Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Renault megane scenic gekocht van bj 2001.
Nou heeft de vorige eigenaar de orginele radio terug geplaatst.
Ik heb wel de radiocode van de dealer gekregen na telefonisch bellen alleen kan ik die niet invoeren.
Ik heb een Scenic 1.6 16v uit 2000 die sinds deze week problemen heeft met starten.
De problemen zijn er niet elke keer dat de auto geprobeerd wordt te starten.
Ik heb...
Kan iemand mij blij maken en vertellen of die voor een boardcomputer is (die ik er nu niet in heb) of, en dat is waarschijnlijker, voor een display als je een originele renault radio hebt? Hij...
Bij Scenic 1 gaat raam niet naar beneden, schakelaar en motor oké. Ik kwam aan de kabelboom doorvoer naar de deur bij stijl en plotseling deed hij het weer bij geopende deur. Rubber tule van deur losgemaakt om naar de kabelbundel te kijken en daarna...
ik heb een scenic authentieq uit 2002. de laatste tijd als ik de deurvergrendeling gebruik hoor ik een trillend geluid. als ik dan het benzineklepje open zet, zie ik het pennetje van het motortje heen en weer schieten. ik heb geprobeerd om het te...
Beste mensen.
Ik heb een vraag, ik keek vandaag onder de motor kap van me auto, en ik zag daar een klein dun kabeltje los hangen die officeel naar binnen gaat. Ik vind dat heel vreemd omdat die bij ander kabels in getapt te zitten.
Lange tijd hebben we getwijfeld. Houden we de originele tunerlist radio met stuurwielbediening en extern schermpje of plaasten we onze nog bijna nieuwe Kenwood?
Uiteindelijk nadat alleen nieuwe medium/topklasse speakers niet het gewenste effect...
Mijn ruitenwissers voor , van mijn scenic uit 2006 vallen regelmatig uit.
Soms gaan ze alleen wissen als ik ze op de snelste stand zet waarna ook de andere standen weer werken,maar ook vaak werkt geen van alle standen.
De wissers blijven nooit...
Hallo, mijn naam is Wim en ik rij sinds kort in een Scenic. Een zalige auto met veel binnenruimte. Bouwjaar 1998, 1.6 benzine. Nu mijn probleem, ik merk sinds kort dat er wat bijzondere dingen gebeuren in de auto.Als ik rij gaat de temperatuurmeter...
Hallo
Het betreft een scenic 1.8 16v bwj 2002. Nadat eerst bij het starten de dagteller op 0 sprong en de wijzer van de benzinemeter naar beneden ging, zijn er nu de volgende problemen bijgekomen, de ene keer worden de portieren spontaan...
Ik heb een Scenic Kaleido gekocht bij een autohandelaar in Alkmaar.
De auto had verschillende problemen die nog opgelost zouden worden, maar na een maand heeft hij nog steeds een aantal dingetjes.
Kunnen jullie me antwoord geven op de...
Even een vraagje over onze centrale portier vergrendeling van onze Scenic van 2001 (Scenic 1 phase 2)
Deze maakt sinds kort en ander geluid.
Het geluid is harder en lijkt of de deuren langsamer van/op slot gaat.
Gaat om alle sloten, zowel op afstand...
hallo alle maal volgens mij heb ik de dynamo stuk hij laat de accu niet meer
als ik de accu klem los maak blijft de motor rustig door draaien'
maar hij laat de accu niet op iemand een idee of het iets anders is of is toch de dynamo stuk
groetjes...
Tijdens een paar haastige boodschappenritten - uit, in, uit in - stoppen/starten - viel mij opeens opeens op dat mijn benzine op was - maar nee: de benzinemeter stond...
Ik ben al 3 jaar in het trotse bezit van een ( 2e hands) scenic fase 1 type 2 uit 2000. Het valt mij op dat ik tot op heden nog nooit een teken voor service gezien heb ( wel bij het starten licht hij even op en gaat dan weer uit). Ook kan...
Ik heb een vraag over onze scenic uit 1998.
Tijdens het rijden valt soms de snelheidsmeter terug naar 0 en blijft daar liggen.
Dit gebeurd na het afremmen voor een bocht of rotonde.
Als ik dan een keer op de claxon druk is het weer goed en werkt...
Ik ben hier nieuw en heb gisteren een tweede hands Renault Scenic uit 2000 gekocht. Op het moment dat we de auto hadden gekocht werkte het klokje en de buitentemperatuur weergave wel. Er zat geen radio in dus ik kan niet aangevrn of de radio...
Graag had ik willen weten wat de oorzaak zou geweest zijn van het volgende probleem.
Enkele weken geleden had het 2 dagen hard geregend en stond mijn Scenic I Phase II buiten (normaal staat die binnen).
Toen ik ermee wegreed viel me op dat er een...
Sinds vrijdag ben ik een bezitter van een heuse megane scenic uit 2001 1.9 dCi.
Op een paar kleine probleempjes na (rammel links achter en rechts voor, zwaar werkende gaspeddaal, een piepende ¿dynamo? bij stationair draaien en een...
Ik heb een Renault Scenic uit het jaar 2000. Hier zit een originele radio cassetespeler in. Toevallig kwam ik via via aan een radio-cd-speler voor in mijn scenic. De oude radio eruit gehaald en de nieuwe erin. De gele witte en zwarte...
Binnenkort word ik eigenaar van mijn eerst Renault namelijk Scenic uit 2002.
Hier zit een radio in die vanaf de fabriek is ingebouwd. Deze werkt niet omdat deze continu vraagt om een code, deze weet de garage niet en zit ook niet bij...
Wie kan mij helpen ? Wie kan mij met behulp van foto's uitleggen waar ik het Knipperlicht relais kan vinden ? Ik hoor hem tikken onder het dashboard maar ik kan hem niet zien . Ik wil namelijk het relais vervangen voor een ledrelais voor de...
Sinds enkele dagen gaat met regelmaat het airbagsymbooltje branden i.c.m. SERV. Hiermee naar garage geweest deze hebben de auto uitgelezen. Volgens apparatuur zou de fout in de airbagmodule zitten.
Zou dit kunnen duiden op een bedradingsfout...
Ik rij een Renault Scenic, I Fase II uit 2003. Hierin ingebouwd een geïntrigeerde radio/cd speler. Het probleem is dat de cd er niet meer uitkomt als ik het knopje Eject indrukt. Aan de voorzijde van...
Soms blijven mijn deuren vast na het ontgrendelen . Ik vermoed dat de stelmotoren van de vergrendeling hun beste tijd hebben gehad. Kunnen deze gereviseerd worden of heeft iemand goedkope alternatieven?
Thanks.
Kan iemand mij vertellen wat de radio code is van een originele renault radio van een Scenic uit 2000?
Ik weet hoe je hem im moet stellen, ben alleen de code kwijt.
Ik ben in het bezit van een Renault Scenic uit 2001. Sinds afgelopen week brand het benzinelampje zodra ik de auto start en de kilometerstand is niet meer zichtbaar, en ook het verbruik e.d. is niet meer zichtbaar. Wat kan het probleem zijn? Ik heb...
Sinds kort ben ik in het bezit van een Renault Scenic uit 2000. We hebben de accu moeten vervangen en sinds dien heb ik geen radio meer omdat ik een code moet invoeren. Ik zou niet weten waar ik die code vandaan moet halen.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum