Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
ik heb een Renault Grand Scenic uit 2008. Als ik het schuifdak open doe is er geen probleem. Wel als ik het raam met de draaiknop wil sluiten. Het raam schuift bijna helemaal weer op zijn plaats maar als het er bijna is schuift het weer voor een...
IMG_20190825_123915.jpg IMG_20190825_123911.jpg Hallo
Weet iemand wat voor stekkertje dit is en waar het vast hoort. Zit onder de bestuurder stoel? Is van een renault megane grand tour 1.5 dci uit 2006
goedenavond forummers
ik ben nieuw hier en ik heb helaas een hardnekkig probleem met mijn bus,
geruime tijd geleden begon tijdens het rijden mijn controlelampje te branden die lijkt op het gloeispiraal (oranje)
motor...
Mijn renault scenic 2.0L automaat 2008 starte niet meer heb ik de auto overgestart liep die 3 dagen gewoon goed 4e dag weer accu plat , heb ik een nieuwe accu erin gezet en sinds toen start die niet meer en geeft die allerlei storingen aan zoals...
Ik heb een Renault laguna uit 2006 benzine turbo
Ik heb waarschijnlijk een stroomlek de accu loopt leeg als de auto weinig gebruikt word. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Er zit net een nieuwe accu in
Hallo , renault trafic 2018 , de pinkers werken niet buiten. Allemaal. Binnen in de kombi geven ze signalen , maar zeer vlug. Heb de 4 pinkers relais vervangen . Maar hetzelfde probleem. Iemand raad of een elektrisch schema ? Vriendelijke groeten en...
Hallo , zou er iemand mij kunnen helpen ? Het is een Megane Cabrio CC . Had eerst de voorste ruit chauffeur die niet werkte . Heb de elektronica motor vervangen . Nu werkt de motor om gekeerd. Heb problemen met de ruiten bediening van de deuren ....
Accu / Start problemen met Renault Megane Scenic RX4
Twee weken geleden heeft mijn zoontje de iphone aan de lader gehangen terwijl mijn Renault megane Scenic (2003) uit stond maar wel op contact. Hij heeft toen de hele accu leeg gemaakt waardoor ik...
Ik heb sinds 2 maanden een Renault Megane uit 2017 die uitgerust is met het R-link 2 systeem met groot scherm. Het systeem heeft de laatste update gehad. Nu komt het soms voor dat tijdens het rijden het hele systeem uitvalt. Scherm wordt zwart en...
voor de zoveelste keer hebben we tijdens onze kampeervakantie met een lege (= onvoldoende accuspanning om de electronica nog goed te laten werken) accu gestaan van onze Grand Scénic 2015. Het gebeurt alleen na het veelvuldig openen en sluiten van de...
Goedemiddag. Ik ben nieuw hier maar ik heb een probleem met mijn renault megane uit eind 2012. Sinds vandaag geeft mijn navigatie alleen nog maar de buiten temperatuur en de tijd aan. Verder doet die niks. Wie heeft hier de tip. De lijst met...
Ik beschik sinds kort over een Renault Clio 3 1.5 DCi uit 2011 met een panorama dak. Ik reed op de snelweg met een snelheid en sloot toen de dak af. Sindsdien maakt hij windgeruis en lijkt het alsof een vogeltje zit te fluiten in me auto....
ik heb een renault twingo uit 1998 met startonderbreking maar laaste paar maanden als ik op het knopje drukt werkt het niet altijd aleen als je in een tunnel staat werkt het altijd maar daarbuiten werkt het niet altijd zelfs als je in de auto zit...
Ik hoop dat iemand mijn kan helpen!!!!!
Ik heb een Renault clio II 1.4 bjr 2000
Alles werkt goed behalve de mistlampen aan de voorzijde, deze werken niet. Ik heb er van alles aan gedaan. Nieuwe lampen, zekeringen...
Na behoorlijke tijd op dit forum rondgekeken te hebben was het me helaas niet gelukt om iemand te vinden met een soortgelijk probleem, dus ik hoop dat er mensen zijn die mij verder kunnen helpen.
Beste Renault 1totaal.jpeg rijders,
Bij mij was de sleutelkaart defect van mijn Megane, de centrale vergrendeling werkte wel maar bij het starten werd de kaart niet herkend. Na speurwerk blijkt dat de responder in de kaart vaak een los contact...
Kangoo 2018, 1.2 TCe.
Het volgende eergisteren meegemaakt.
Sta op een camping in Spanje met caravan, wil een boodschap doen en start de Kangoo. Doet niets!!!!
Buurman met caravan heeft zijn auto erbij gezet en gestart. Hij loopt weer. De week...
Ik heb onlangs een Scenic gekocht uit 2004.
Nu willen de electrische ramen niet meer omlaag.
Heb de kinderbeveiliging er al afgehaald aan de bestuurderskant, maar helpt niet.
Iemand een idee?
ik ben bezig met de aanschaf van een Renault Clio 1.2-16V Campus, bouwjaar 2007.
Hier zit een af fabriek radio in (RDW220 meen ik?) met stuurwiel bediening.
Deze zou ik graag dan vervangen door een andere radio, waarin o.a. USB mogelijkheid...
een goedendag ik heb een Renault grand scenic 2010 2.0 160 pk diesel
sinds kort heb ik een start probleem als ik op de start knop druk gebeurt er niks heb dit probleem al eens eerder gehad bleek er en een zekering kapot te zijn 25 ampere dit is van...
Zoals in de titel te lezen is werkt bij onze renault scenic helaas de stuur bekrachtiging niet meer toen ik online ging zoeken kreeg ik te horen dat het de accu wel eens kon zijn dus ik meet de accu en dan krijg ik een meting van 13 volt (wat vrij...
Ik heb een Renault Megane Scenic 2.0 uit 2001, en sinds een aantal maanden heeft de snelheidsmeter de rare gewoonte om ineens op te gaan lopen. Op bepaalde momenten rijden we volgens de snelheidsmeter 240 km/u. De enige manier om de meter...
Sinds kort hebben wij een Renault scenic megane uit 2003. Nu heb ik een vraag ik krijg een melding in display lichtsensor defect. Als ik die uitschakel is deze weg net als blokje service maar krijg ik de melding lichtsensor...
Ik heb een vraagje over mijn Renault Scenic MK2 , mijn kachel ventilatie werkt niet meer. 2 weken geleden was dit ook al het geval toen heb ik de kachel weerstand vervangen. Ik vermoed dat de ventilator kapot is waardoor de kachel...
gisteren viel mijn wagen (renault megane grandtour 2 2004) plotseling stil zonder enige aanleiding.
Het starten nadien ging vlot maar ik kreeg wel de melding stuurkolom vrij , iets wat ik nog nooit van tevoren gezien had, deze melding...
Als nieuw forumlid val ik maar gelijk met mijn probleem binnen:
Mijn Scenic 1.6 (LPG uit 2004) wil sinds kort niet meer starten. Wat is er gebeurd? Het begon met een probleem met de gasinstallatie. Van het ene op het andere moment...
Sinds twee weken bezitter van een Clio 2 1.6 16V uit 2003, echter zonder radio. Op MP een originele radio List Update uit 2005 gekocht, deze werkt, maar met een drie tonig signaal door het geluid heen. Er werd niet om een code...
Na de reset naar 0 van onze boordcomputer blijft de radio na het uitzetten van het contact gewoon spelen en moet handmatig worden uitgezet, na het weer starten van de auto moet hij handmatig worden ingeschakeld, opvallend hierbij is dat ook de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum