Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds een week werkt de keyless entry van de beide linker portieren van onze Megane3 1.5 dci estate bose niet meer. Aan de rechterkant en de achterklep werkt uitstekend. Ook keyless starten is geen probleem. Na een paar keer aan de klink van het...
Model/uitvoering :Megane II Grand Tour Business Line1.6
Bouwjaar :2009
Brandstof :benzine
De tijd in mijn Megane loopt een uur en 4 minuten achter, en dit is een grote irritatie voor mij.
Het betreft de business line met navigatie, maar de...
Hello,
ik ben in het bezit van een Renault megane 1.9 dti van januari 1999 met 183000 km op de teller.
Mijn probleem: zaterdagavond wil ik de wagen starten (was -1°) de motor wilde niet aanslaan de batterij gaf nog voldoende maar het lukte niet
heb...
Ik heb pas geleden een SCÉNIC II 1.6 (113PK) uit 2003 gekocht met 125.000 km NAP en ben zeer tevreden maaaaar , tot 2 dagen terug werkten de achterramen niet meer ,ze zijn dus dicht gewoon maar willen niet naar beneden zowel links als rechts . Wat...
In het voorjaar kochten wij een gloednieuwe KANGOO ICONIC (benzine) en lieten door de garage hierop LED dagrijlichten monteren.
Al vlug bleek dat deze lichten te pas en te onpas zich uitschakelden.
Na 3 maanden ging de wagen hiervoor terug binnen...
Vanmorgen wilde mijn Scenic niet aanslaan bij het starten, dit probleem heb ik enkele jaren terug ook gehad en toen de sleutels laten vervangen naar type 2, nu lijkt het weer op een probleem met de...
Renault Megane Cabrio :
Bouwjaar : januari 2005
Brandstof : Benzine
Ik heb gezocht en gezocht maar kan het niet vinden. Ik heb de cabasse auditorium tronic radio in mijn Megane zitten. Geen idee of hier een cd-wisselaar in zit. Nu zou ik graag...
De.schakelaar naar de servo van mijn cabrio kap bak is defect, nu wilde ik hier een puls schakelaar voor gebruiken, echter kwam ik er achter dat er 3 kabels door de originele schakelaar heen...
Ik heb sinds kort een Renault megane scenic uit 2005 (type 2?, Benzine), en ben bezig met het vervangen van de kachelweerstand omdat de ventilator niet meer zachter gezet kon worden (dank voor iedereen die 7daar op dit forum gepost...
Ik heb een probleem, ik heb afgelopen zondag een kleine aanrijding gehad met de lokale vanrail :roll: (olie op de weg)
Gelukkig reed ik niet snel, en is de schade beperkt gebleven tot de...
Door onachtzaamheid, dan wel lomp doorduwen, is in het combi-paneeltje van de SD-kaart, Aux en USB de aansluiting voor USB naar achteren doorgeduwd. Mogelijk is er...
Laguna 1800 GrandTour :
2002 :
Benzine:
Goedendag,
Mijn auto reageert niet meer op de afstandbediening na vervanging van de accu.
De auto start en gaat van het stuurslot af zoals het hoort met de kaart,
De kaart is nog steeds goed, drukknoppen...
Heb xenon H7 vetlichting gekocht voor mijn Clio uit 2001.
Maar dat past niet. moet eerst de lamp er uithalen door een kwartslag te draaien.
Op blokje zit een klem.
Hoe moet ik de xenon lamp vast zeten door een (adapter) en als dat zo is...
De centrale vergrendeling werkt op de vier deuren, maar de achterdeur werkt niet, iemand een idee, ik wil de bekleding afnemen maar dan zijn de kunstof knippers niet meer te gebruiken , vandaar eerst mijn vraag, en is de achterdeur niet manueel met...
Model/uitvoering : renault master
Bouwjaar : 2016
Brandstof : diesel
hallo,
ik wil een nieuwe accu plaatsen in mijn master. Kan ik datzo doen of moet ik naar de dealer om bijvoorbeeld de computer uit te lezen?
Ik heb een Alpine 6cd-wisselaar uit m' Grand Scenic 2004 gehaald want die doet het niet meer. De wisselaar is aangesloten met een (soort van) zwarte ISO stekker met 9 pinnen. Kan iemand me vertellen wat de kleuren van de AUX zijn? Ik zou graag een...
Zoals te lezen was in een andere thread in dit forum heb ik zopas een nieuwe (2de hands) airbag module geplaatst.
De werkt, maar regelmatig gaat de airbag lamp...
scenic 2 1.6
2004 :
benzine :
hallo mijn ouders hebben een scenic super fijne auto maar de kachel doet het niet
Nu heb ik met de hulp van dit forum (lezen zonder lid zijn)
Kachel weerstand vervangen relais vervangen en de twee zwarte draden...
Sinds enkele weken gaat bij mij op het dashboard het airbag symbool + serv regelmatig aan. In het begin heel kort, daarna steeds langere tijd aan. Nu is hij meer...
Vraag ik heb een Clio uit 2001.
Is het veel werk om xnon verlichting in te bouwen.
Of moet de bumper er ook af. om de koplamp er uit te halen.
Er zit een H1 lamp en H7 Lamp in.
megane scenic automaat 1.6 16b:
2001 :
Benzine:
Hallo allemaal ik heb een probleem
Bij de auto werkt het knipperlicht en ruitewisser niet
Maar als ik nu gevaren licht aanzet en hem in achteruit zet dan werkt gevaren licht en de ruitewissers...
ik heb de meest domme fout gemaakt door de accukabbels verkeerd om op mn accu tte hebben gezet ,met zware accu ff overstarten 1000keer gedaan nu toch de klemmen verkkerd erop...
Ik zou graag de originele radio (foto 1) in mijn Clio willen vervangen door een andere radio van Renault (foto 2). Echter zijn hier andere aansluitingen voor vereist. Hij past namelijk...
Heb een Laguna 1 Phase II waarvan de knipperlichten het niet doen zowel links als rechts niet !!
Alle zekeringen zijn gecontrolleerd en alles goed.
Nu dacht ik een relai zie...
Beste allen,
Ik heb al een tijdje 6000k (puur wit) xenon in m'n auto, en heb tot nu toe het groot licht altijd halogeen gevoerd. Omdat ik hier nu wel eens zat van was (wit dimlicht met geel...
Zoals de titel al aangeeft gaat het over mijn kofferbak verlichting. De verlichting gaat niet aan wanneer ik mijn kofferbak openen. Ik heb gemeten, aan de hand van...
Model/uitvoering :[scenic
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine
hallo, ik heb een scenic uit 2004, en sinds kort schommelt mijn digi temperatuur meter steeds 2 a 3 streepjes omhoog en weer naar beneden, het gekke is als dat gebeurt gaan mijn...
Goedendag iedereen, ik ben nieuw.
Ik heb het volgende probleem:
Gisteren voor het eerst een Renault Kangoo gekocht, vandaag onderweg van huis naar werk en onderweg hoorde ik het geluid van mijn centrale...
Model/uitvoering :Laguna Coupe
Bouwjaar : 2010
Brandstof :benzene
Beste,
ik heb een vraag met betreking tot de LED lampen van een Laguna Coupe.
mijn Coupe is van 2010, en heeft orgineel geen LED verlichting in de koplamp units.
het model jaar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum