Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, ik ben jilles en nieuw hier op het forum. Een tijdje terug stopte mijn centrale vergrendeling van mijn scenic 1 uit 2000 ermee. Na grondig meten en zoeken kwam ik tot de diagnose dat het probleem zich in het relais bevond. Na wat onderzoek...
Sinds enige weken ben ik de blije eigenaar van een Scenic 1 ph2. bj 2003 een sportmodel met ecc-airco, 2 schuifdakjes, 1.9dti diesel motor. Het was mij al bekend dat de airco/kachel niet goed werkte. Nergens last van gehad totdat het vreselijk ging...
Een kennis van me heeft een renault megane scenic (72-GB-TZ) en daar is sinds kort spontaan de tellercluster en de climate control er mee op gehouden.
Dat heet, beide blijven zwart, en werken niet.
Nu is de tellercluster...
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
in 2017 meldde ik reeds een wispelturige CV: dat is weer begonnen
Nu heb ik de volgende verschijnselen:
CV met de hand/of met de AB/of met wegrijden gaat altijd goed op slot maar onvoorspelbaar afwisselend wel/niet open
wat een enthousiast forum; leuk om daaraan mee te doen!
Even voorstellen: ik ben een 2-voudig Opa van 62 uit Zuid-Holland met een 96-er Twingo-matic, een 95-er Ford Scorpio v24 Cosworth 2.9i Ultima en ik heb zojuist mijn eerste...
Ik heb een Scenic 1 uit 2003 waarbij de mistlampen branden bij het remmen.
Ook gaan mijn knipperlichten beide kanten sneller bij het remmen. Bij een regenachtige dag als mijn ruitenwisser aan staat en ik moet remmen gaat automatisch...
De buitentemperatuur aanduiding op het dashboard geeft een veel te lage waarde aan.
Kan iemand mij vertellen waar bedoelde sensor zich bevind en is deze eventueel te vervangen zonder dat deze moet worden ingeleert?
hallo bij mijn scenic werken de buiten spiegels niet kan ze niet verstellen links en rechts werken beide niet.
wat ik ook doe niets werkt heb gekeken naar zekering maar die vind ik niet.
wie weet raad wat het kan zijn met de hand verstellen lukt ook...
heeft iemand een tekening hoe je aux kunt krijgen uit een tuner list radio uit een scenic 1
ik wil een aux kabel intern vast zetten op de print.
om telefoon aan te sluiten
ik heb een kabel om in te pluggen maar dat werkt niet op tunerlist je kunt...
Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.
Heb een Yatour maar het lukt mij niet om hem aan de praat te krijgen.
Zie foto's hoe ik de yatour heeft aangesloten.
Yatour kastje gaat ook geen lampje branden, terwijl alles wel goed...
Van onze scenic 1 phase 2 uit 2002 brandt het 3e remlicht en het rechter remlicht niet, heb zelf nog niet gekeken kreeg de melding van mijn vrouw.
Waar moet ik beginnen met zoeken, zekering of een kapot lampje? wie heeft een hint.
Ik stapte gisteren in de auto, en rook een vage electronica lucht. ( VOORDAT ik het contact aan deed. )
Geprobeerd om de bron te vinden, zoals zekeringkast, dashboard, deur. Maar niets wees op een locatie. Wel merkte ik op dat mijn...
Sinds kort heb ik mijn scenic 1 uit 1999 benzine motor geruild met een RX4 uit 2002, ook benzine motor.
Dankzij jullie heb ik heel veel problemen van Scenic 1 kunnen begrijpen en oplossen. RX4 zit er anders uit in elkaar, dus ik hoop...
Ik ben sinds een half jaar eigenaar van een Renault Scenic 2001 1400 16v. Tot nu toe probleemloos gereden mede omdat de wagen steeds door de vorige eigenaar altijd in de merkgarage is onderhouden+ - 185000km en pas alles laten...
Hallo allemaal
Ik heb een scenic uit 2001 met alleen voor elektrische ramen.
Ik hechte volgende probleem als ik contact uitzet en sleutel er uit haal gaat bestuurders raam vanzelf naar beneden. Dit is alleen als de deur dicht is.
Doe ik het zelfde...
Ik heb de start onderbreker uit laten schakelen maar nu wil ik het knipperende lampje op het instrumenten paneel ook uit zetten kan dit via de computer of kan ik het led lampje gewoon verwijderen het is een 1.6 8v van 1999.
Beste mensen.
Renault Scenic 2001
Vandaag wilde ik 1 lampje vervangen van de kachel, aanjager bediening. Per ongeluk sluiting gemaakt bij het wisselen. Alle zekeringen nagekeken, alles goed. Aanjager doet het ook alleen de lampjes (3 stuks) doen het...
Alles in de renault werkt,behalve de snelheidsmeter die meestal beneden blijft,maar soms omhoog schiet en soms het zelfs even doet.
Hierdoor doet de kilometer en dagteller het ook meestal niet.(de kilometer stand is dus niet meer juist)
Een zekering...
Goededag ik heb een probleem met mijn renault senic uit 99 .het volgende probleem afgelopen maandag na vriezen start de auto niet startmoter draait maar slaat niet aan .nu heb ik gezien dat het lampje van de startonderbreker niet brand .wel werkt de...
Heb afgelopen week een Scenic gekocht uit 2003.
heb 2 sleutels ontvangen waarvan 1 sleutel de cv niet werkt maar wel ermee start.
de lampje van de sleutel brand wel als ik op de knopje druk.
Is er ergens een procedure te vinden om het opnieuw in te...
Deze had ik een aantal weken geleden verwijderd, maar nu ben ik toch wel erg benieuwd waar de stekker met rode en zwarte draad ingeplugd moet worden. (door de weken ertussen de locatie...
Hallo allemaal.
Ik heb een Renault Megane Scenic uit 2002. Sinds een aantal maanden heb ik een fors probleem. Mijn auto start de ene keer zonder problemen, de andere weer niet. Als hij start kan ik ermee rijden, maar zonder melding stopt hij er...
van onderstaande Scénic beginnen de 3 van de 4 luidsprekers bij normale geluidssterkte te klapperen en te knallen bij lage tonen: aanlopen van de conus. De tweeters reageren normaal - bij afdekken maakt het groot verschil in hoge tonen....
hoi weet iemand waar je de relais voor me schuifdak van me renault scenic 2002 kan kopen
is van een webasto schuifdak heb al op internet gekeken maar kan niks vinden
sinds een maand is mijn CV wispelturig: soms goed, soms NOK
Bij rijden sluit het automatisch bij 15 km/h en klinkt dan alsof alles sluit (niet zeker) indicatorlamp SLOT aan de hemelconsole brandt
Bij deur openen na rijden klinkt het...
Ik heb vanmiddag een 2001 Scenic 1.6 Automaat gekocht met slechts 74.000 km op de teller (ook volgens NAP!). Het is een mooie auto waar ik erg blij mee ben!
De verlichting van de snelheidsmeter is defect van de Scenic.
Dashboard gedemonteerd; cluster verwijderd, witte achterplaat met zenders en ontvangers niet gedemonteerd. Ledje zit op de printplaat denk ik. Wie weet een oplossing? Vervangen is duur,...
hoi alle forum bezoekers
ik heb een scenic van 1999 (model 1996)
de claxon doet het niet meer :cry2:
wordt deze aangestuurd door een relais?
zekering is heel en heb spanning op de schakelaar
heb met 2 draden de claxon getest maar deed het niet
is...
een paar weken geleden stopte mijn originele autoradio ermee maar ook gelijk de display van mijn aanjager en display waar aangegeven word welke zender je luisterd nu heb ik een niet originele autoradio aangesloten en doen allebei de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum