Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
3e remlicht van Espace IV hapert! Vocht in remlicht en ook soms binnenin op bodem laadruimte linksachter. Ik heb gelezen dat dit t.g.v. lekkage aan 3e remlicht kan komen. Weet iemand hoe het 3e remlicht gedemonteerd kan worden?
Nu bestaan er allerlei connectionboxen en bluetooth apparaten die via het display van je radio nummerweergave kunnen afbeelden.
Nu is mijn vraag of er voor de Espace ook zo'n connectionbox bestaat om info via bluetooth o.i.d. op het...
Vandaag zag ik dat volgens mijn klokje buiten een temperatuur was van .... -16 graden, terwijl het toch zeker +4 graden was..... een verschil van dus 20 graden!
Weet iemand waar ik deze temperatuursensor kan vinden en of de temperatuur mogelijk...
De buitentemperatuur aanwijzing op het dashboard van onze Espace geeft twee graden te weinig aan.
Weet iemand of deze temperatuur aanwijzing bij te stellen is?
Of is het de onnauwkeurigheid van de voeler in de buitenspiegel?
Ik heb een paar weken geleden, na er minstens 15 jaar verlekkert naar kijken mijn eerste gebruikte Espace gekocht.
De auto is van juni 2007 dus nog vrij jong.
Bij het zoeken hoe mijn Tomtom aan te kunnen sluiten op de aux van mijn radio ben ik via...
Wil een Parrot CK3100 inbouwen in mijn Espace uit 2004 maar weet niet goed hoe ik de kunststof kappen welke je op de instap zitten kan demonteren en bang dat als ik begin te trekken alles kapot maak.
Vorige week merkte ik dat de knop van de claxon (handel links naast stuur) niet meer werkte, echter aangezien de 2 claxon-punten op het stuur wel werken heb ik er verder niks aan gedaan.
Vandaag kwam ik er echter achter dat de mistlichten aan de...
Ik heb gezocht op dit forum naar alternatieve autoradio's die aan te sluiten zijn op de bediening aan het stuur alsmede het display in het dashboard. Het is mij niet duidelijk welke merken en typen er precies zijn. Wel gelezen dat...
Ik wil mijn halogeenlampen vervangen voor halogeen met xenongas.
Dus met wat witter licht.
Volgens mij H7 :?:
Vraag is of dit zomaar kan omdat het koplampglas van kunststof is?
Graag even jullie reakties.
weet iemand of het mogelijk is om een versterker aan te sluiten op het originele radio systeem van renault?
ik heb geen navigatie en de radio unit zelf zit linksachter weggebouwd samen met een 6 cd wisselaar.
Wie kan mij helpen?
De zekering voor constante stroom in mijn 13 polige stekker is stuk, maar waar zit hij?
Het betreft een Grand Espace 2.0 turbo initiale van januari 2005 met originele Renault afneembare trekhaak.
Mijn 2.0T uit 2003 stond laatst zonder stroom. Aansluiten van een startkabel deed onmiddellijk de noodverlichting aanspingen; kennelijk waren de alarm lichten aangegaan en aangebleven en is zo de accu uitgeput.
Kan iemand mij van een nuttige doe-het-zelf tip voorzien?
Mijn Visteon in-car entertainment system in Espace weigert dienst na 4 jaar perfecte dienst.
Dit systeem werd (volgens mij) af-fabriek meegeleverd in deze Espace.
Ik heb een Pioneer DEH 1000 E radio ingebouwd. Kan ik deze koppelen aan de orginele stuurbediening van mijn Espace en is het dan ook mogelijk om gebruik te maken van de display de auto?
Ik heb een Grand Espace uit 2004, uitvoering initiale. Ik ben niet tevreden over de audio installatie.
Wil deze er helemaal uit laten halen en dan een nieuwe radio, versterker en speakers erin laten zetten.
Ik wil graag een MP3 speler aan...
Kan iemand mij vertellen welke dvd-type(n) de via pack vacances -pakket geleverde dvd-entertainmentsysteem wel kan lezen? Tot op heden accepteert hij alleen originele dvd's. DVD-RW in ieder geval niet.
Sinds enkele dagen (afgelopen vrijdag) hebben wij een Renault Espace 2.0T. Hij rijdt echt super maar op de snelweg ondervinden we steeds een probleempje wanneer we de snelheidsregelaar gebruiken en de manual helpt ons niet verder. Ook op het...
Heeft iemand de beschrijving hoe de hoge en lage tonen in te stellen zijn met de afstandsbediening van de inbouw radio van renault. (espace 2004) Kan wel de standaard dingen als jazz en pop instellen maar het is nou niet het geluid waar ik op zit te...
Heeft iemand ervaring met deze bluetooth converter:
In mijn Espace zat toen ik hem kocht al een Nokia carkit-91, maar ik heb een pda (mda vario) die ook dienst doet als navigatiehulpje. De pda zit in een gevoede houder linksvoor op het dashboard...
Even een vraagje over mijn alarm.
Ik heb het nog niet uitgetest maar omdat onze hond regelmatig achter in de auto zit als wij boodschappen gaan doen of even gaan winkelen moet ik dus de auto op slot zetten en volgens mij wordt dan gelijk het alarm...
hoi,
vriend van me heeft een mondeo, en hij las op hun mondeo-forum een technisch uitlegje, over hoe
je de buitenspiegels automatisch kunt laten inklappen bij het op slot doen/openmaken van de auto
o.i.d.
Kan dit ook op onze auto? Ik klap nl. vaak...
Ik heb een nieuwe espace met Caminat Bluetooth CD
Alles werkt prima - alleen kan ik geen MP3 CD's afspelen.
Deze MP3 CD is gemaakt op mijn computer, maar de autoradio kan die niet lezen.
Wat is er fout?
Inmiddels ben ik van een Safrane 2.0 overgestapt op een Espace 2.0T uit 2003 met lpi.
In de Safrane had ik een Sony autoradio met een cd-wisselaar voor 10 cd's.
Deze cd-wisselaar heeft de prettige bijkomstigheid dat hij cd-tekst heeft....
Inmiddels ben ik van een Safrane 2.0 overgestapt op een Espace 2.0T uit 2003 met lpi.
In de Safrane had ik een Sony autoradio met een cd-wisselaar voor 10 cd's.
Deze cd-wisselaar heeft de prettige bijkomstigheid dat hij cd-tekst heeft.
Je...
Sinds anderhalf jaar heb ik een Renault Espace 1.9 cdi, met sleutel-kaart (in slot te steken) en start-knop. Zelf heb ik NOOIT startproblemen gehad, maar mijn echtgenote heeft er al dikwijls mee vastgestaan, zodanig dat zij nu weigert nog langer...
Hoi, ik heb eerst geprobeerd in andere topics het antwoord op mijn vraag te vinden, maar niet gevonden. Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende.
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een Grand Espace en dacht even simpel een Nokia...
de subject zegt het al: is dit zelf te doen?
ik heb hier een setje (in kleur!) liggen, maar zag dat op de hoogte
waar deze ingebouwd dienen te worden (ca 5-60cm v.d. grond) de bumpers
niet hol zijn van achter.......
moeten die er dan helemaal vanaf?...
De vrienden van de Kwikfit hebben een koplamp vervangen en meteen de lichtautomaat weten uit te schakelen. Wet iemand hoe ik die weer inschakel? In de boekjes kan ik hier niets over vinden. Dank!
Ik heb vandaag (na 2 jaar Citroen...) een Renault Espace (2.0 16v Authentique uit 8/2004) gekocht. Nu moet daar nog een radio in. Waar moet ik op letten bij de aanschaf om te zorgen dat de stuurbediening en het display werkt?
Alvast...
Hallo,
ik heb sinds een week een 2004 2.0 16v vialle G3 espace: bevalt erg goed, nog geen probleempjes.
echter zijn er een paar kleine dingetjes die niet helemaal werken zoals het hoort, of ik
weet niet hoe.....
de garage is nu net gesloten ivm...
ik heb een espace (nw model) met een renault-card om te starten, maar niet in de keyless-entry uitvoering.
hiermee zou ik nl. de keycard in mijn broekzak kunnen laten zitten en starten....handig.......
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum