Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De scenic start niet...
Als ik keycard gebruik dan licht de dashboard op maar als ik op de startknop druk gebeurt er HELEMAAL niets!!!
Als ik de auto aanduw en in z'n 2 zet dan start die wel. Accu is ok want...
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Megane II uit 2003 maar loop tegen een probleem met de stuurbediening voor de radio/navigatie die ik aan het inbouwen ben. Verder werkt alles perfect :)
Heeft er iemand gebruikerservaring met het vervangen van de radio/cd en carminat opklapscherm.
door nieuwe pas klare hardware: radio navigatie multimedia touchscreen Renault...
Mijn renault heeft sinds kort de kuur dat de ventilatie bij starten van de auto niet altijd aanslaat.
Een ferme klap op het dasbord (passagier kant) slaat hij wel weer aan en is alles dan ook...
Model/uitvoering :Megane Grand Tour
Bouwjaar :2005
Brandstof :LPG
De achterruitverwarming en nummerplaat verlichting krijgen geen stroom.
De achterruit wisser werkt wel.
Lampje op schakelaar achterruitverwarming doet het wel en spiegels ontdooien...
Mijn kachel doet het niet meer.
en ik weet nu niet of het een zekering of niet is.
hij doet helemaal niks meer van stand 1 t/m 4 doet hij niks.
weet misschien iemand...
Bi-xenon is in mijn ogen een must in deze donkere dagen, nu had toevallig een collega van mij een pilot bi-xenon setje liggen die uit zijn oude peugeot 306 cabrio kwam.
Hij zegt kan ik jou er blij meemaken,...
Bi-xenon is in mijn ogen een must in deze donkere dagen, nu had toevallig een collega van mij een pilot bi-xenon setje liggen die uit zijn oude peugeot 306 cabrio kwam.
Hij zegt kan ik jou er blij meemaken,...
Ik heb een probleem met mijn radio/carkit/bluetooth. Sinds kort een nieuwe telefoon, Acer Liquide E2.
Als ik deze koppel werkt alles prima, maar zodat ik mijn auto opnieuw start ben ik al mijn radiozenders, en mijn pas gekoppelde telefoon...
Model/uitvoering : megane 2 grand tour
Bouwjaar : 2004
Brandstof : diesel
ik heb van mijn renault dealer gehoord dat mijn 3e remlicht het niet doet. Nu vraag ik mij af wat een normale levensduur is voor zoiets. Mijn remlicht is namelijk door...
Model/uitvoering megane sedan 1.5 dci bis.
Bouwjaar :2008
Brandstof :diesel
in mijn apart display van de radio mis ik een paar pixels,meest links van bv de letter T het verticale streepje
en aan de rechterzijde van de klok 10:00 van het tweede...
ik heb een renault megane 2003. ik wil graag muziek luisteren via een aux aansluiting. er is niks ingebouwd maar bij het zoeken van een source op het stuurpaneel staat er wel aux.
Wie weet hoe...
Model/uitvoering : Megane
Bouwjaar : 1997
Brandstof : Diesel
Hallo forummers ,
Af en toe , meestal tijdens lange ritten , gaat het lampje van de startonderbreker branden.(niet knipperen)
De auto blijft het verder gewoon goed doen. Als ik , nadat...
is het ook mogelijk om een wisselaar die in het dashbord van een renault megane te resetten?
ik heb er een overgenomen maar hij pakt de code niet.
heb de code van de radio waar deze achter heeft gezeten, de originele code via dealer en de...
Ik heb sinds kort een Renault megane II uit 2004 met originele CD speler.
Nadat ik de code heb geregeld (ook via dit forum) heb ik eigenlijk alleen maar radio gelsuiterd.
Tot ik afgelopen weekend Duitsland in ging en toch meer zin had in een...
hallo (ben nieuw hier)
ik heb een klein vraagje over mijne megane
kan ik zelf de radio inbouwen of moet ik hem laten inbouwen
ik heb nu een radio zonder gps en scherm :cry2:
en zou graag één hebben met gps en...
ben sinds kort in bezit van een renault megane 2 uit 2005. toen ik de auto kocht zat er een sony radio in deze heb ik vervangen voor een carminat met navigatie welke er standaard in hoort. onlangs ook nog een wisselaar op de kop...
Ik heb vandaag het een en ander schoongemaakt in de motor ruimte en wat extra kabels getrokken voor licht en subwoofer .. accu is er af geweest.
Nu krijg ik een storing gemeld met het lampje service in mijn display .. Regelaar defect. na onderzoek...
Model/uitvoering : megane grand tour dci
Bouwjaar : 2004
Brandstof : diesel
ik wil wat nieuwe lampjes voor mijn megane kopen. Voorheen kon ik hiervoor bij de action setjes van 2 stuks voor 3,- kopen. Deze duo setjes hebben ze niet meer dus ik...
Na ongeveer een kwartier rijden geeft de megane uit 2008 een foutmelding, het stop lampje en het accu lampje gaan branden. In het dashboard komt te staan: ne pas regarder battery. ( auto is geïmporteerd uit Frankrijk) na deze melding besloten om de...
Er heeft zich helaas weer een defect voorgedaan aan mijn Megane. Tijdens vakantie in Duitsland vorige week begon het panoramadak bijgeluid te maken bij openen. Er was een duidelijk hoorbare 'klik' die er voorheen...
vandaag de weg op gegaan en kwam er achter dat verschillende systemen niet werkten.
De climate control, de radio, het gps signaal en de sigarettenaansteker werken allemaal niet.
Heb de zekeringen gecontroleerd, en...
hallo, wie kan mij vertellen hoe de zekering kast gedeelte in de motor ruimte los komt?
Vanwege daar de zekering zit voor de ventilator kachel, ruitenwisser en de koplampen. deze werken opeens niet meer.
Ik heb met mijn renault het volgende probleem, iedee keer dat ik de renault start vallen de NextBase DVD systemen achterin uit. Gisteren heb ik eea al doorgemeten en wat...
Het navigatiesysteem (tomtom carminat live) in mijn megane (2012) is helemaal de weg kwijt. Volgens het systeem ben ik in omgeving Eindhoven terwijl ik me in Amsterdam bevind !!
Nou heb ik allerlei forums afgespeurd en de meest...
ik heb net een Renault Megane 2003 gekocht, rijd prima , alleen werkt de cruise control niet.
op het dashboard geeft hij wel de melding dat hij aan staat.
Nu is het zo bij mij, dat ik de cruise control toch niet gebruik dus ik...
Gisteren heb ik een tweedehands Renault Megane aangeschaft uit 2004. Het is een erg mooie auto, in goede staat, met 199000 op de teller (Diesel). Vanochtend toen ik uitparkeerde brandde het airbag en service lampje op het dashboard....
Mijn probleem is het volgende. De raammodule aan de passagierszijde (voor) is stuk. Ik heb de module van het achterste raam aan de bestuurszijde uitgebouwd en ingebouwd waar het kapotte zat. Het raam werkt nu, maar ik krijg de module niet...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum