Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb sinds kort een parrot 3200 in mijn espace van 2003 laten monteren sindsdien als ik een linker bocht neem krijg ik steeds op het dashbord het woordje speech :? te staan, voorheen stond er als ik de auto instapte welkom . De luidspreker is...
Ik mijn espace IV ph II houdt de kwaliteit van de radio niet over (geintegreerd audio-navigatie systeem). Zels sterke zenders als radio 1 en 3 en Q-music vallen regelmatig weg. De storingen zijn zo hinderlijk dat we radio eigenlijk nooit meer aan...
weet iemand waar de sensor (daar lijkt het op) in het midden van de dashboard net onder de voorruit voor dient? Bij het poetsen heb ik hem namelijk naar beneden geduwd en kan er niet meer bij. Tot zover geen veranderingen aan de auto te merken....
nou wat me nu is gebeurd...... ik wilde laatst toeteren op een bekende...........GEEN TOETER :shock: Dus ik maar weer op onderzoek uit ..... en .....wat mijn verbazing toen schetste :? :shock:
EEN DOORGEBRANDE TOETER :Wall: :shock: oorzaak; op de...
Sinds vorige week de gelukkige bezitter van een Espace 2.0 Turbo uit 2003.
We zijn met z’n vijven thuis dus we hadden een auto nodig met wat ruimte nou die ruimte hebben we gevonden in de Espace.
De kilometers welke ik tot op heden gereden heb, heb...
Hoi,
Heb net mijn nieuwe Espace, met navigatie en Cabassesysteem (CD-wisselaar vooraan in de wagen). Graag zou ik hier een Ipod op aansluiten, liefst met een Dension IcelinK;
Ben al even aan het surfen geweest, en kom er niet meer uit: kan een...
Hallo, ik ben de enorm trotse eigenaar van een Espace uit '04.
Tijdens mijn inspectie door de auto (ik heb de auto sinds april 09) kwam ik in een van de dashboardkastjes een aantal draadjes MET stekkers eraan, tegen.
Boven de A-stijl (bij de...
Hallo, ik ben de enorm trotse eigenaar van een Espace uit '04.
Tijdens mijn inspectie door de auto (ik heb de auto sinds april 09) kwam ik in een van de dashboardkastjes een aantal draadjes MET stekkers eraan, tegen.
Boven de A-stijl (bij de...
Wij hebben een Renault Espace uit 2002, maar sinds 2 dagen gaan de voor lampen automatisch aan, ze branden dan een half uurtje en gaan dan weer uit :shock: en zo gaat dat de hele dag door!. De auto staat nu in de Renault Garage waar ze nog minimaal...
Stap juist in de auto, lichten springen op maar worden niet afgesteld. Heb motor een paar keer stilgelegd en opnieuw opgestart, maar de lichten blijven naar 'beneden' staan.
Dit gebeurt normaal automatisch. Kan ik dit zelf oplossen?
Ik heb een Espace IV uit 2003 waarvan het Dashboard regelmatig uitvalt. Met een stimulerend klopje is het dan vaak wel weer aan de gang te krijgen maar het wordt steeds erger. Ik verwacht dat het een simpel slecht contact is dus will ik het...
nu ik opa ben geworden heb ik weer een espace aangeschaft. Lekker ruim als de kleine meegaat met buggy enzovoort.
Na een type I en II, met daar tussen diverse Citroens (ik heb nog steeds een DS), nu logischerwijs een type III.
Van eerste...
Een beetje een muggeziften vraag... Ik dacht dat, wanneer ik vooraan op de ruiten sproeide, de ruitenwissers 5 a6 keer over en weer gaan eventjes stoppen om dan na een paar seconden terug 1 keer te wissen. Het laatste, klopt dat of heb ik het...
Bij een espace IV klappen de buitenspiegels niet meer automatisch in bij het handsfree vergrendelen.
Alle configuraties in de uch staan goed, auto vergrendeld wel handsfree alleen klappen de buitenspiegels dan niet in.
Iemand enig idee ,hoe dit te...
Ik heb sinds gisteren een Espace IV uit 2004. Nu stoort de radio hevig, ik kan op lang niet alle zenders afstemmen, en RDS werkt ook vrijwel niet (er zijn enkele lokale zenders waarbij de AF op het display NIET knippert) voor de rest blijft...
Heb net een iphone en deze werkt niet goed in mijn Espace. Hij neemt automatisch op en dat kan ik niet uitschakelen(met een nokia wel) en als hij dan automatisch opneemt hoor ik vervolgens niets. Ik zet hem dan eerst in de wachtstand en dan neem ik...
Ik zou graag een versterker op mijn Cabasse audiosysteem willen aansluiten, in mijn Espace 4 2004. Ik heb een 6 wisselaar headunit voorin zitten. Is hier een aansluiting voor?
Is er iemand die ervaring heeft met het gebruiken van een OBD II kabel op een Espace 1.9 dci van 2003. Ik heb een storing in de electronica waarbij ik de melding krijg dat het inspuitsysteem defect is. Ik heb dit al een paar keer...
Afgelopen weekend heb ik per ongeluk kortsluiting veroorzaakt in het rechter achterlicht van mijn caravan :oops:
Zowel het lampje van de verlichting als van het remlicht werken niet. Het knipperlicht werkt echter wel.
Nu is mij aangegeven dat...
Ik heb sinds kort een Espace 2006 met xenon.Als ik de auto start dan zie ik automatische lichtschakeling uit staan. Nou wil ik die aan hebben en ik lees in het boekje dat je dan 2x van 0 naar stadslicht moet draaien en dat de Espace dan...
Vandaag naar de plaats gereden waar mijn caravan staat gestald, caravan aangekoppeld, stekker (van 13 naar 7 polig) erin gestopt en.... niks !
Totaal niks werkt, zowel de knipperlichten, normale verlichting, remlicht, niks! We hebben zelfs nog een...
Sinds vandaag krijg ik de melding airbag controleren. Onder de zetel zie ik nu een draad met contact loshangen. Het contactje is zo'n 1 cm op 1 cm groot, een halve cm dik en er hangt een hefboompje aan om het drukcontactje in te duwen. Het is te...
Aangezien een van de keycards welke ik bij mijn Espace heb gekregen niet meer werkte heb ik bij de Renaultdealer een nieuwe besteld echter.... in 1e instantie bleek n.a.v. het chassisnummer dat ik een keycard kon gebruiken welke ik in mijn zak kon...
Ik heb een Espace V6 Initiale uit 2004 met een Cabasse audiosysteem.
Ik kan kiezen uit de volgende bronnen: Radio FM, Radio L, CD-wisselaar, en Aux.
Ik kan echter de aux ingang nergens vinden en wil graag een mp3-speler op het systeem...
vanaf vandaag valt meerdere malen (maar niet constant) een bandenspanningsmeter uit bij mijn 2.2 dci van 2004 en hoorde ik een kleine krak en toen was mijn lendesteun in bestuurdersstoel bijna zonder...
Op onze Espace zitten parkeersensoren voor en achter. Schakelt de parkeersensor achter automatisch uit bij het aanhaken van een aanhangwagen? De vaste trekhaak is bij Renault gemonteerd. Volgens de verkoper moet de parkeersensor handmatig worden...
hallo,
Mijn K-espace geeft een keramiek-achtige stank als na starten de climate control begint de werken.
na een halve minuut verdwijnt dit weer, maar is toch redelijk misselijkmakend.
Zit er ergens een filter dat ik kan vervangen of moet...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum