Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : Grand Scenic II phase 1
Bouwjaar : 2006
Brandstof : Benzine/LPG
Hoe kan ik het makkelijkst de 1ste lambda sonde vervangen van mijn Renault Grand Scenic II phase 1. Hij zit volgens de garage vast in het spruitstuk en is...
Ik ben in het bezit van een Renault Megane dCi 1.5 2006 en een Clip uitleesmodule met recente software daarbij. Nu heb ik een storing DF1070 waardoor ik mijn airco niet kan inschakelen. Via de computer analyse kom...
Hallo allemaal!
Ik maak me wat zorgen over mijn Renault. Enkele weken geleden kwam ik in een file terecht. Duurde ongeveer een half uur, waarin de temperatuur...
hallo, ik ben marcel,heb een scenic 2.0 16v uit 2002, benzine. Hoe controleer je het peil van de bak en welke olie moet erin. Zit een tuit op de bovenkant en een plastic dopje aan de voorkant van de bak.
Model/uitvoering : _1.4 clio
Bouwjaar : _1999
Brandstof : _benzine
ik reed met mijn auto op de snelweg en opeens stopte de moter er mee en moest hem aan de kant zetten
ik heb de auto daarna met een vriend naar huis gesleept
als ik wil starten...
Hallo,
Ik zit met een uitdaging. Ik heb de distributieketting van mijn Trafic gebroken. Deze is uit 2008 met motorcode M9R 780. Omdat de verstuivers muurvast...
7 maanden en 8000km geleden is het blok van mijn laguna 3 station, 2008, benzine gereviseerd.
Helaas, er zijn weer problemen. Hij loopt op 3 cilinders. Dit keer geeft ie de melding op cilinder 1 (inspuiting dtc 030194).
een maand terug wilde mijn clio 1.6 uit 2000 niet starten nadat hij een nachtje stil had gestaan. Alle lampjes gingen aan maar bij het doordraaien van de...
Hallo ,
in mijn zoektocht naar een goeie grand scenic kwam ik er ééntje tegen met 120000km op de teller.
Zowel koetswerk als interieur zien er prima uit , hoort bij...
Model/uitvoering : _megane dti 59kw/80pk
Bouwjaar : _2002
Brandstof : _diesel
motor van dti naar dci
zou graag mijn 1.9 dti 59kw/80pk vervangen door een 1.9 dci van mijn megane.
Is het mogelijk?
Wie kan me zeggen wat er moet gedaan worden en of...
ik bezit een renault megane grand tour 1.9 dci van 2008 een van de laatste oude modellen met 130 pk en wil deze laten chiptunen naar 165 pk heeft iemand er ervaring mee en zeker mbt tot de automaat bak die zowiezo eind deze maand gespoeld word en...
Diesel was op en hij wou niet aangaan. Ik heb hem getankt met diesel en hij wilt nu de diesel niet eruit trekken. Er is geen brandstofpomp in de tank zelf. Door wat word die diesel dan eruit getrokken als er geen brandstofpomp...
Model/uitvoering :Megane _
Bouwjaar : 2003 _
Brandstof : benzine _
Nieuwe einddemper te koop voor een Renault Megane II 2002-2005 misschien ook voor 2005-2008
Ik had de einddemper gekocht, omdat ik dacht dat hij stuk was.
Echter bleek het de...
Mn laguna mist soms zn vermogen. Geeft geen foutcode. Als k de auto herstart is t probleem weg en blijft weg. De dealer kan niks vinden en vindt zelf dat de motor...
hallo ik ben hendry,
en me vader was net weg met zn renault megane scenic,
en het volgende gebeurde de auto slaat compleet op hol,
het begon als volg me pa...
Ik heb namelijk een probleem met mijn Renault Megane uit 2002, 1.9. Het is een stationwagon (onderaan vermeld) en heeft een probleem met de brandstofpomp. De pomp trekt als het ware, de diesel niet uit zijn dieselbak . Hierdoor kan er...
Model/uitvoering : laguna grand tour 1.8 16v _
Bouwjaar : 2001 _
Brandstof : benzine _
Hallo,
Ik ben Michael en ik heb een probleem met mijn laguna grand tour waar ik nu 2 jaar in rij. Het is een 1.8 16V uit 2001op benzine.
De motor, en zo ook...
Hallo ik ben nieuw hier en kom hier om veel te leren van jullie hoop ik.
men noemt mij ouwe nozem .
Ik heb sinds kort een Kangoo ui 2001 en binnen kort wil ik de distributieriem laten vervangen.
Heeft één van jullie een suggestie waar dit goed en...
ik wil graag zelf de olie verversen en luchtfilters vervangen aan mijn GS. als ik de motorkap open doe dan zie ik dat deze vol is.
er is gewoon geen ruimte...
Ik rijd een Megane II cabrio uit 2006. Auto is storingsvrij bij uitlezen en voldoet, buiten het hier gemelde probleem, goed.
Ik rijd al 30 jaar auto maar kan in deze...
Valt me op dat de auto stinkt, een haast zure penetrante geur zodra ik even stop, of de raam open maak.
Wat zou dit kunnen zijn? auto loopt verder normaal, en...
Model/uitvoering : _Master III
Bouwjaar : _2006
Brandstof : _diesel
Ik zou graag zeif mijn oliefilter vervangen. Ik vind echter nergens de sleutel (een soort dop) om de grote kunststof
kop van het filterhuis los te draaien. Waar kan ik dat...
Model/uitvoering : Laguna GT 1.6
Bouwjaar : 2002
Brandstof : Benzine
Mijn Laguna GT 1.6 uit 2002 start soms wat lastig, beetje stotterend dit is te verhelpen met wat gas geven tot 2000 toeren daarna loopt hij soepel stationair. Ook met vlot...
Deze week starte ik de auto en tegelijkertijd stapt mijn vrouw, met de sleutel in de handtas, uit.
Nu start de auto niet meer, ik kan de rem ook niet indrukken. Hoi gloeit voor...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum