Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn espace toont voor het eerst in 2 jaar kuren aan. Ten eerst valt de snelheidsmeter zonder bepaalde reden uit en komt na enige tijd weer terug. Lijkt of die zijn eigen wil heeft. Ten tweede valt de motor plotseling uit tijdens het rijden. Wat...
Onze Espace 3.0 liter bj 2001 heeft een probleem met het aangeven van de temperatuur.
Op het moment als de sleutel in het contact gaat geeft de temperatuur meter alle streepjes aan en geeft uiteraard aan dat de temperatuur te hoog...
Dashbordverlichting is duidelijk en helder. Maarrr....zet ik 'savonds de verlichting aan dan dimt de dashbordverlichting dusdanig
dat het slecht te zien is :shock:
Is hier wat aan te doen of is er een storing? hoewel er niets aangegeven wordt....
hallo heren , dames van het renault forum ikben nieuw in dit forum,
ik heb een probleem met mn radio hij gaat niet aan, geen geluid meer, verder is de verlichting in mn display
uitgevallen was sluiting in systeem met plus en min van de midden...
Sinds kort geeft mn Espace III (2.0 16v the race) een stop signaal. Dit doet hij niet altijd en soms bij het starten verschijnt er een oliekannetje in beeld. Soms kan ik ook gewoon een aantal km's rijden zonder dat de espace dit doet....
Ik heb een Espace uit 1999 met een probleempje met de CV,
Allebei de achterportieren gaan niet op en van slot via de centrale vergrendeling.
Weet iemand of dit vaker gebeurt en wat ik ermee kan doen?
Omdat het 2 deuren zijn vraag ik...
wie kan me vertellen welke van de gekleurde draden van het servomotortje is, wie weet is er een draadbreuk, dan kan ik er spanning op zetten om te zie of het motortje werkt. Natuurlijk kan ik het deurpaneel demonteren , maar daar heb ik even geen...
Afgelopen week een andere Espace gekocht. Probleem met het dashboard display. (door vorige eigenaar vervangen)
Display geeft alleen afgelegde km's sinds reset...
Heb een achteruitrijcamera gekocht omdat de auto toch wel wat groot is en dat soms wat problemen oplevert met inparkeren.
Heeft iemand tips waar ik dit het beste op kan aansluiten qua stroom? En wat voor aansluitingen en waar precies.
Beeld is...
Hallo, ben Nico en nieuw hier
Wij hebben een grand espace 2001 3.0 24 v automaat.
Toen wij hem van de week ophaalde brandde en 1 streepje van de benzine meter maar naar het tanken brand er geen meer en geeft hij in het display aan dat er getankt...
Dacht even snel de accu van mijn Renault Espace te verwisselen maar zie dat dat niet zo eenvoudig is. Heeft iemand daar ervaring mee? Zie achter de accu een lang draadeind waar onderaan waarschijnlijk...
Als fris lid op dit forum gelijk al een vraag over mijn Espace III, 2.0l 16v van eind 2001. Deze recent gekocht en na een grondig onderzoek zag ik onder de rechter koplamp (xenon) een losse stekker (4 polig) waarvan ik me afvroeg...
Kan iemand mij vertellen waar de stekkers zitten van de brandstof pomp en benzinemeter/vlotter.
Waarschijnlijk zit er een los of slecht contact. Benzinemeter geeft leeg aan maar hij zit nokkie vol.
Tank symbool blijft branden (ZEER IRRITANT) haha....
Ik heb sinds enige tijd een probleem met een achterlicht. Als ik links pink, gaat het achterlicht mee pinken en soms zelfs het stoplicht.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb een vraag over de boordcomputer van mijn espace uit '97.
Hij rijdt nu op benzine maar wil hem graag ombouwen naar lpg.
Weet iemand hoe ik de brandstofpomp van de benzinetoevoer uitschakel?
Tevens ben ik ook op zoek naar een...
Bij mijn Espace van 2002 gaat het waarschuwingslampje 'motor' branden.
Geeft ook soms een waarschuwing met oliekan, maar het oliepeil is goed.
De auto rijd gewoon en ik kan niets bijzonders merken.
Mijn garage kan ook niets vinden.
Iemand enig...
Vorige week mijn Espace tegen een betonblok geparkeerd. Radiateur en voorbumper kapot. Nu wil de auto ook niet meer starten en blijkt de zekering van het motormanagement stuk. Als ik deze vervang springt hij direct stuk zodra ik het contact aanzet....
Beste mensen ik heb eeb renault escape 3.0 V6 24V en er ligt onder de moterkap rechts onder (in de buurt van de accu een twee aarderige kabel los waar dient deze voor? De kabel komt als het ware vanuit een kavelboom verbinding iemand enig idee?...
Eerst even vertellen dat dit mijn eerste bericht is hier op het forum.
Vandaag ga ik onze Espace III elyseé 2.0i 16V uit 08-1999 ga ophalen :D in de juiste kleur Zilver, tenminste ik vind het de juiste kleur bij die stoere neus.
Ik heb van m,n andere donor Espace die overigens elec.ramen achter had overgebouwd naar m,n huidige Grand Espace III.
Dus de raammechanisme met motor gemonteerd en stekker aangesloten maar hij doet steeds niks !!
De zekering is ook goed.
Wie weet...
Wie kan mij vertellen waar de ontvanger zit voor de centrale vergrendeling? Ik wil dit graag weten omdat ik de originele sleutel weer aan de gang wil krijgen. Nu reageren beide sleutels niet :cry:...
hay ik had een vraag sinds een paar dagen start mijn espace niet volgens monteur op mijn werk was het de accu maar niet dus als ik hem aantrekt blijf hij het doen maar laat ik hem een poos staan dan branden wel alle lampen op het dashboard maar hij...
ik heb een benzine espace III 2.0 liter van 2002, standaard met xenon verlichting maar ik vind het licht wat deze koplampen op de weg brengen onder de maat, (heb beide xenon lampen ook al pas vervangen) ik zou de koplampen willen vervangen door...
Sinds vorige week hebben wij een espace the race :dance: van 2002, daar is de achter ruiten wisser van kapot (dacht ik) maar na demontage van de motor blijkt deze wel te werken teminste als ik de alleen de stekker met de voeding er op zet...
Ik heb sinds kort een probleem met bij dashboard.
Ik zie mijn km teller, gereden km, radio, klok niet meer.
Dit is al meteen als ik de auto aan zet. Alleen als ik soms de auto uit en aan zet gaat m'n km teller wel aan.
Ook als ik dan een stukje...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum