Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Scenic II 2.0 Automaat. De auto is voorzien van een autoradio zonder type-aanduiding. Hij zit los in zijn slee, maar ik krijg hem (zonder geweld) maar een centimeter of 4 naar buiten geschoven, dus ik kan ook...
Ik ben van plan om in mijn Scenic 2 uit 2008 een achteruit rij camera te installeren. Geen origineel spul. Een klein schermpje op het dashboard en een camera boven de nummerplaat en een kabel die zowel het videosignaal als electriciteit levert....
Beste renault scenic rijders,
Ik heb afgelopen zaterdag een scenic van 2004 gekocht maar de ramen willen niet open. Heeft iemand tips voor mij waar ik het eerst naar kan zoeken? Waar moet ik beginnen?
hallo ik heb een scenic 2 van 2006 wil graag de radio eranderen door 1 din maar de radio in dashboard heeft geen iso dus had ik alles onder zetel gehaald en afgekoppeld maar ook geen iso en ik heb nog altijd muziek ???? is er ergens nog andere...
Hallo,
Ik zit hier met een scenic uit 2004 1.6 benzine
Met melding stuurkolom vergrendeld en als ik op startknop duw dan komt er stuurkolom vrij.
Nu zit ik met het probleem dat ik de wagen niet kan uitlezen enkel bij motor en stuurinrichting lukt...
Via marktplaats heb ik een aux- kabel gekocht voor mijn GS. De installatie hiervan dient nog plaats te vinden. Is er iemand in de buurt van Dordrecht, die dit kan doen (samen met mij)
Waarschijnlijk denken jullie daar heb je er weer eentje omdat dit een veel voorkomend probleem is.
Ik ben de eigenaar van een Scenic II uit 2004 1.6 benzine, ik ben helemaal fan van deze auto.
Ik heb een Renault Scenic Megane bouwjaar 2003.
Een auto zonder problemen.
Vanmorgen starte ik de auto en was er een pieptoon achter uit de auto.
Dit is er ook als de auto stil staat met afgeslagen motor.
Ik vermoed dat het te maken heeft met de...
wie in de omegving van Nijmegen kan die stekker doen.
de electronika werk niet zoals het hoort.
de stekker en bekabeling repareren.
wie kan mijn scenic helpen.
groet marcel
Ik ben op zoek naar de aansluit schema’s van de PDC sensoren voor de scenic 2 2.0 16v 2005.
Ik heb van origine geen PDC sensoren. Ik heb ook links achter in de koffer ruimte geen voor bereide stekker. Voor de PDC...
Hallo
ik heb een Renault Megane Scenic 2003 Met kenteken 66LSDP Nu heb ik de accu los gehad en ben de code van mijn radio kwijt.
MODEL NO : 22DC278/62P
TOS805
RN278F20142969
PROD NO : FD0102410142969
ik heb een aux kabel gekocht aan eene kant de blauwe stekker voor in de radio en andere kant mini jack.
maar mijn radio krijg ik niet over geschakeld naar aux of wisselaar.
enkel radio of gewoon cd meer niets.
maar wil mijn smart phone aansluiten op...
Ik wil mijn originele tunerlist radio vervangen voor een aftermarket radio van Kenwood. Ik heb alle benodigden, alleen de radio werkt via stuurbediening. Zie onderstaand fotos en wat doe ik fout?...
Vorig jaar de achterbumper van mn scenic 2 phase 2 gedemonteerd om de trekhaad “waterdicht” te maken. Tevens de stopcontact van de aanhanger aan de rechterkant van de auto geplaats ipv linkerkant waar de uitlaat tegen aan blies...
Op de snelweg kreeg ik de melding dat mijn actieradius nog ... km was.
Mooi dat je die melding krijgt.
Beetje minder alleen dat die waarschuwing begeleid wordt door een nerveus-makende harde biep.
En als je niet gaat tanken, krijg je die biep...
Hoi, ik heb een probleem met mijn airco/ventilatie bedienings unit.
Het bedienen gaat allemaal goed, alleen het display is niet meer volledig af te lezen. Temp. Is bv niet volledig zichtbaar. Ik heb al gekeken of de steker aan de achterzijde goed...
Vanmorgen bij het controleren van de aanhangerstekker per ongeluk sluiting gemaakt.
Achterlicht rechts had er geen zin meer in.
Zekering even vervangen..... Nou ben ik als monteur echt wel wat gewend, maar je zal onderweg maar een zekering kapot...
We hebben net een Scénic 2 (Privilège Luxe, 2005), met keyless entry .
Wat prima werkt met openen (als ik erheen loop kan ik de auto openen zonder de sleutelkaart te gebruiken), maar hij sluit niet af als ik wegloop met de sleutelkaart.
Mijn Scenic van 2006 sart niet meer, welke een klik, maar niet op de startmotor, klinkt alsof je hem een de teststatus zet (door langdurig op de start/stopknop te drukken) Keycard wordt wel herkend maar beiden werken niet met de deuren sluiten,...
hallo ik ben net nieuw hier dus ik weet niet of ik deze vraag hier kan plaatsen.Mijn Scénic II 1.6 16V blijft de benzinemeter boven staan maar als ik ga tanken kan er maar ongeveer 6 liter in .Weet iemand hier iets over en wat ik als leek kan doen...
Mijn sleutelkaart van mijn Scenic 2. Weigert af en toe, dan geeft het dashboard aan dat de kaart niet herkend word. Na even heen en weer rommelen doet hij het meestal wel weer💚 Wel erg lastig.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum