Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb de verlichting op AUTO staan, op een gegeven moment ging de verlichting aan terwijl het toch erg zonnig was maar dat kan wel gebeuren bij een viaduct of zo (was echter niet het geval).
goede avond allemaal.
ik heb sinds kort het probleem dat als ik mijn auto op contact of aan zet dat mijn dashbord verlichting en achterlichten uit gaan. zodra ik de auto weer uit zet gaat de verlichting ook weer branden.
voor dat dit probleem er was...
Gisteren wilde ik de auto starten...
Sleutelkaart erin...koppeling in.... druk op start.... stuur wordt ontgrendeld... display gaat aan ... maar dan houdt het op...
In de vrij gezet... koppeling en rem in... zelfde verhaal... niet starten......
vandaag is m'm Megane II 1.6 (2006) apk afgekeurd (bij de Kwikfit) omdat beide stadslichten het niet deden, ze hebben nog één vd lampjes vervangen (waar je het gemakkelijkst bij kon komen) maar dit was niet de oorzaak. Heb...
Ik heb vandaag geprobeerd met de clip de Twingo (1.2 helios 1999) van mijn vrouw uit te lezen.
Ik kan niet automatisch het vin nummer opzoeken, deze moet ik handmatig invoeren.
Als ik dat heb gedaan en dan een zoekfunctie...
Ik heb een vraagje over onze auto.. Een renault scenic automaat uit 2001..
Gister gereden met de trailer erachter. Auto geparkeerd, wilden wegrijden maar auto was niet uit de parkeerstand te krijgen.
Vervolgens met iemand...
Onlangs merkte ik al dat de ontgrendelknop van mijn sleutelkaart niet meer reageert. Dom als ik ben heb ik toen de reserverkaart maar in gebruik genomen en met die andere tot op heden niks gedaan om het euvel te verhelpen. Nu heeft de reservekaart...
Op een parkeerplaats heeft iemand met zijn portier het 'glaasje' van het zijknipperlicht aan de bestuurderskant er af gestoten (denk ik tenminste). Het lampje werkt nog, maar het glaasje is er dus af en dat lijkt me voor de...
hallo,
ik bezit een renault twingo van 2011 maar zonder stuurbekrachting, nu heb ik een ongeval twingo gekocht van 2008 met stuurbekrachting
en zoek naar een aansluit schema,iemand informatie? dan hoor ik het graag
groeten willyb
Sinds heel kort de trotse eigenaar van een Grand Scenic energy TCe 115 uit 2012.
De vorige eigenaar heeft uiteraard 5 verschillende telefoons gekoppeld. Er zijn niet meer plekken in het geheugen. Dus ik kan mijn telefoon niet aan het...
Als ik met mijn lampen aan rijd en ik heb de ruitenwissers op de automatische stand staan toen ging de achterruitenwisser aan op het moment dat ik de de rem intrap. Heb ik de ruitenwissers...
Ik bezit een Laguna 1,8 van 2004. Van het een op het andrre moment doen alle elektrische ranen het niet meer. Het raam links voor gaat af en toe spontaan open en dicht. Het is geen zekering probleem.
Heb op internet gezocht maar niet echt wat...
Hallo daar allemaal,ik heb een vraag ivm de wagen van men vriendin.
Het betreft een Renault Mègane Scenic 1.6e RT automaat van bj 1998.
Kms 94.980kms en echt wel een fijne wagen!!
Nu Alles werkt behalve de afstandsbediening van de centrale...
Ik ben voor de 2e keer in negen jaar aan de beurt het rubberen antennevoet te vervangen van een GS II. De 1e keer heb ik de complete antenne(OEM) vervangen daar het rubber bij Renault niet los te verkrijgen was. Ik ga er niet van uit dat dit nu...
De batterij van mijn Renault Laguna uit 2006, met radio mp3 Cabasse Auditorium Tronic, werd onlangs vervangen. Hierdoor werkt de radio en het gps-systeem niet meer. Ik lees op verschillende fora dat ik een resetknop moet indrukken en/of een code...
Onlangs heb ik een Twingo 2 aangeschaft uit 2014. In tegenstelling tot mijn vorige Twingo’s geeft deze een bas weer zonder als een malle te oversturen. Echter bij deze is het de andere kant opgeschoten; terwijl de bas zonder oversturing...
Ik ben een Master aan het ombouwen tot camper. In deze Master zit een radio-cassette speler met code: 22DC259/62 of 7700434436TZ764
Die werkt samen met een display met nr. 8200107839. Nu heb ik een radio-cd speler op de kop getikt met code...
Help de kofferbak gaat niet meer open. Van binnenuit open gekregen bij de garage na laten kijken.
Meneer snapt het niet :cry2:
Er lijkt geen breuk in te zitten,
Zodra we het slot los koppelen en weer vaat koppelen springt het slot eraf.
Kan iemand...
Vandaag mijn ODB2 adapter ELM327 met wifi ontvangen. Het lukt helaas niet om een verbinding tot stand te brengen. Heb volgens mij alles gedaan zoals beschreven op deze site:
Heeft iemand enig idee wat er niet goed gaat?
Heb volgenden probleem, betreft Renault Scenic 2005, op gegeven moment als sleutelkaart in stak ,ging deze stroef, nu na tijdje, gaat sleutelkaart
er maar een klein stuk in, hij steekt dus stuk uit, kan auto nog wel gewoon starten.
Is het mogelijk om de toegestane snelheid in beeld te hebben op je nav kaart. auto is uitgerust met camera die de borden leest en deze weergeeft, maar dat verdwijnt weer na een paar seconden/meter. Betreft R-Link en Camerdetectie d.m.v. Camera.
Vorige week via een particulier een Renault Megan Estate uit 2010 aangeschaft. Later kwam ik erachter dat ik in het Tomtom scherm (Carminat volgens mij) de balk voor de radio onder in het scherm niet weer gegeven wordt. Dit maakt het bijzonder...
Beste mensen, ik heb een elektronisch probleem met mijn Master uit 2010. Als ik mijn knipperlicht bedien of mijn raampje rechts naar beneden doet dan geeft die aan dat er een deur openstaat. Iemand misschien hier ervaring mee?
Ik heb een vraag met betrekking tot de installatie van Focal-speakers. Weet iemand of de aansluiting voor een subwoofer aanwezig is in een Kadjar Intens (2018).
Zou graag de bestaande speakers vervangen door een uitgebreidere...
Beste leden ik heb een Mégane 2 2.0 16v van 2004 nu heb ik het volgende probleem mijn koelventilator van het koelsysteem blijft draaien ondanks de kaart uit de auto is ik heb nu de min pool er af gehaald omdat die anders net zo lang blijft draaien...
Afgelopen weekend heb ik een Renault Megane 1.5 dci (2004) gekocht, maar helaas is deze Renault niet bij de tijd.
Het klokje kan ik niet instellen (er zitten geen knopjes naast het display) en de af fabriek radio/nav zit er niet meer in.
Zoon had auto mee. Belde dat niets meer werkte naar paar uur stil staan. Wist zeker dat lampen uit waren gedaan.
ANWB in bange dagen erbij :D Start hulpje en draaide weer.
Wat bleek: de koplampen blijven aan, terwijl de schakelaar op uit staat !...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum