Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
nadat ik mijn telefoon lader op mijn 12v aansloot, rook ik iets, hoop een zekering defect maar heb deze auto net en geen flauw idee waar ik moet zoeken!
sloot dus me autolader aan, deze deed het niet, nu doet mijn...
bij het aandoen van de radio-navigatie, krijg ik een storing. Radio gaat even aan, gaat dan weer uit, en even later weer aan. Ook de navigatie vertoont dezelfde kuren. Zou dit een storing op de aansluitingstekkertjes kunnen zijn?
Ik heb een renault megane uit 2003 expr. luxe uitvoering en nu is mijn vraag ik kan de auto wel openen met de kaart in mijn broekzak en ook starten zonder de kaart in de lezer te doen, maar als ik weg loop gaat de auto niet zelf op slot...
hallo alle maal ben er zelf achter gekomen waarom het 30 sec systeem niet werkt
ik heb wel daadwerkelijk een rxt en geen rxe er is ooit een andere deur in gekomen en daar staat rxe op
maar waarom de deuren niet sluiten als ik geen deur open maak...
Ik heb een Pioneer MVH-360BT aangeschaft voor een Renault Megane III 1.6 uit 2003 en nou wou ik die vervangen met mijn standaard radio en blijkt dat de orginele antenne adapter niet in de autoradio past (de antenne adapter moet erin ipv...
Ik heb een renault megane van 2003, en sinds kort (week) krijg ik de melding wielsensor defect. die mededeling verdwijnt dan weer na een paar km. Maar komt ook weer terug. Wisselende defect sensormeldingen...
Heb een vraag over mijn megane cabrio.
Heb de auto nu een weekje,en alles is en doet perfect,op 1ding na...de orginele radio.
Er zat een pioneer radio in,maar...
hallo hoe kan ik aan een code voor me startonderbreker komen
ik heb een megane uit 1998
me sleutel werkt niet meer als ik op de knop druk gaan me deuren niet meer open en me startonderbreker blijft erop staan.
heb echt een probleem want moet er zo...
Model/uitvoering : Renault megane cabrio 1.6 16v
Bouwjaar : startblokkering
Brandstof : benzine
Hallo.. Ik ben sinds deze week in bezit van een megane.. Leuke auto.. Alleen nu heb ik een probleempje.. Nja probleempjes.. 1 de centrale...
Ik heb van de week een grom sd2 van motrade op mijn tunerlist aangesloten. Nu werkt alles perfect, maar het lijkt erop dat de radio/display niet meer dan 9 albums aan op kan op de USB stick. Heeft iemand...
Ik heb afgelopen weekend een audio connection box geinstalleerd in mijn megane 2 grand tour met tunerlist radio.
Nou werkt het systeem half, de line-in en iphone aansluiting werken prima.. maar de usb doet helemaal niets. Ik heb het met...
Ik ben sinds afgelopen zaterdag een trotse bezitter van een Megane Coupé uit 2009 met navigatie (fabriek-af).
Nu vroeg ik me af hoe ik kan navigeren zonder dat ik enige andere audiobron aan hoef te hebben?
Ik moet de mediaset aanzetten en je...
Sinds kort ben ik eigenaar van een fijne Megane met alle opties. Zo ook het Bose systeem. Nu stoor ik mij aan het feit dat de Bass regeling niet verder dan +5 is op te schroeven. Ik wil nl bij laag volume de bass voelen. Is hier een hack...
Ik heb al veel zitten zoeken maar niet gevonden wat ik zoek.
De Bose subwoofer in mijn auto rammelt, dat doet hij al vrij snel en ik heb de bas op -1 staan omdat ik hem al snel veel te veel vind dreunen. Ook zet ik hem maar sporadisch heel...
Zal me even voorstellen. Mijn naam is Fred. Woonachtig in Den Haag en sinds 2 weken de trotse eigenaar van en Renault Megane Scenic 2.0 16V (99kw) AUT Benzine van 12-2003. Wat een heerlijke toerwagen. Weet dat het qua...
is het mogelijk dat de bedrading van een standaard radio uit een megane 1.6 16v break uit 2001 lostrilt? mn vrouw moet momenteel over een akelig slechte weg naar haar werk rijden. nu is opeens onder het rijden de radio ermee gestopt. maar de lampjes...
ik heb sinds afgelopen week een vreemd probleem met megane grand tour uit 2004.
Het raam aan de bestuurderszijde werkt niet goed.
in het begin ging hij met schokjes naar beneden en daarna uit zichzelf weer naar boven.
naar de...
Wij hebben sinds een paar dagen een megane gt 1.5dci van 2004. Daar was de orginele radio van defect. Nu hebben we er een andere orginele radio erin gezet en deze werkt op zich wel. Het probleem nu is dat de stuurbediening en het schermpje het niet...
Ik probeer de originele radio van mijn oude Megane II te verkopen.
Nu kwam er iemand langs en na aansluiting deed de radio het niet helemaal. Hij krijgt wel stroom, maar we hadden verwacht een code te moeten invoeren maar deze melding...
Bij mijn Megane 1 ph2 cabrio werkt de elektrische antenne niet meer. Nu wil ik die vervangen door een ander. Het liefst een vaste. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is? De dealer zei van niet, maar ik heb het wel eens gezien....
in mijn Megane 1 ph2 cabrio zat een vdo dayton. In de auto zit af fabriek (toch) stuurwiel bediening. Dit werkte niet met de vdo omdat er achter in de vdo geen plek was voor dit stekkertje. Nu heb ik van de sloop een zogenaamde...
Ik ben aan het overwegen om alle lampjes op mijn Megane te vervangen door LED lampen behalve het dimlicht welke nu xenon is. Ik heb via dit forum al informatie opgezocht voor het vervangen van het stadslicht en dagrijverlichting door led...
Ik heb onlangs een Megane 2 uit 2004 gekocht maar nu wilde ik toch graag mijn subwoofer er in hebben. Nu is het probleem dat ik er niet achter kom welke kabel de remote is en hoe ik die kan aftappen. Er is nog wel een geel...
Hoi ik ben Teun en sinds een week in het bezit van een megane cc.
Nu heb ik een radio Tunerlist gekocht (gebruikt) dus geen boekjes. Ik heb wel de code maar hoe voer ik die in? Als ik de radio aanzet verschijnt er een paar seconde code op het...
Zinds kort een GC90 van Jhon Gold in mijn Megane Estate uit 2006 gebouwd :D .
Nu steeds storing DF198 en noodloop :( . Verder werk de cruisse prima maar wat heb ik er aan als de auto steeds in storing gaat, zelfs als ik de cruisse niet gebruik :?...
in mijn auto zit een philips 6010sat radio ik wil deze vervangen door een exemplaat met cd speler!
welke radio kan ik er zonder alles aan te passen o.a....
Sinds kort in bezit van een megane III, Inmiddels ben ik bezig om een bluetooth carkit van parrot ck3100 in te bouwen.
Heb inmiddels een iso stekker gekocht bij de Renault dealer, deze geïnstalleerd. De dealer had er ook nog over dat ik...
Hallo allemaal: ik een vraag heb egt help nodig. Ik heb een Renault megane 2 en ik wil weten hoe kan ik de strom cable voor mijn versterker naar binnen de auto brengen om pressies te zijn van me accu naar de kabine litle help please. :wink:
Ik wil mijn carkit aansluiten in de wagen, een megane stationwagen van 2011
is er ergens in/onder het dashboard een mogelijkheid om 12v af te takken, die gestuurd wordt door het contact?
Ik zat zelf te denken aan de sigaretten-aansteker, maar deze...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum