Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo allemaal,
sinds een paar weken heb ik het probleem dat het dashboardklokje in mijn Scenic op 0.00 uur staat na het starten waardoor ik bijna dagelijks het klokje opnieuw goed moet zetten. Daarnaast wordt ook de actieradius steeds op 0 gezet (...
Ik heb een Renault Scenic uit 2004 met normale lampen (geen xenon)
Nu had iemand mij verteld dat de Philips Xtreme vision erg fijn is om te rijden.
Nu wil ik deze waarschijnlijk gaan kopen maar nu kijk in de handleiding en hebben ze...
Zojuist heb ik het lampje H1 van mijn grootlicht linksvoor van mijn Scenic2 vervangen.
Helaas brand hij nu nog steeds niet, heeft iemand enig idee wat er verder nog de oorzaak van kan zijn? Heb de stekker er op beide manieren op geprikt om te...
Ik ben voornemens om een Parrot mki9200 aan te schaffen voor mijn Scenic2 met de Carminat sh2 radio met pijltjesnavigatie. Ik weet inmiddels wel al dat ik er een adapter bij aan moet schaffen om de stekkers van de parrot te laten...
Als ik het blauwe stekkertje in de radio plug dan schakelt de radio uit... En als ik hem er uit haal dan heb ik weer radio...
Strange iemand een gouden tip??,
Na veel zoeken kan ik toch geen duidelijk antwoord vinden.
Ik heb een GSII uit 2005 met een Tuner List radio, kan ik deze radio zonder enige problemen vervangen voor een Update List versie uit het zelfde bouwjaar?
Gisterochtend regende het storingsmeldingen op de boordcomputer van mijn Grand Scenic 2.0 Dci uit 2006. Ik had al de melding dat binnenkort de olie ververst moet worden. Dat wilde ik bij de geplande beurt, tegelijk met de APK, medio maart doen. Tot...
Ik heb sinds kort (weer) een Scenic, dit maal een 2.0 dCi Tech Line uit 2008. Er zit xenonverlichting op, maar de stads- of parkeerverlichting is 'gewoon' halogeen (althans, het is vrij geel in vergelijking met de xenon). Ik wil dit vervangen door...
Heb al een tijdje het probleem dat als ik de mistverlichting aan zet dat ze vanzelf uit en aan springen terwijl het dashboard zegt dat de mistlampen zijn ingeschakeld. Herkend iemand dit probleem? Zat zelf te denken aan het relais van de...
Heb net een scenic gekocht van 2005 het volgende probleem doet zich voor de tankmeter werkt op zich goed maar elke keer als ik heb getankt dan blijft de meter op bijv. 1 blokje staan actieradius geeft dan op gegeven moment aan dat ik geen km meer...
2 weken na plaatsing is mijn kachelweerstand wederom defect.
De airco gebruik ik alleen sporadisch voor kort ontwasemen. En hij is er nu al 2 keer kapot gegaan bij enkel de ventilatiesnelheid op de hoogste stand zonder inschakeling airco....
Mijn PDC van de Scenic type 2 functioneerd niet meer, de sensoren worden wel actief (Ze zoemen), achteruitrijverlichting gaat ook aan. Enkel hoor ik geen piepsignaal in de auto.
Ook als ik hem in de achteruit zet hoor ik niet het activatie piepje....
Sinds kort heb ik geen spanning meer op de twee 12 volt aansluitingen bij de achterbank.
Verder werkt alles prima. Ik heb de kap waar deze aansluitingen inzitten al open gemaakt maar dat ziet er allemaal prima uit.
Ik verdenk dus een zekering.......
ipod op Carminat bluetooth cd/navigatie systeem
In Scenic 2008
Wie weet nu echt hoe het zit...?
Iemand beweert dat je toch een ipod direct kan aansluiten op een Carminat bluetooth cd/naviagatie systeem, terwijl anderen weer beweren van niet ......
Beste collega Renault rijders. Ik heb via internet een aux kabel besteld met een groen stekkertje. Wel bekend lijkt me zo.
Ik kan echter er niet achter komen hoe ik deze moet aansluiten. Ik kan hem maar in 1 slot steken achter de radio maar ik...
Sinds een paar weken loopt mijn accu leegt van mijn Scenic privilege luxe uit 2003.
Ik gebruik de auto niet veel sinds ik een kleine auto op gas rijd.
Accu is leeg na 2 a 3 dagen.
Heb er een nieuwe accu in gezet (was ook wel nodig),...
Ik heb sinds 2004 mijn Scenic II, met de luxe Keycard. Ik heb sinds een tijd dat ik auto niet meer op slot krijg met een van de knopjes op de deurgrepen, maar wel altijd met de knop in het logo op de achterklep. De auto uit de ontgrendeling...
Ik ben nieuw hier en sinds een kleine 2 weken in het bezit van mijn eerste Renault. Het betreft een Grand Scénic Priv. Luxe uit maart 2005. De auto is standaard voorzien van een Carminat radio/cd met navigatie.
Hallo, ik heb een 2004 scenic dci met het stuur aan de verkeerde kant. Bij het repareren van de kachelweerstand vond ik deze kabel en kan niet thuisbrengen waar deze thuis hoort. Ik heb overigens ook een airbagstoring maar weet niet of deze twee...
Hallo, wie kan mij helpen aub? Wij hebben Renault megane scenic uit 2006. De radio maakt ineens een enorme herrie, begint te brommen of piepen en klapt er dan uit. Soms doet hij het heel even maar niet lang. Radio is er al uitgehaald door garage en...
Ik ben pas eigenaar van een Renault Grand Scenic uit het jaar 2005. Het is een LPG auto 1.6. Hij heeft veel mooie opties zoals parkeersensor acher , cruise control , regensensor ect.
Hallo, Ik ben sinds kort eigenaar van een Scenic uit 2004. De auto is uitgerust met zo'n parkeersensor. Handig, tot je -zoals ik- vaak met een aanhanger rijdt en manoeuvreert. Dat is geen pretje en dus moet het kreng uit/zachter. Er zit geen...
Hallo mijn naam is gert-jan en ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone die compatible is met het carminat bluetooth system
in renault scenic 2008
graag uw reactie, met vriendelijke groet G-J
Op Youtube kwam ik deze link tegen, hij is dus niet van mijzelf maar van?dst ie je aan het einde vaan het filmpje:
Hier kan je dus een heleboel geld mee uitsparen.
Succes
mvg WillemS
p.s. er staan dus nog veel meer oplossingen voor allerhande...
Ik heb mij op deze pagina aangemeld omdat ik met een probleempje zit.
Het raammechaniek van mijn Renault Grand Scenic uit 2008 heeft het begeven.
Nu kan ik voor vrij weinig een raammechaniek krijgen van een Renaul Scenic uit...
Hoi,
ik heb een Megane Scenic van jan 2005. Hierin zit een navigatiesysteem (niet met alleen de pijlen, maar vergelijkbaar met de TomTom) Ik heb hiervoor 9 stuks cd's voor de diverse landen. Nu heb ik gezien dat er voor de Scenic ook een DVD is...
Hallo, ik ben van plan om een drl setje met relais aan te schaffen en deze te monteren op de plek van mijn mistlampen. ik heb dan (het liefst onder de motorkap ergens) een geschakelde + draad nodig zodat drl uitgaat als het contact uit is. Weet...
Het dakraam van mijn grand senic uit 2004
wil niet meer open.
Bij de garage geweest en die kon mij melden dat het raam geen stroom meer krijgt
iemand enig idee wat het euvel kan zijn en hoe we het kunnen verhelpen
zonder naar en dure dealer te...
Laatst heb ik een vraag gesteld over smartphones maar ik wil eigenlijk graag weten welke smartphones die momenteel verkrijgbaar zijn, nog goed functioneren met het carminat bluetooth systeem van de renault Scenic tech line van 2008.
Ik hoor graag...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum