Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Na behoorlijke tijd op dit forum rondgekeken te hebben was het me helaas niet gelukt om iemand te vinden met een soortgelijk probleem, dus ik hoop dat er mensen zijn die mij verder kunnen helpen.
Beste Renault 1totaal.jpeg rijders,
Bij mij was de sleutelkaart defect van mijn Megane, de centrale vergrendeling werkte wel maar bij het starten werd de kaart niet herkend. Na speurwerk blijkt dat de responder in de kaart vaak een los contact...
Kangoo 2018, 1.2 TCe.
Het volgende eergisteren meegemaakt.
Sta op een camping in Spanje met caravan, wil een boodschap doen en start de Kangoo. Doet niets!!!!
Buurman met caravan heeft zijn auto erbij gezet en gestart. Hij loopt weer. De week...
Ik heb onlangs een Scenic gekocht uit 2004.
Nu willen de electrische ramen niet meer omlaag.
Heb de kinderbeveiliging er al afgehaald aan de bestuurderskant, maar helpt niet.
Iemand een idee?
ik ben bezig met de aanschaf van een Renault Clio 1.2-16V Campus, bouwjaar 2007.
Hier zit een af fabriek radio in (RDW220 meen ik?) met stuurwiel bediening.
Deze zou ik graag dan vervangen door een andere radio, waarin o.a. USB mogelijkheid...
een goedendag ik heb een Renault grand scenic 2010 2.0 160 pk diesel
sinds kort heb ik een start probleem als ik op de start knop druk gebeurt er niks heb dit probleem al eens eerder gehad bleek er en een zekering kapot te zijn 25 ampere dit is van...
Zoals in de titel te lezen is werkt bij onze renault scenic helaas de stuur bekrachtiging niet meer toen ik online ging zoeken kreeg ik te horen dat het de accu wel eens kon zijn dus ik meet de accu en dan krijg ik een meting van 13 volt (wat vrij...
Ik heb een Renault Megane Scenic 2.0 uit 2001, en sinds een aantal maanden heeft de snelheidsmeter de rare gewoonte om ineens op te gaan lopen. Op bepaalde momenten rijden we volgens de snelheidsmeter 240 km/u. De enige manier om de meter...
Sinds kort hebben wij een Renault scenic megane uit 2003. Nu heb ik een vraag ik krijg een melding in display lichtsensor defect. Als ik die uitschakel is deze weg net als blokje service maar krijg ik de melding lichtsensor...
Ik heb een vraagje over mijn Renault Scenic MK2 , mijn kachel ventilatie werkt niet meer. 2 weken geleden was dit ook al het geval toen heb ik de kachel weerstand vervangen. Ik vermoed dat de ventilator kapot is waardoor de kachel...
gisteren viel mijn wagen (renault megane grandtour 2 2004) plotseling stil zonder enige aanleiding.
Het starten nadien ging vlot maar ik kreeg wel de melding stuurkolom vrij , iets wat ik nog nooit van tevoren gezien had, deze melding...
Als nieuw forumlid val ik maar gelijk met mijn probleem binnen:
Mijn Scenic 1.6 (LPG uit 2004) wil sinds kort niet meer starten. Wat is er gebeurd? Het begon met een probleem met de gasinstallatie. Van het ene op het andere moment...
Sinds twee weken bezitter van een Clio 2 1.6 16V uit 2003, echter zonder radio. Op MP een originele radio List Update uit 2005 gekocht, deze werkt, maar met een drie tonig signaal door het geluid heen. Er werd niet om een code...
Na de reset naar 0 van onze boordcomputer blijft de radio na het uitzetten van het contact gewoon spelen en moet handmatig worden uitgezet, na het weer starten van de auto moet hij handmatig worden ingeschakeld, opvallend hierbij is dat ook de...
Ik heb de verlichting op AUTO staan, op een gegeven moment ging de verlichting aan terwijl het toch erg zonnig was maar dat kan wel gebeuren bij een viaduct of zo (was echter niet het geval).
goede avond allemaal.
ik heb sinds kort het probleem dat als ik mijn auto op contact of aan zet dat mijn dashbord verlichting en achterlichten uit gaan. zodra ik de auto weer uit zet gaat de verlichting ook weer branden.
voor dat dit probleem er was...
Gisteren wilde ik de auto starten...
Sleutelkaart erin...koppeling in.... druk op start.... stuur wordt ontgrendeld... display gaat aan ... maar dan houdt het op...
In de vrij gezet... koppeling en rem in... zelfde verhaal... niet starten......
vandaag is m'm Megane II 1.6 (2006) apk afgekeurd (bij de Kwikfit) omdat beide stadslichten het niet deden, ze hebben nog één vd lampjes vervangen (waar je het gemakkelijkst bij kon komen) maar dit was niet de oorzaak. Heb...
Ik heb vandaag geprobeerd met de clip de Twingo (1.2 helios 1999) van mijn vrouw uit te lezen.
Ik kan niet automatisch het vin nummer opzoeken, deze moet ik handmatig invoeren.
Als ik dat heb gedaan en dan een zoekfunctie...
Ik heb een vraagje over onze auto.. Een renault scenic automaat uit 2001..
Gister gereden met de trailer erachter. Auto geparkeerd, wilden wegrijden maar auto was niet uit de parkeerstand te krijgen.
Vervolgens met iemand...
Onlangs merkte ik al dat de ontgrendelknop van mijn sleutelkaart niet meer reageert. Dom als ik ben heb ik toen de reserverkaart maar in gebruik genomen en met die andere tot op heden niks gedaan om het euvel te verhelpen. Nu heeft de reservekaart...
Op een parkeerplaats heeft iemand met zijn portier het 'glaasje' van het zijknipperlicht aan de bestuurderskant er af gestoten (denk ik tenminste). Het lampje werkt nog, maar het glaasje is er dus af en dat lijkt me voor de...
hallo,
ik bezit een renault twingo van 2011 maar zonder stuurbekrachting, nu heb ik een ongeval twingo gekocht van 2008 met stuurbekrachting
en zoek naar een aansluit schema,iemand informatie? dan hoor ik het graag
groeten willyb
Sinds heel kort de trotse eigenaar van een Grand Scenic energy TCe 115 uit 2012.
De vorige eigenaar heeft uiteraard 5 verschillende telefoons gekoppeld. Er zijn niet meer plekken in het geheugen. Dus ik kan mijn telefoon niet aan het...
Als ik met mijn lampen aan rijd en ik heb de ruitenwissers op de automatische stand staan toen ging de achterruitenwisser aan op het moment dat ik de de rem intrap. Heb ik de ruitenwissers...
Ik bezit een Laguna 1,8 van 2004. Van het een op het andrre moment doen alle elektrische ranen het niet meer. Het raam links voor gaat af en toe spontaan open en dicht. Het is geen zekering probleem.
Heb op internet gezocht maar niet echt wat...
Hallo daar allemaal,ik heb een vraag ivm de wagen van men vriendin.
Het betreft een Renault Mègane Scenic 1.6e RT automaat van bj 1998.
Kms 94.980kms en echt wel een fijne wagen!!
Nu Alles werkt behalve de afstandsbediening van de centrale...
Ik ben voor de 2e keer in negen jaar aan de beurt het rubberen antennevoet te vervangen van een GS II. De 1e keer heb ik de complete antenne(OEM) vervangen daar het rubber bij Renault niet los te verkrijgen was. Ik ga er niet van uit dat dit nu...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum