Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een grand Espace van 2000 2.2dt.
Ik heb een orginele Pioneer radio-unit met cd-wisselaardie in deze Renault hoort, maar in het dashboard blijft hij maar op off staan. Ook met de afstandsbediening of stuurbediening.. Aanstaande...
hallo hoeveel luidsprekers geplaatst bij de espace 2,0 rxe met radio renault pioneer
er zijn roosters op dachboard , deuren voor en achter
ik hoor graag meer van jullie
hallo beste espace genieters
bij de espace van mijn licht het lampje op airbag storing
dit gaat na 2 min vanzelf uit idee van mijn even de espace laten uitlezen bij dealer
verder gaan de linker voor en achter deur niet opslot met ab enkel alle...
Heb vandaag een espace 2.0 16v uit 1999 gekocht maar daar zit nog een radio casette in... :wink: wil graag een radio cv er in zetten kan iemand mij helpen met welke type ik moet hebben zodat alle functies in het dashboard en ab achter het stuur...
Sinds vanmiddag heeft mijn Espace 3.0L V6 uit 2000 problemen met de electrische ramen en spiegels.
Eerst wilde alleen de mijne, bestuurderskant, niet naar beneden met een druk op de knop, maar
de...
Mijn startonderbreking is onbetrouwbaar aan het worden:
Vanochtend rij ik van huis weg om de kinderen naar school te brengen, niets aan de hand. Ik wil de auto starten bij school: Hij sloeg aan en gelijk weer af. Of hij sloeg...
Zomaar een vraag op de zaterdagavond. In de auto (Espace IV, 2003) hebben we een heel handige afstandsbediening voor de radio. Soms moet je even goed richten om hem te laten werken, alleen waar zit de ontvanger eigenlijk? Iemand enig idee?
In mijn Espace uit 1998 zit een origineel Renault systeem (Pioneer) radio cassette speler. Ik wil echter een CD wisselaar aansluiten. Wie weet welke wisselaar ik kan gebruiken en hoe deze aangesloten kan worden?
hallo; ik heb onlangs een espace3, bwj 1998, 2.2dt gekocht. nu heb wel wat beetje kennis van een auto, en probeer en dat lukt meestal wel, een defect op te lossen. het probleem is, het instrumenten paneel. links alle lampjes werken, rechts ook. maar...
Ik heb een renault espace gekocht uit 1999
nu zit er zo'n sleutel bij met zo'n knopje erin dat als je daarop drukt dat dan alle deuren op slot zijn en ook zo weer open gaan..
Nu komt het probleem, wij hadden hem gister op het kinderslot...
Hallo,
ik ben een tevreden espacerijder. Soms komen er storingen voor. Maar deze is wel heel bijzonder.
Ik heb een espace 2.0 16V automatic euro 2000.
Als ik mijn verlichting aanzet doet hij het of wel of niet. Na een paar keer draaien aan de knop...
Het raam aan de bijrijders kant gaat niet open en dit zit zo goed als zeker in de bedrading. Schakelaar is goed en bij een andere motortje plus mechaniek doet hij het zelfde. Heeft iemand een tip waar ik de storing moet zoeken???
Ik heb een vraagje ik heb iemand die wilt een brandstofpomp van mij donor auto kopen en dat is een Espace III 2,2 dT maar de koper heeft een benzine 2.0 zijn die brandstofpompen hetzelfde als van een diesel?
Het gaat om de brandstofpomp die onder de...
ik ben sinds december eigenaar van een renault espace alleen werkt de cruise control heel af en toe. Het is er eentje van VDO. Mijn vraag is wat er mis kan zijn.
Ik hoor het graag van jullie.
bij mijn renault espace van 2000 liep eerst plotseling steeds de accu leeg. er bleef een stroom lopen van 3 ampere.
daarna steeds mn accupool losgehaald. gisteren viel mn gasinstallatie uit, dus op benzine verder. daarna bij aanvang van de terugreis...
Opeens werken mijn knipperlichten niet meer
Gevaren verlichting werkt ook niet
Dashboard geeft ook niks aan
Zekeringen bij passagierskant zijn allemaal goed
Auto is espace uit 1997
Heeft iemand een oplossing voor nij
Ik ben zelf in het bezit van een Espace 3 2.0.i 16v uit 2001
Onlangs is de km teller en dagteller ermee opgehouden.
De dagteller blijft op nul staan en de km teller blijft gewoon op de nog net geen 160000 km die de auto...
Ik heb een probleem met de CD wisselaar die in mijn Avantime gemonteerd zit.
Ik heb al een keer een nieuwe gekocht omdat het herstellen meer koste dan een nieuwe.
De boordcomputer in mijn Espace 3 (bouwjaar 2001) geeft het verbruik aan in aantal liters per 100 kilometer (bv. 8,8 liter/100km). In de praktijk hebben we het vaak over 1 op zoveel (bv. 1 op 11,4) . Mijn zwager kan dat in de boordcomputer van zijn...
hoi ik heb sins kort een espace 3 van bouwjaar 2000 en ik vroeg me af hoe kan ik het beste de plus kabel voor een versterker vanuit de motor ruimte naar binnr leggen
en nog een andere vraag als ik mijn airco opzet merk ik duidelijk dat mijn motor...
kan er mij iemand helpen aub??? heb elektrisch probleem met espace 3 1998 2000cc 8V. hebben er al op gezocht en zijn door de zoektocht tot de conclusie gekomen dat het tapijt vooraan helemaal doordrenkt was.staat te drogen.... vanwaar dat komt zijn...
ik heb net even op mijn buik onder het dashboard van mijn espace 2 liter 16 v van maart 2002 gelegen en ik zie daar op de tunnel waar de versnellingspook in staat helemaal aan de voorzijde tegen het schutbord een schakelaar, als ik deze om zet dan...
Ik ben sinds vanmiddag in het bezit van een snelheidsmeter die de nul aangeeft tijdens het rijden. :shock:
Ineens gaf hij nul kilometer aan, na opnieuw starten gaf hij even de juiste kilometers aan, :) maar later was de nul...
Hallo allemaal ik heb hier een espace uit 98 3.0 v16 met automaat ,hij start niet na een een lang rit, als hij koude is start hij zo,ik ben aan het meten direct als hij niet start en ik meet geen spaning op het relais van startmotor wel de stroom...
Ik heb een probleem met mijn Espace 3 (2.0i 16V The Race, bouwjaar 2001). Mijn accu staat de laatste weken regelmatig leeg. Eerst nooit, en nu ineens en paar keer achter elkaar. Wat kan er aan de hand zijn? Volgens mij is de accu nog prima; het is...
Ik heb deze week een probleem met de centrale deurvergrendeling op mijn 99-er Espace 2 liter 16 klepper Etoile uitvoering: de laatste week wil mijn centrale deurvergrendeling de deur linksachter niet altijd meer vergrendelen of...
Wie kan me hiermee helpen? Espace 1997 V6 3.0 automaat benzine
Sinds een week of wat glijdt na instellen van de cruise control (stuurknopjes V +/- D/R) de snelheid flink terug en lijkt het alsof de cruise control de vastgezette snelheid niet kan...
Hoi, wie kan mij helpen.
Ik heb een Espace 2.0 8v uit 1998 waarvan de binnen verlichting niet werkt, de achterste twee deuren gaan niet mee op slot (centrale vergrendeling), de aansteker krijgt geen stroom, het dashbord staat niet onder constante...
Mijn remlichten werken niet meer, maar kan er niet uitkomen naar welke zekeringen ik moet kijken,op welke locatie moet ik zoeken naar de zekeringen vd remlichten??
en als het de zekeringen niet zijn, wat kan het dan nog meer zijn?
ik heb renault espace 2.0 1997
motor start soms wel en dan weer niet , ik hoor geen klik bij starten , maar na diverse pogingen weer wel en dan starten en lopen , overigens aanduwen is ook direct lopen ,
weet iemand de oplossing alsook de locatie...
Hallo
Ik ben erachtergekomen dat ik in mijn Espace 2.0 16v bj 2000 een lampje heb zitten die aangeeft of de gordel om is
maar die doet het niet!
Weet iemand hoe dit kan? Ik heb zitten denken dat de vorige eigenaar misschien geen gordeldrager was en...
Ik heb een probleem met mijn verlichting :oops: .
Bij onze Espace III van bj 1999 doet de stadslicht aan de passagierskant het niet.
Toen ik de auto net kocht had ik dat probleem ook al maar dan met de dimlicht.
Heb toen op de sloop een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum