Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Defecte beveiliging kachelweerstand:
Aangezien de luchtblower alleen in de hoogste stand functioneerde heb ik de artikelen in het forum over dit onderwerp, gelezen. Ik heb hier veel aan gehad. Wat telkens genoemd wordt is de lastige demontage van de...
Ik heb een Renault Scenic 2.0 uit 2002.
Omdat ik een radio wilde met meer mogelijkheden heb ik de standaard radio vervangen door een Pioneer DEH-6400bt die ik nog had liggen.
Frontje halen van de sloop, overzetten en aansluiten. No problemo...
Ik heb sinds 3 weken of zo het probleem dat als het kinderslot actief is ook de voorramen niet werken.
Wanneer ik het kinderslot uit zet werken alle ramen naar behoren.
Dus de mechaniek is verder wel goed.
hallo, ik wil zelf mijn startmotor vervangen maar weet niet hoe ik hem moet uitbouwen
weet iemand hoe ik moet beginnen en hoe ik hem moet uitbouwen.
Het gaat om een scenic 2ltr uit 1999
Alvast bedankt, :D
Nu sinds een 2 weken een Renault scenic 1.9 dci uit 2002 en sinds vandaag hoor je binnen in een geluids signaal net als of je telefoon accu leeg is.. koppelde het eerst aan het climat control/airco want vanuit die hoek komt het maar komt ook nergens...
Hallo, ik ben de gelukkige bezitter van een Scenic 1.6 16 uit 2000. probleem is nu, dat de centrale vergrendeling alleen maar ontgrendelt, en niet vergrendelt. Ik kan alles handmatig afsluiten, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Iemand enig...
Ik ben in het bezit van een Renault Scenic 2003 Fase I. Onder de bestuurdersstoel is een cd wisselaar gemonteerd maar deze doet niets. De radio werkt naar behoren. Wordt de wisselaar soms beveiligd met een aparte zekering, ik...
Vandaag een poging gedaan om de gasklephuis schoon te maken. Helaas voortijdig gestaakt want geen uitwendige torx sleutel.
Daarna maar verder gegaan met de achterlicht unit, deze gaf een massastoring, en verholpen.
Maar nu geeft de boordcomputer...
na aankoppelen aanhangwage en eer afkoppelen; doen meters op dashboard van mn scenic bouwjaar 2000 het niet meer; rest van dashbord wel.
Wie heeft vermoeden/oplossing?
mvg aad mons
Ik heb een megane scenic van 99 en als ik contact maak moet normaal het rode lampje uit gaan maar blijft knipperen, waardoor de auto niet meer start. De ANWB kan er niks mee en de dealer in leiden zeg breng hem maar even...
hallo,
Sinds kort heb ik een renault scenic dxi uit 2000.
Nu heb ik een vreemde storing, als ik de motor uit wil doen, en ik draai de contactsleutel 1 tikje linksom, gaat de motor niet uit
De toeren zakken dan eerst tot bijna nul, dan stijgen ze...
Heeft iemand antwoord op de volgende vragen?
Weet iemand hoe ik mijn andere sleutels kan programmeren(ik bedoel via de code)?
Weet iemand hoe ik aan de code kan komen?
Weet iemand of de truc wat je op YouTube ziet, inderdaad...
Sinds kort heb ik een Megane Scenic van April 1999.
Ik heb haar van een auto-garage gekocht. Bij deze auto heb ik 3 sleutels(RF denk ik) waarvan 1 werkend en de andere 2 niet reagerend op zowel CV als Starten gekregen.
Hopelijk...
Ik rij een Renault Scenic 1999 (40-gg-hk). Deze geeft wat problemen met de elektra, er blijven wat lampjes branden op het dashboard en het linker knipperlicht doet het vaker niet dan wel. Nu is vooral dat laatste vrij lastig/gevaarlijk. Ik ben...
Ik ben een scenic eigenaar met een oud beestje uit 98. Hij rijd nog steeds super dus ben er nog niet aan toe om een andere auto te nemen.
Nu zit ik alleen met een probleem.
Eergisteren stopte ik bij de supermarkt en wou de auto uit...
Toen ik vanavond in de auto stapte deed opeens het instrument paneel niks meer. Enkel de verlichting , maar alle meters blijven op 0 staan. Ook de verwarming doet niks meer.
Ik heb zelf al rondgekeken wat het probleem zou kunnen zijn, en wat ik...
hallo, ik wil zelf mijn startmotor vervangen maar weet niet hoe ik hem moet uitbouwen
weet iemand hoe ik moet beginnen en hoe ik hem moet uitbouwen.
Het gaat om een scenic 2ltr uit 1997.
Alvast bedankt,
Bij het verwijderen van mijn deurpaneel, trok ik de 8 draadjes los van de kontakten onderzijde bedieningsknopje.
Normaal zit daar een 8 polige stekker op, deze had de vorige eigenaar verwijderd en vervangen door 8 losse stekkertjes, en zoals ik al...
Mijn originele radio van mijn Renault begint problemen te geven en is eigenlijk aan vervanging toe. Nu wil ik hem ook meteen wat up-graden. Nu blijkt dat de meest radio s problemen hebben met stuurbediening van de Renault.
Kab iemand...
Ik heb een beetje vreemd probleem met mijn Scenic 1.6 16v uit 2000.
Het probleem is namelijk dat de centrale deurvergrendeling niet altijd werkt bij het ontgrendelen van de auto.
Op het moment dat het ontgrendelen van de auto niet werkt met...
Beste,
Zal me eerst ff voorstellen ik ben christoffer jonkers en heb een renault megane scenic 2.0 bj 1998
Ik heb een vraagje,
ik heb probleem gehad met de startmotor, de auto wou niet meer starten.
Ik wist gelijk dat de startmotor was maar de...
hallo beste renault rijders heb mijn project klaar onze scenic van 2001 expresion had geen mist lampen voor
maar nu wel orgineel via de stuur schakelaar was even zoeken maar het werkt
de renault megane scenic 1 en phase 2 zijn voor berijd van af...
Wanneer het kontakt uit staat klopt het dat op de autoradio aansluiting 12V blijft staan? Ik dacht altijd kontakt uit alle verbruik afgeschakeld. Dit vraag ik omdat nu weer s'morgens de accu leeg staat, mogelijk dat de
radio inwendig stroom lekt...
Sinds deze week heeft mijn Scenic een nieuw probleem.
Iets te hard over een drempelTJE rijden resulteert in het afslaan van de motor, maar het contact blijft er wel op. Dus alle lampjes op het dashboard lichten op, auto staat nog in de versnelling...
Ben in het bezit van een Scenic uit 2001 met elektrische ramen. Nu heeft zich hetvolgende voorgedaan. Het raam aan de bijrijders zijde is niet meer te bedienen. Het ging nog een keer half omhoog en helemaal omlaag en bleef daar...
Wie kan mij helpen, de verlichting in kachelpaneel werkt niet meer. Heb de lampjes vervangen en vervolgens valt verlichting van dashbord en radio uit. Heb andere panelen geprobeerd maar met zelfde probleem. Ook de dimmer werkt niet meer.
Kan het...
Ik had 1 vraagje.
De kleine dashboard waar de klok/temperatuur en de code staat is overdag klein beetje verlicht en s' avonds zie je niets geen verlichting dus ik kan ook niet de tijd etc. zien.
Enig idee wat het kan zijn?
Ik heb een Renault megane scenic gekocht van bj 2001.
Nou heeft de vorige eigenaar de orginele radio terug geplaatst.
Ik heb wel de radiocode van de dealer gekregen na telefonisch bellen alleen kan ik die niet invoeren.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum