Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een megane cabrio uit 1998 , ik heb hierbij maar 1 sleutel gekregen die nooit echt vloeiend heeft gewerkt.
Een paar dagen geleden is de sleutel helemaal gestopt...
mijn megane 2004 heeft een defecte wielsensor aan de RV band.
kan ik nu een wielsensor van een laguna 2003 in die plaats doen, of moet het een van een MEgane 2004 zijn
Model/uitvoering : Renault Megane II 1.6v
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Benzine / LPG
Afgelopen winter viel het me op dat mijn radio display opeens maar voor de helft de informatie weergaf. De ene keer was het onderste gedeelte weg, daarna het...
Aangezien het bij mijn megane 2 phase II van 2006 regelmatig voorkomt dat ik de h7 lampen moet vernieuwen EN dit een ^&*!!! klusje is, ben ik van plan om aftermarket xenon in te bouwen.
Nu mijn vraag: Heeft er hier al iemand ervaring...
Er heeft zich helaas weer een defect voorgedaan aan mijn Megane. Tijdens vakantie in Duitsland twee weken geleden, begon het panoramadak bijgeluid te maken bij openen. Er was een duidelijk hoorbare 'klik' die er voorheen niet was.
Vorige week...
Hallo allemaal,
Na veel speuren op internet, op dit forum aangekomen.
Kofferbak wil niet meer openen, monteur heeft alles nagemeten/doorgemeten en is uitgekomen bij de...
ik heb een probleempje met deze megane.
zodra het een keertje vriest dan wist de startonderbreker alles en herkent hij de sleutel niet meer?
heeft iemand hier een idee van wat het kan zijn?
hallo,
ik heb een radio gekocht voor in mijn megane grand tour uit 2004 een tuner list ,maar nu wil het volume niet zachter harder werkt gewoon maar druk ik op de min gaat de radio zoeken naar een andere zender weet iemand wat er mis is?
Model/uitvoering : Megane Coupe
Bouwjaar : 2000
Brandstof :Benzine
Bij contact maken brandden controlelampjes stop, olie en accu. Oliepeil gecheckt en was goed. Auto gestart. Rare was dat linkervoorraam het niet deed, ander ramen wel...
sinds deze week trotse eigenaar van Megane cabrio 2.0.
Wat echter niet bij de auto werd meegeleverd is de bediening van de radio. Op stuur zit ook bediening.
Is er iemand die mij kan helpen aan een handleiding voor de radio? :thumb:
Na bijna een jaar bezit met enkele electronische storingen (raammotoren, slot achterklep) heb ik afgelopen weekeinde mijn 07 Megane Grand Tour op lpg negekeken voor de aanstaande apk.
Daarbij ontdekte ik dat de remlichten en het mistachterlicht niet...
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik heet Danny en heb een Renault Megane II Grandtour Techline uit 2007. Sinds een week heb ik een vreemde storing. Tijdens het rijden is regelmatig het geluid van de parkeersensor aanwezig, met name...
Bij het openen en sluiten piept de linker voorraam.
Als ik me niet vergis is het een bekend kwaaltje.
Kan iemand me vertellen waar de oorzaak precies zit?
Zoals de titel al aangeeft wil ik mijn teut vervangen door iets zwaarders, nl een bitonaal die gelijktijdig werken. Daarom volgende vragen:
- waar hebben ze die verrekte toeter weggestoken?? Vind hem niet met al die beplating in/onder de wagen, en...
Sinds vorige week heb ik een opmerkelijk probleem met mijn Renault Megane 2. Mijn electrische ramen werken de ene keer wel, de andere keer niet . Ik denk dat ik het patroon ontdekt heb:
Ik heb een renault megane uit 2009 met een carminat navigatie systeem.
Kort daarna is renault over gestapt op een carminat tom tom uitvoering.
Heb altijd TOM TOM gehad en vroeg me af of het mogelijk is om te upgraden naar tom tom en wat kost...
Model/uitvoering : Megane Coupe Cc
Bouwjaar : 2005
Brandstof : bemzine
Ok... Ik zie door de bomen het bos niet meer.... Ik heb bovengenoemde auto met een Cabasse Auditorium Tronic. Ik wil graag mijn iPhone daarop aansluiten. Maar eigenlijk...
Beste allemaal, ik heb sinds kort een megane cc. Mijn display geeft aan dat de wielsensor defect is! Hij geeft echter niet aan om welk wiel het gaat. Alle 4 de banden zijn niet meer zichtbaar!!!??
Wie kan mij helpen?!
Ik heb net een nieuwe Renault Megane Economy B als huurauto gekregen.
Hierin zit de standaard radio, met USB aansluiting.
Op deze USB aansluiting heb ik vervolgens een USB-stick met mp3's gezet.
Krijg wel mijn gsm Samsung s2 aangemeld. Alleen het juiste telefoonboek krijg ik niet overgezet. Neemt alleen de Facebook adressen over ipv de telefoonnr's. Wat doe ik fout?
Model/uitvoering :Megane Coupe CC
Bouwjaar :2005
Brandstof :benzine
Heeft iemand enig idee hoe ik bij mij auto de amplifier/tuner in de kofferbak loskrijg? Ik heb een kabetje besteld om mijn iPhone aan te sluiten en wil vast zorgen dat ik er...
Ik heb een Renault megane Scenic, daar zit een cd wisselaar in waar 6 cd's in kunnen.
Helaas is deze vastgelopen, ik krijg er geen cd meer in of uit.
heb al een keer probeert om het voorste frontje eraf te halen, maar ben bang dat ik de hele boel...
Model/uitvoering : cc
Bouwjaar : 2011
Brandstof : bIk
Ik wil een voorruit camera monteren, heb daarvoor constante plus en min nodig, en de. Acc. Schakeldraad.
Waar kan ik die vinden ? Rechtstreeks op de accu is ook goed, maar hoe krijg ik die...
Ik heb sinds een paar maanden een Renault Megane Estate Bose Edition. Hierin zit een tomtom live systeem met bluetooth. Tot voor kort werkte dit perfect. Na een keer het hele zooitje ingesteld te hebben, deed het systeem het prima.
Sinds een week...
Ik heb een Megane uit 2003. Afgelopen weekend in de wasstraat geweest. Ik kon hem niet starten : elektronische storing...
Iemand heeft mij geholpen de accu te ontkoppelen. Na circa 10 min. accu weer gekoppeld en motor startte. Ik ben snel naar huis...
Ik wil mijn halogeen verlichting gaan vervangen door een aftermarket xenon set .. normaal gebruik ik een set zonder canbus .. maar ik vraag me af of dat goed gaat met de Megane .. weet iemand of het canbus systeem in mijn auto zit ?
ik heb even een vraagje, ik heb een kapotte keyless kaart de buitenkant, de kaart werkt nog wel gewoon,
maar nu wil ik hem graag vervangen dat vind ik mooier en omdat de binnenkant misschien dan beschadigd want dat is nu open, dit is wel de...
Model/uitvoering : Megane II Phase II business
Bouwjaar :10-2008
Brandstof : Benzine
Weet er iemand of er zich ergens achterin de wagen een 12v punt bevindt waar ik de spanning voor een achteruitkijkcamera kan aftakken?
Dit moet uiteraard een...
Model/uitvoering : renault megane
Bouwjaar : 2006
Brandstof : benzin
Hallo allemaal,
Hier een vraag je: mijn ruitenwissers van mijn renault houden er zo maar mee op toen ik ze vandaag aan wou zetten.
Zekeringen heb ik naar gekeken onder bij het...
Goededag,
ik heb een Reanault Megane en de stroom is er af geweest.
Dus code opgevraagd bij de Reanult dealer. Geen probleem. Code nog niet ingevoerd.
Alleen nu heb ik de knoppen 2 en 5 ingeduwd samen met de aanknop, de zenders zitten er nog in,...
Hallo ik heb een yatour aux gekocht en aangesloten nu loop ik tegen het volgende aan, doordat ik wisselaar afkoppel en ik sluit de yatour aan dan werkt heel m'n radio in het dashboard niet wel de stuurbediening...
Heel curieus: van de week deden ze het nog en nu gaan alle portieren ineens niet meer handsfree op slot. Bij het drukken op de knopjes op de portieren gebeurt er...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum