de standaard dakdragers laten monteren.
Nu hoor je de wagen enorm fluiten Precies rond de 120-130 km. Erg...
Wij hebbben een probleem met de ventilatie van onze Megane Grand Scenic uit 2005. Sinds enige tijd valt de ventilatie regelmatig helemaal uit (doet dan dus niks meer). Na enige tijd slaat hij dan weer aan maar sinds de afgelopen keer doet ie...
Mijn ruitenwisser (rechts) gaat niet voorbij de regensensor. Ook ligt hij als de ruitenwisser uit is onder het raam op het kunststof. Is dit bij jullie ook zo of is de boel versteld.
Dus ook de stalen wintervelgen vanavond maar even aangepakt. Gewassen met NXT shampoo en gedroogd met keukenrolpapier !!! Ik wilde hier mijn dure microfibers niet voor gebruiken ! Een oud blik Turtle cleaner (had ik nog staan) uit de 70-ger jaren...
Ben nieuw op dit forum en heb nu bijna een jaar een Scenic 1.5dci uit 2004. Ben zeer tevreden over de auto echter stuit nu op een probleem. Ben gisteren door een wasstraat gereden en zag dat er water via de pedalen de auto binnen liep. Ook...
Zaterdag bij een Bovag aangesloten garage, een Scenic 06-2006 gehaald met 130.000 km. En Zaterdagavond viel mijn rechterachterraam al naar beneden :evil:
Heb al gelezen over terugroepactie van Renault om mechanisme te vervangen, maar blijkbaar...
Heeft iemand een overzicht / lijst van leverbare accessoires voor de Grand Scenic II 1.9 DCI (2005) ?
Ik heb deze auto pas gekocht en ben nieuwsgierig wat er zoal leverbaar is. De dealer kan zo'n overzicht niet leveren.
Ik heb een vervelend probleem. Als ik met mijn auto over de snelweg rijd, tegen de wind in, dan komt mijn panorama dak iets omhoog. Gevolg, de wind giert door de auto, alleen hoorbaar dus niet voelbaar. De radio en elkaar kun je...
De JVC KD-NX5000 heefrt een uitklap schermpje (1 Din Unit), ik vroeg mij af of dit apparaat fatsoenlijk past in een Scenic II phase I vanwege de lokatie van de pook... Iemand ervaringen met deze unit in een scenic?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum