Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds ruime tijd wordt de straatnaam (waar je op dat ogenblik rijdt) in de zwarte bar onderaan het scherm niet meer getoond. Dit is wel vervelend vooral als je op minder gekend domein rijdt. De dealer heeft reeds alle instellingen...
Afgelopen vrijdag mijn Espace opgehaald. Prima auto echter wat me wel opvalt (was al gewaarschuwd) en ook al op dit forum meerdere keren had gelezen is dat de standaard speakers niet veel voorstellen. Zelf ben ik de afgelopen jaren standaard...
Hallo,
mijn eerste vraag misschien dat iemand me kan helpen.
Ik heb een Espace IV waarvan één van de parkeersensoren defect is. Je hoort dat door de lange piep als je achteruit wilt rijden. Nu kan ik wel blind de bumper verwijderen en gaan klussen...
zo ! we hebben weer drie weken probleemloos gereden dus tijd voor het volgende !
het wordt winter en de temperatuur daalt , de accu.s krijgen het nu zwaar em moeten echt gaan werken .. waarschijnlijk heeft de mijne ontslag genomen .. de auto start...
Wij hebben een Grand Espace uit 2006 en tot nu toe deed de radio het prima. Sinds 2 weken gaat het geluid uit zichzelf steeds harder en zachter, ook als de cd speler draait.
Hoe langer de autorit duurt, hoe meer storing het geeft, zelfs...
Dit weekend was het weer zover. Twee weken na vervanging van mijn BDP sensor, wilde de auto weer niet starten. Gellukkig kon ik onze espace4 2.0T weer aan de praat krijgen met startkabels aan mijn eend (2cv) die het gelukkig wel...
Bij m'n Espace IV heeft de linkerkoplamp(kruislicht) het begeven.
Lamp gewisseld, hoogspanningsbobijnen gewisseld, zekeringen nagemeten geen resultaat.
Ik meet spanning tussen de massa en twee andere connecties op de stekker onder het licht...
Sinds een week of 2 merk ik dat de automatische hoogteverstelling van de xenonverlichting in mijn EspaceIV anders reageert. Bij het starten, in het donker, schakelt de verlichting gelijk in en worden de lampen op hoogte gezet . Alleen is dit véél...
goedemiddag,
gisteren voorstoel eruit geschroefd en erachter gekomen dat er bij ons een scu-2056 radio onder de passagiers stoel ligt (en dat voor iemand die met moeite een paar schroeven in hout kan draaien :D )
kan iemand mij vertellen hoe ik een...
Kan iemand mij vertellen waar de radio antenne van een Espace 4 zit?
Het gaat om een 2.0 model uit 2003.
Ik heb zo'n FM zend apparaat gekocht voor in mijn iPhone. Ik krijg het signaal echter niet helemaal goed.
Ik rijdt nu 5 jaar een espace 4.2,0T initiale. Ik heb het idee dat de lichtopbrengst van de xenonlampen minder wordt met de tijd. Er staat slechts 60.000km op, dus veel is dat niet. Zijn er rijders die dezelfde problemen hebben, en zp ja wat kan ik...
Recent krijg ik de melding Geen Bandenspanningscontrole .
Mijn dealer beweert dat dit een software probleem is en bovendien deze boodschap niet kan laten uitschakelen.
volgens de melding op mijn dashbord kan ik nog bijna 6000 km rijden voor de volgende beurt ,maar toen ik vanmorgen vertrok zag ik even een sleuteltje flikkeren op het dashbord.Nu zie ik plots dat sleuteltje als ik bij die melding kijk en in plaats...
Laat ik mij eerst maar eens voorstellen hier. Mijn naam is Remco en sinds september 2009 ben ik de eigenaar van een Grand Espace 1.9 DCI Privilege uit 2003... wat een drama!
Even een opsomming van de pech tot op heden:
Vandaag heb ik dit forum gevonden en ben blij met zoveel nieuwe espace vrienden!
Na een space type I, type III heb ik al twee jaar een type IV. Je mag begrijpen dat ik een tevreden espacerijder ben.
Nu heb ik een probleempje. Na het afsluiten van de...
Ik ben nieuw hier, ik lees al een hele tijd mee in dit forum, maar dan wel als gast.
Ik heb in maart dit jaar al besloten om een Renault Espace IV te kopen, en het is er in juli pas van gekomen.
Ik heb een Renault Espace IV 2.0T privilege van...
Gisteren ineens geen tegendruk meer bij het drukken op het op slot knopje. Het smd schakelaartje is een beetje gaar. Dus maar even aan de sleutel gewrikt. Maar naar het schijnt kan dat niet zonder de behuizing te beschadigen. Het zit gelijmd volgens...
Bij onze espace 2.0 turbo van januari 2005 met 210000 km op de teller laat de dynamo het afweten.
Dit is overigens een kostbare aangelegenheid zo na je vakantie, dus dacht ik, we doen het zelf.
Ik heb inmiddels de multiriem er af, de 2 bouten los,...
Een van de twee handsfree cards werkt niet goed meer. Ik hem onlangs de batterij vervangen dus dat is het probleem niet. De andere kaart werkt zonder enige problemen, dus de kaartlezer doet het dan wss nog gewoon goed. Maar als ik een tikje op de...
Het is, dacht ik, mogelijk om het dimlicht altijd te laten branden. Nu rijdt ik bijna altijd met dimlicht aan maar da's verhipte lastig aflezen hoe snel je nu eigenlijk gaat met eren zonnebril op :wink: . Is het mogelijk het zo te regelen dat het...
hoe haal ik mijn radio (zie foto) uit mijn auto (espace IV, radio cabasse auditorium)? Ik probeerde al met twee schroevendraaiers, maar dat lukt toch niet zo.
Is er iemand die ervaring heeft met de inbouw van een Parrot CK3100 LCD bluetooth in een Espace IV bj, 2004? Ik ben namelijk al wat klusjes aan het bedenken voor de Espace die ik vrijdag krijg, doch durf niet zo maar de parrot te bestellen zonder...
sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Renault Grand Espace IV uit 2003 :mrgreen:
Ik moet de wagen natuurlijk nog leren kennen en ben dan ook druk bezig om alles in me op te nemen en uit te proberen.
Nu kom ik er alleen niet...
Wij hebben nu een nieuwe motor in de Espace gehangen het gaat om een Espace IV 1.9 dCi van bj 2003.
De motor is van een Espace IV uit 2006 maar nu blijft de startonderbreker erop zitten, dus de motor slaat niet aan!
De rode lamp op je display blijft...
Morgenochtend heel vroeg moet ik de Suzuki Swift van mijn zwager aan de gang krijgen met een accukabel. Kan dit nog kwaad voor mijn Espace 2.0T IV PhII? Volgens mij moet het wel goed gaan van een Espace met relatief grote accu naar een swift met een...
Binnenkort word er in de espace van 10-2004 een nieuwe voorruit gemonteerd
De espace heeft op dit moment geen regenensor af de fabriek gemonteerd
wel heb ik een 3 aderige niet gebruikte stekker gezien die in de behuizing van de spiegel zit waar...
Beste,
Ben nieuw hier en heb gelijk een vraag.
Rijdt sinds een half jaar met een gebruikte espace IV (2006) 2.2 dci, 150 pk, automaat.
Ik heb het gevoel dat de wagen laat reageerd op het gaspedaal....net of dat hij even moet denken.....oja...
Ik kwam er enige tijd geleden achter dat de cruise control niet af te stellen is op 50 km/h.....
Althans, als ik heb bijv. op 46 km/h zet en dan steeds op de + duw springt hij van 48 km/h over naar 52 km/h en omgekeerd :shock:
Enige manier om de...
Ik rijd een Renault Espace met een radio-Cd met Gps (cd versie) en carkit. Dat is het carminat communicatiesysteem, de goedkopere versie van het systeem met dvd.
Nu ging ik vandaag naar de garage en de mechanieker is erin geslaagd een externe input...
Hi
Heb net een plaat onder de motorruimte vastgezet onder het mistlicht aan de rechterzijde (passagiers kant) en nu zag ik daar 2 dezelfde aansluitingen? hangen.Het zijn een soort kokertjes met daarin 2 draden . De uiteinden zijjn roze van kleur die...
Ik heb gehoord dat je achteraf makelijk cruise control kunt inbouwen in een Espace IV.
Diegene zei tegen mij dat je bedrading enz al voorbereid klaar ligt in je auto je moet alleen een originele stuur met cruise control bediening moet hebben en dan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum