Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Megane scenic (1.9 dti) uit 2001. Als ik de motor start gaat het ESP lampje ter controle branden om vervolgens binnen een paar seconden uit te gaan. Tot zover geen probleem dus. Maar, nadat ik enige tijd (minimaal 5, max 15 minuten)...
Hallo,
ik heb sinds Maart 2010 wederom een scenic DTI diesel phase 2 uit 2000 aangeschaft.
eerst heb ik de diesel weer uit zijn lijden verlost om filters en de juiste olie (full synth.) te verversen.
Loopt na 500km weer als een zonnetje en wederom...
mijn ouders hebben sinds een paar maanden een Renault Megan Senic RXi 2.0 uit 2000 dacht ik.
Nu kwamen we der pas achter dat de achterruiten helemaal niet werken via de knopjes.
totaal geen beweging komt er in.
met de knopjes op de...
Hallo,
De linker speaker (tweeter) in het dashboard geeft geen geluid/werkt niet.
Ik denk dat er een draadje los zit, en wil dat checken.
Als ik het roostertje verwijder zie ik de speaker echter niet zitten (dit geldt ook voor rechts, maar daar hoor...
Ik heb een originele autoradio van Philps ingebouwd. Ik kan alleen de code niet activeren omdat ik niets zie op het display.
Welk display is voor de autoradio? Dezelfde als de klok en temperatuur of het display links ervan?
De dashboard verlichting...
ik heb een renault megane senic van juni 1999 1.6/16v waarvan de stekker van de kachelweerstand gewoon is door gebrand.
kosten plaatje volgens de renault dealer 3300 euro inclusief aangezien hele kabelboom vervangen zou moeten worden.
autoslopen...
In 1998 heb ik een renault scenic gekocht in spanje (ben daar ook woonachtig). Het is nog steeds een goeie auto om mee te rijden ookal heeft ie ruim 3 ton op de teller staan maar ik de laatste 2-3 jaren heb ik problemen met mijn...
Ik ben sinds woensdag in het bezit van een mooie Scenic RXE uit 2001. Op wat gebruikssporen na is dit nog een hele nette auto met maar 132000 op de teller.
Nu is het zo dat ik een audioliefhebber ben en dus graag ook in de auto...
Mijn scenic uit 1999 op G3 van Eurogas geeft de inhoud van de gastank niet aan.
Als ik de knop op Benzine zet werkt de meter wel gewoon, zodra hij op gas staat, geeft hij aan dat de tank leeg is en gaat het lampje branden.
Lijkt mijn inziens op een...
Het gaat om een Renault Megane Scenic van 1998 (diesel):
Regelmatig valt mijn knipperlicht RA uit, relais knippert dan sneller dan normaal. Rechtvoor werkt wel gewoon. Ook alarmlicht werkt dan niet RA (voor de rest wel) en ook met de centrale...
Mijn Renault heeft de laatste tijd moeite bij het starten smorgens, zeker als het koud is.
Nu had hij gisteren de hele dag stil gestaan en vanmorgen wilde ik hem starten maar toen ging de startmotor heel langzaam rond, met pieken op de wijzers van...
Ik heb pas geleden een reaault megane scenic 2.0 16V (Bouwjaar jan 2003) gekocht.
Onder de motorkap zit een VDO tempostat GC12, cruise controle.
Alleen de vorige eigenaar heeft de kabel tussen de unit en de aansluiting maar de gashandel.
Er...
ik ben gisteren thuis aan gekomen . Voor de deur ben ik uit gestapt , sla ik met mijn auto sleutel de cetraal vergrendeling maar hij deed niks . ik ging terug de auto in ,wilde starten maar het kon ook niet er lag geen een lampje...
Ben in het bezit van een Renault Scenic 2001 met een Renault tuner list autoradio.
Nu zou ik daar graag een CD wisselaar of iPod op aan willen sluiten.
Weet iemand welk merk en type wisselaar ik voor mijn radio nodig heb.
Of weet iemand hoe...
Ik heb nu een VDO Dayton radio met de mogelijkheid voor stuurbediening. Er zit een ronde, 6 pins uitgang op de radio (remote steer).
Weet iemand of hier een verloop stekker voor is naar de stuurbediening voor de Megane Scenic (lange platte...
Weet iemand hoe ik zelf een transpondersleutel van een renault scenic van 1998 in kan lezen?
Het betreft een renault met alarm en startonderbreker.
Ik weet dat het met een noodcode moet (die heb ik) en het lampje van de startonderbreker, maar weet...
Ik heb sinds een paar jaar een RENAULT MEGANE Scenic 1.6 e automaat uit '97.
Helaas zonder boekje erbij.
Nu is het zo dat er op mijn dashbord aan de rechterkant een lampje gaat branden, oranje en ik noem het een hartslag ding, of zigzag....
Het gaat om een Renault Megane Scenic van 1998 (diesel):
Regelmatig valt mijn knipperlicht RA uit, relais knippert dan sneller dan normaal. Rechtvoor werkt wel gewoon. Ook alarmlicht werkt dan niet RA (voor de rest wel) en ook met de centrale...
Wij hebben een nieuwe Scénic Family 1.6 16V met de Radio mono-CD 4x15W, 6LS met bediening aan het stuur en MP3 lezer.
Nu hebben we al ondervonden dat, vooral in de stad de radio soms last heeft van storingen. Niet zozeer echte ruis, maar meer het...
Hallo,
Kan iemand mij vertellen welke de mutekabel voor de standaard radio (Philips RENRDW133-10) is? Ik heb het via PM aan HEMA gevraagd en die veronderstelde dat het wel met ISO stekkers zit. Dat is helaas niet zo, anders had ik het wel geweten....
kachelmotor doet na t starten niet. als ik een tijdje heb gereden doet ie t opeens wel en dan valt ie ook niet meer uit. Pas als ik de auto weer uitzet en weer wil starten dan doet ie het niet. Soms heb ik het geluk dat ie gelijk na t starten het...
Dag allemaal!
Ik heb een nokia carkit gebouwt in een Renault Scénic uit 2002 met carkit voorbereiding. De GSM voorbereiding bestaat volgens mij uit een ingebouwde antenne en een microfoon.
De aansluiting van de antenne vinden was een eitje doordat...
na lang zoeken heb ik eindelijk een radio/cd gevonden die in het dashboard van mijn scenic uit 97 past.
Er zat een radio/cassette speler van Philips in de 22 DC 459/62L, de CD speler is ook van Philips en komt uit een scenic van 2002.nummer is...
Ik heb eeb scenic uit 97 met nog radio/cassette erin. na lang zoeken eindelijk een radio/cd gevonden die in mijn dashboard past, enkel de isosteker komt niet overheen, via internet een aansluitschema gevonden en de radio/cd aangesloten volgens dit...
Ik heb een autoradio gekocht voor, volgens mij, een Kangoo. Vergissing dus, ik had er een nodig voor een Scenic II uit 2001.
De bediening zit aan het stuur.
Mijn vraag, is het mogelijk deze radio in de Scenic te bouwen zodat de bediening aan het...
Het Kontakt achter onder de middelste stoel hoort daar altijd stroom op te staan.
Ik ben sinds 10 oktober in het bezit van deze geweldige Scenic.
Ik heb namelijk geprobeerd om mijn navigatie daar op aan te sluiten, maar hij krijgt geen stroom.
Kan...
Hoi volgens Renault moet ik zowel de rekeneenheid (uch) als de inspuiting en mijn sleutels vervangen.
(print valt niet meer uit te lezen) het loopt stuk op een computercode.
wie weet iemand die een print kan doormeten cq repareren.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum