Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo ik heb een Renault scenic uit 2004 . Het probleem is de Achterklep. In het display krijg ik de waarschuwing dat hij open is wat niet het geval is. Maar daar door krijg ik de auto niet opslot en de interieur verlichting blijft branden. Ik ben...
Hierbij mijn eerste bericht op het forum en zal ik mij gelijk even voorstellen. Mijn naam is Maurice en onlangs heb ik voor mijn vrioendin een Grand Scenic uit 2007 gekocht. Heerlijk op vakantie. De Scenic is zo bevallen dat...
Ik denk er over om meer licht uit mijn lampen te krijgen zonder ombouw naar xenon. Nu zie ik veel aanbiedingen voor led H7 langskomen. Ik rijd veel in het donker en word wat ouder waardoor dit moeilijker is geworden. Is led dan een optie voor...
Het spookt in mijn scenic, rechter achterraam gaat tijdens de rit vanzelf open en soms ook weer dicht. Konppen reageren dan helemaal niet meer om te sluiten of openen. Na motor uit en afsluiten met card weer openen en dan heel soms wil het raam weer...
Nieuwe jaar gestart met een nieuw probleem : ruitenwissers voor doen niets. Kan stengeltje aan het stuur heen en weer bewegen, maar niets. Sproeien wel en achter wisser/sproeier werkt ook.
De laatste tijd deed ie...
scenic 2004 rechter dimlicht uitgevallen nieuwe lamp hielp niet de gele draad heeft geen spanning,bleek later afgebroken te zijn maar deze loopt IN de lamp en volgens mij kom je daar niet meer bij,op de stekkeraansluiting onder aan de unit zit een...
Bijna 320K op de teller en weer een nieuwe uitdaging!
De parkeersensoren achter werken opeens niet meer, lampje/knopje om ze uit te schakelen werkt wel echter een harde piep na in zijn achteruit gezet te hebben. Van de week werkte ze opeens wel weer...
Beste allemaal,
Wij hebben een grande scenic uit 2005. Van het ene op andere moment starte deze niet meer. De accu laten doormeten maar deze blijkt goed. Wel blijkt ergens stroom te lekken. Gekke is dat hij gisteren na een nacht prima starte en...
Hoe kan het zo zijn dat bij het starten van de auto 1 dimlicht niet werkt en vervolgens naar een aantal seconde vanzelf weer aan gaat, het is ondertussen 3x gebeurt in 2 dagen
Ik rij in een senic II Ph I uit 2005. Als de motor afslaat en je start hem direct opnieuw, valt alles uit. De zekering op de accu brandt dan door. Als je eerst de auto met de start/stopknop uit zet (en zorgt dat de auto helemaal uit is, dus ook...
Ik heb Reanult Scenic 1.6 16 v, hier zit ingebouwd een eurogas lpg instalatie, nu hen ik sinds korte tijd, als ik rij en de auto is overgeschakeld op LPG dat de benzine meter terug loopt, ik start de auto, geeft benzine meter bv 2 blokjes aan,...
Wie weet waar je kofferbak verlcihtings lampje kan bestellen(bij dealer zal duur zijn), betreft Renault Scenic 2005 het lampje zit links, als je kofferbak open doet.
Of kan je ook lampje gebruiken bv uit Renault Megane.
Hallo,
Sinds het weekend in het bezit van een Grand Scenic uit 2009. NU wil ik graag de navigatie updaten met de meest recente kaart. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen en waar ik de update vandaan kan halen? Anders dan bij Renault want...
Hallo Allen,
graag jullie advies, ik moet morgen iets ophalen wat niet helemaal in mijn auto past, dus wil ik een stukje met de klep open rijden. Eerder deed ik dit ook, maar toen ging het akoestisch signaal 'achterklep open' niet uit. Best wel...
als ik de crousecontrol van mijn renault megane scenic aan zet en dan op het stuur druk op knoppen dan zou de auto de snelheid vast moeten houden maar er gebeurt helemaal niets op het dashbord gaat wel regelaar branden en ook begrenzer verder...
Ik heb vandaag de stekkerblok onder de stoel doorgelust omdat de achter en passagiers raam niet werkte,
Na de doorlussing werkte de passagiers kant en links achter nog niet maar recht achter wel af en toe beweging maar als ik het knopje...
Op vakantie heb ik de keycard van mijn Renault Scenic automaat van 2004 per ongeluk in mijn broek laten zitten die vervolgens in de wasmachine is gegaan. Helaas geen reservekaart bij. De auto startte ondanks dat wel maar alleen als de...
Ik heb sinds kort een scenic 2 uit 2004 maar nu is me opgevallen dat de achterklep alleen open gaat als de motor loopt zodra deze uit is is de klep niet meer open te krijgen via de gebruikelijke weg. Iemand hier ervaring mee ?
Ik heb pas geleden een SCÉNIC II 1.6 (113PK) uit 2003 gekocht met 125.000 km NAP en ben zeer tevreden maaaaar , tot 2 dagen terug werkten de achterramen niet meer ,ze zijn dus dicht gewoon maar willen niet naar beneden zowel links als rechts . Wat...
Hallo, regelmatig krijg ik de tekst te zien: airbag controleren met het servicelampje brandend.
En ook weleens niet.
Lijkt me ergens een slechte verbinding.
Wie weet raad?
betref de scenic 2.0 2004 .(het onthaaste type scenic 2)
cruisecontrol werk in eens niet meer service lampje brand steeds ik had allemaal kleine storing op het dashbord dit blijkt in de tellerklok te zitten als ik de knop voor de cruisecontrol draai dan komt er een rondje op het dashbord met een groen...
Ik heb vorig jaar een mijn keycard laten maken bij keyfix maar hij doet het nu al niet meer ...
Kan ik nu beter een nieuwe bestellen bij renault want in zo'n keycard fixer geloof ik niet meer of heb iemand een beter goedkoper idee ?
Net voor de APK overmorgen doet mijn hoogteversteller ,met het wieltje om de hoogte van je voorlampen te stellen het niet.
WIe weet waar de zekering daarvan zit.
En anders,het wieltje teniet doen zodat de auto APK goedgekeurd word? Tis kort dag
Ik...
Ik heb een yatour in mijn scenic 2 gezet. De radio had ik al vervangen van tunerlist naar Cabasse tunerlist. Dit werkt allemaal goed. Echter mijn vraag is, in de yatour kun je tot 99 files zetten ( cd01 cd02 enz...) echter na cd 09 houd het op. Ik...
Ik heb een scenic fase 2 van september 2006 met normale achterlampen. Mijn probleem is dat het rechter achterlicht het niet meer doet. Het remlichtgedeelte van de lamp doet het wel. Ben bezig geweest met de lamp van de fietsendrager te...
Ik heb een scenic 2 fase 2 uit 2007. Nu geeft het raam li-voor problemen. Hij wil geregeld niet naar beneden gaan. Als je de schakelaar indrukt om hem naar beneden te doen, hoor je wel de themic module klikken,maar heel vaak gebeurt...
Wij hebben een Renault Scénic II uit 2003 zonder cruisecontrol. Wij rijden al een tijdje rond met bovenstaande melding. Bij het uitlezen kwamen ook bovenstaande foutcodes naar voren. Het probleem zit in de combischakelaar (sleepring). Bij de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum