Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik krijg de auto niet meer gestart. Motor draait wel rond, maar slaat niet aan. Uitlezen lukt niet!!!
Blijkbaar is er een relais of misschien bedrading kapot ergens vanuit het contact gedeelte?
Wie heeft enig idee wat het kan zijn?
De afstand bediening van mijn scenic weigert regelmatig, een sleutel weigert al helemaal. De batterij in de sleutel is vorig jaar vervangen. Als ik de auto 'smorgens met de afstand de auto open maak kan ik hem na een rit niet gelijk met de afstand...
Ik wilde m'n scenic starten en toen deed mijn dimlicht en m'n controlelampje op het dashboard het niet meer.
Contourverlichting en groot licht wel.
Zekeringen en lampjes zijn goed.
Wat kan dit zijn??
heb net een nieuwe dynamo gemonterd in mijn senic 16v bj 2000 nu heb ik veel ruimte op mijn snaar
kan iemand mij vertellen of er een spanrol zit zoja waar en is er ergens een foto of tekening van hoe hij gemonterd moet
ik ben hier een leek in heb...
heb een scenic van 2002 met een los klokje hier zit geen temperatuur sensor in bij onze oude auto zat die wel.
is het mogenlijk om dit wel werkend te krijgen.
heb handmatige airco.
zit de bedrading eral?
is het dan alleen een sensor in de...
Bij onze Scénic 1.6 16V Expression uit 2003 blijft de temperatuur meter vaak op 0 staan. Soms blijft hij lange tijd gewoon de temperatuur aangeven maar vaak blijft deze gewoon onderin liggen.
Zelf gok ik op de sensor dat die niet goed werkt...
Mijn vraag is.
Ik heb in mij Renault Scenic bj. 2000 een Renault/Philips TunerList radio/CD speler. Kan ik hier een Pioneer CDX-P2 wisselaar op aan sluiten?
Ik heb eind november een scenic 1.9 tdi gekocht uit 1999. nu zit daar een renault radio/cassette (van philips) in waar ik een cd wisselaar op aan wil sluiten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de radio uit het dashboard kan halen ?????
Ik heb een vreemd probleem met mijn autoradio van mijn Scenic (2002). Wanneer ik de auto start gaat de verlichting van mijn radio even aan en dimt dan. Alleen het aan/uit lampje blijft werken. De radio is standaard (met stuurbediening) en de rest...
Ik sta op het punt om een scenic te kopen uit 2003, maar daar brand in het dashbord een lampje. Nu weet ik inmiddels dat het met luchtverontreiniging te maken heeft. Kan iemand me helpen of dit een groot probleem is????
Ik hoor jullie reactie's...
Van mijn scenic Bouwjaar 2000 werkt de kachelventilator alleen in de standen 1,2 en 3. In stand 4 dus niet. Ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn. Ik ben daarom op zoek naar het elektrische schema van de scenic . In ierder geval van de aansturing...
Ik neem aan dat de ac unit normaal gesproken achtergrond verlichting heeft? Bij mij is alles donker en nu de dagen kort zijn en koud, is het maar raden waar ik moet draaien. Ik zou graag die lampjes...
ik heb een scenic van 2002 met een tuner list radio nu heb ik deze daarstraks is uit de auto geklikt om te kijken naar de radio aansluitingen maar ik zie niet direct een aan sluiting voor een versterker . ik zou graag op deze radio een versterker...
Mijn snelheidsmeter valt zeer regelmatig weg echter de automatische deurvergrendeling werkt wel naar weten werkt deze op de snelheidsmeter,
Ik heb diverse stekkerverbindingen nagekeken maar niets gevonden ik dacht aan een kabelbreuk en/of slecht...
Graag wil ik weten of bij mijn net aangekochte renault scenic RXI 2.0 16V bouwjaar:2001,de verlichting van de schakelaars van de voor en achterruit verwarming niet doen of hoort dat zo ze branden wel op het dashboard.En weet iemand wat de hendels...
Hallo ,
ik heb een renault scenic 1.6 16v expr. lpg
afgelopen tijd maakte de moter een ratelend /tikkend geluid , ook had de auto voor mijn gevoel weinig pit.
tot afgelopen maandag toen leek het wel of de moter de lucht in ging .
de auto heb ik toen...
Beste forumleden.
De ventilator van mijn scenic 2002 draait alleen op volle snelheid. Er is iets stuk in de snelheidsregelaar. Dit wil ik zelf repareren. Om er bij te komen moet het dashbord eruit. Dit is gelukt. Nu kom ik in de buurt van de...
Had recentelijk een radio (zonder tray, dus loszittend) in mijn 1999 scenic 1.6 16v. Er zat dus beweging in en op een dag rook ik een lichte brandgeur, heel even maar!
Radio deed niks meer. Heb de zekering gechecked al wist ik dat...
ik heb een renault scenic waarschijnlijk uit 99 met het probleem dat als je het contact uitzet dat dan de radio en de kachelventilator aanblijven. als je dan de kachelventilator bedient dan valt de radio aan en uit.
ik heb een scenic bj 2002 (LPG/benz.)
sinds deze week blijft de Digitale benzine meter (met de nog te kunnen rijden km-ters) ---- knipperen .
het maakt niet uit op de auto op gas of op bezine staat , heeft iemand een idee wat daar de oorzaak van zou...
Hallo,
Mijn Scenic van 2001 16 G3 eurogas heeft vaak het probleem dat de km tellernaald oploopt tot max. snelheid terwijl ik nog maar 40 km/u rijd.
Eerst dacht ik dat het kwam door het overschakelen van benz. op gas, maar dat is niet zo geloof ik....
heb problemen met de sleutel,scenic uit 1997 ,hij is nat geworden en nu doet hij het niet meer.
De auto reageerd niet meer op de sleutel,centrale vergendeling en ook de start onderbreker niet meer
kan de auto niet meer starten,
Heb de...
Ik heb sinds zaterdag een megane scenic uit 2000 nu is het rechter voorraam niet meer open te krijgen. Ik heb al op het forum gelezen dat je dan kan proberen om de schakelaar enkele seconde vast te houden maar zowel bij op het linkerportier als...
Wie weet hoe je het lampje van de mistlampen kan vervangen van een megane scenic uit 2000. In het instructieboekje worden alle lampen besproken maar voor de mistlamp moet je maar naar de dealer. En wat voor lampje zit erin.
Vanaf oktober ga ik een renault scenic uit 2000 rijden.
Aangezien hier alleen een radio-cd speler in zit zoek ik naar de mogelijkheid om er bijvoorbeeld een mp3 speler/usb stick op aan te sluiten.
Is dit mogelijk, en zo ja, hoe?
Ik heb een scenic uit 2001 1.6. Mijn achterruitwisser doet het soms niet. Als ik het aanzet gebeurt er niks en na een paar minuten gaat de achterruitwisser ineens wel op en neer. Soms doet de achterruitwisser het wel normaal. Heb de...
Ik heb een scenic uit 2001 1.6. Af en toe werkt de centrale deurvergrendeling niet goed. Auto gaat wel altij op slot, maar wil soms niet van het slot af. Niet met de afstandsbediening en ook niet met de knop op het dashbord. Ik hoor...
Hoi allemaal,
Ik heb net een paar dagen geleden een scenic gekocht uit 1997. Ben helemaal in de wolken. Wilde er al een tijdje een. Maar.....
Er zit een autoradio bij zonder code. Nu heb ik als het goed is de juiste code, maar het scherm geeft...
Onlangs hebben we een renault scenic gekocht uit 2001. Nu is het zo dat de deuren tijdens het rijden niet meer vergrendelen. Het deurvergrendelingslampje op het dashboard blijft continu rood branden. De deuren zijn wel dicht maar niet vergrendeld....
Hallo ik heb een vraag centrale vergendeling werkt niet meer
vanmorgen nog wel nu in eens niet meer
afstandbediening baterij vervangen maar geen oplosing !
dus nu wil de auto niet starten om dat de startonderbreker er op blijft hangen
Wie kan mij helpen aan een elektronisch schema van een Scenic 1.6rt uit 1998?
Mijn Radiateurfan gaat niet aan bij hogere temperaturen. Na enkele testjes lijkt het erop dat er ergens een kabelbreuk zit, en ga die maar eens vinden..
Ik zou met...
Goede middag
Wij hebben een Renault Scenic 2.0 16V uit 2003 of 2004 (oude model). Die is van de fabriek af voorzien van een trekhaak. Nu heb ik een nieuwe lichtbalk gekocht met mistachterlicht, maar die doet het niet als ik de mistachterlichten van...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum