Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
als ik het contact aanzet branden alle lampen op het dashboard en tevens gaat de toerenteller en de snelheidsmeter met stappen omhoog en dan weer omlaag .
ik kan de auto gewoon...
De achterklep van mijn Scenic sluit niet meer af met de automatische vergrendeling.
Iemand een idee wat dat kan zijn en hoe het te verhelpen is?
Alvast bedankt, Aart
Model/uitvoering : _ Re nault Scenic phase III
Bouwjaar : _ September 2013
Brandstof : _ Benzine 1.2.Tce
Beste, Sinds twee weken ben ik in het bezig van een Renault Scenic phase III (meen ik), bouwjaar sept 2013. Prima auto rijdt, goed. Echter...
Begin november gaat een vriend van me met m'n bus van Amsterdam naar Dakar (of omgeving). De bus is dus verkocht voor €499,00 en de overdracht is zo laat mogelijk. De auto wordt daar weer geschonken aan de locale...
Ik wil graag een 12 volts aansluiting maken in mijn auto.
Waar ik het beste de stroom weghalen.?
Deze wil ik er in gaan zetten.
Er zit een usb aansluiting in de auto maar als ik daar mijn gsm op aansluit komt een fout melding de...
ik kan mijn contacten niet uploaden naar de auto.
als ik verbinding maak dan ziet hij de foon wel en ik kan ook gewoon bellen en gebeld worden.
maar als ik mijn contacten wil inladen naar de auto dan zie ik op het scherm dat hij bezig is en dan...
Dit is mijn eerste Renault, een Grande Scenic, Leuke auto maar toch jammer van al die elektronische storingen. Ik heb een raar probleem met de achterramen,...
Bij het werken aan de radio hoorde ik het geluid van het doorbranden van een zekering. Alle zekeringen gecontroleerd maar geen kapot. Na controle voertuig doet alles het behalve de...
Ik heb een yatour music changer met bleutooth interface aangesloten op de bestaande autoradio philips 22dc278/62b op de aansluiting van de cd wisselaar in de blauwe aansluiting. Maar kan niet in het menu van de radio...
Model/uitvoering : clio
Bouwjaar : 2006
Brandstof : benzine
goede middag ik heb een vraag over de radio in mijn renault clio
zit een originele radio in van renault de stuurbediening werkt wel maar de knoppen op de radio zelf werken niet meer
kan...
Model/uitvoering :Grand Scenic 2.0
Bouwjaar :2007
Brandstof :benzine
Goedenavond
Ik zit met een probleem.
Mijn linker voorraam wil alleen maar omhoog en niet nasr beneden.
Ik dacht ik wissel de comfortmodule (Temic) om met rechts.
Als ik dit...
Hallo
Ik heb een renault clio 2 (phase 3), bouwjaar 2003. Ik heb onlangs een nieuwe autoradio gekocht (pioneer), omdat de originele geen usb en dat soort zaken had. Nu alles ging goed, radio was aangesloten en werkte perfect. Tot ik ergens een...
Ik stoor me er niet echt aan, maar wellicht is het wat simpels. En het zo mooi zijn als ik niet de ANWB hoef te bellen of weer een zijruit in hoef te gooien. Om de zoveel tijd werkt m'n afstandbediening voor de...
Goedemiddag
Ik ben nieuw op t forum.
Ik heb onlangs een Grand Scenic uit 2007 2.0 16v gekocht.
Heerlijke auto met alles erop en eraan.
Bij de koop wist ik dat t raam aan de bestuurderskant niet werkte.
Ik heb nu op de sloop een nieuw mechanisme...
of het toeval is of niet maar nadat aanhangwagen ingestekkerd is geweest gaan er geen meters of controlelampjes meer op dashbord...enkel verlichting en knipperlichten voor de rest niks meer...zekeringen nagekeken enkel...
Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn navigatie systeem.
Eerst dacht ik dat aan de cd`s lag maar met elke cd gebeurd hetzelfde.
Of eigenlijk gebeurd er niks.
Hij...
Ik heb een probleempje met mijn clio.
Telkens als ik de lichten aansteek dan komt er na 2 minuten een esp melding op het dashboard en valt de cruise control uit. Als de lichten niet aanstaan...
Ik heb een probleem met mijn oude trouwe megane en weet even niet meer waar ik moet beginnen met zoeken. Hopelijk kan iemand me in de juiste richting helpen!...
Mijn vrouw heeft onlangs met haar Twingo, al achteruitrijdend, een aanrijding gehad met een andere auto (die ook achteruit reed).
Schade viel mee. Achterlicht en bumper van de sloop...
Is er iemand met dezelfde ervaring. Auto start niet allerlei meldingen in het display, computer lijkt op tilt te zijn.
Grage heeft auto opgehaald zag zelfde probleem, doch in de...
Sinds een tijdje komt bij het indrukken van het rempedaal het indicatie lampje van het mistlicht aan op het dashboard. Hetzelfde gebeurt als we het knipperlicht gebruiken.
Hallo ik heb een probleempje,
Ik heb een Pioneer DEH-X5700BT gekocht en daarbij een stuurwielbediening CA-R-PI.182 besteld bij halfords, nu heb ik deze aangesloten maar de stuurbediening of ext. display...
Ik heb een probleem met de interval de twee andere standen gaan perfect .
Als ik op interval zet gaan ze 1 keer daarna niet meer. schakelaar is al veranderd ....
Megane 1.5 dci 106pk grand tour tech line :
2009 :
Diesel :
Mijn 2009 Megane Grand Tour heeft een DF641 storing met indicatie 4.DEF. Bij het uitlezen geeft hij een aanwezige storing circuit inlaatluchtklep weer. 4.DEF staat voor onsamenhangend...
Ik ben nieuw hier op het forum en heb een probleem. Mijn tunerlist radio van mij megane is defect. Nu heb ik een radio gespot die dicht bij is om naar toe...
hallo
ik had een vraagje als ik van radio verander kan ik dan nog altijd met de bediening aan het stuur werken?
(ik zou graag veranderen naar een radio met uit klapscherm hier is een voorbeeld)
Heb problemen met een scenic, 1.6 benzine uit 1997.
Auto heeft spontaan problemen bij het starten, vaak start hij goed, dan weer niet. Soms helpt het om met de sleutel te re-setten. Momenteel geen contact lampjes, helemaal niets. Een paar dagen...
De aanjager van mijn Scenic werkt alleen nog op stand 1, 3 en 4. Nu heb ik op dit forum gelezen dat de kachelweerstand waarschijnlijk defect is. Om deze te vervangen moet het handschoenenkastje worden...
Model/uitvoering :Clio II 1.6 Initiale Paris
Bouwjaar :2004
Brandstof :Benzine
Hallo,
Ik heb een Cabasse tuner-list radio in mijn Clio met een 6CD wisselaar onder de stoel.
Ik weet dat de tuner-list en de update-list een ander systeem hebben...
Goedemorgen
Mijn vraag is is het mogelijk cruise controle in mijn Trafic te bouwen alle stekkers liggen er al in
Zou graag orginele cruise controle willen de knopjes en het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum