Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Na het plaatsen van kaart en startknop indrukken doet hij niets, motorkap open hoor ik een soort signaal als ik links van de motor een tik geef start hij meteen.
Wat zou dit kunnen zijn ??? Alvast hartelijk...
Model/uitvoering :Laguna 1.8 16v _
Bouwjaar :2001 _
Brandstof :benzine _
Ik ben op zoek naar het probleem die mijn Laguna heeft. Nu heb ik gelezen dat het probleem de EGR kan zijn. Nu ben ik al de hele dag opzoek naar de EGR, maar ik kan het niet...
Model/uitvoering : Grand Scenic
Bouwjaar : _2007
Brandstof : _Diesel Automaat
[/hr
Er wordt altijd geadviseerd om eenmaal per jaar of bij een bepaalde km stand onderhoud te laten doen. Als je niet zoveel rijd kan jij dat dan ook na 1,5 jaar of...
Beste,
Het gaat over het climaatsysteem van mijn Koleos.
Hoe kan ik het aantal graden speling op de ingestelde temperatuur verminderen of vermeerden?
Bedankt
Model/uitvoering : Renault Master II
Bouwjaar : 1999
Brandstof : Diesel
Hallo,
Doordat er een lampje blijft branden in mijn master wil ik graag een grote beurt uitvoeren. maar van het brandstoffilter heb ik geen kaas gegeten. wat moet ik...
PURFLUX Oliefilter - LS932 ;M20 x 1,5 zit erop. 'k Heb er zelfs een dopsleutel voor gekocht.
Maar dat ding is zo klein, ik zou er wat groters willen opzetten. De olie blijft dan...
Hallo, ik heb een probleem met mijn megane, de oliepeilstok is helemaal droog, maar waar ik de olie
in moet doen, zit helemaal vol. Wie weet raad ?
Groetjes Brigitte
Wij hebben een laguna uit 2002 en hebben eigenlijk nooit problemen gehad maar de laatste weken doet hij soms moeilijk dan valt hij uit en wil soms een tijdje niet meer...
Bij de 3rde versnelling vanaf 3000 toeren ,begint de auto helemaal te schudden , 4de ook t.e.m 6de versnelling , vandaag ook ontdekt :: luchtbelletjes in de diesel...
Model/uitvoering :Megane 2.0 16v
Bouwjaar :2003
Brandstof : benzine
Ik heb al sinds de aanschaf van mijn Megane (7 maanden geleden en 17.000km gelden) al last van een raar geluidje.
Ik begin er onderhand wel genoeg van te krijgen en zou er...
Model/uitvoering : Grand Scenic II phase 1
Bouwjaar : 2006
Brandstof : Benzine/LPG
Hoe kan ik het makkelijkst de 1ste lambda sonde vervangen van mijn Renault Grand Scenic II phase 1. Hij zit volgens de garage vast in het spruitstuk en is...
Ik ben in het bezit van een Renault Megane dCi 1.5 2006 en een Clip uitleesmodule met recente software daarbij. Nu heb ik een storing DF1070 waardoor ik mijn airco niet kan inschakelen. Via de computer analyse kom...
Hallo allemaal!
Ik maak me wat zorgen over mijn Renault. Enkele weken geleden kwam ik in een file terecht. Duurde ongeveer een half uur, waarin de temperatuur...
hallo, ik ben marcel,heb een scenic 2.0 16v uit 2002, benzine. Hoe controleer je het peil van de bak en welke olie moet erin. Zit een tuit op de bovenkant en een plastic dopje aan de voorkant van de bak.
Model/uitvoering : _1.4 clio
Bouwjaar : _1999
Brandstof : _benzine
ik reed met mijn auto op de snelweg en opeens stopte de moter er mee en moest hem aan de kant zetten
ik heb de auto daarna met een vriend naar huis gesleept
als ik wil starten...
Hallo,
Ik zit met een uitdaging. Ik heb de distributieketting van mijn Trafic gebroken. Deze is uit 2008 met motorcode M9R 780. Omdat de verstuivers muurvast...
7 maanden en 8000km geleden is het blok van mijn laguna 3 station, 2008, benzine gereviseerd.
Helaas, er zijn weer problemen. Hij loopt op 3 cilinders. Dit keer geeft ie de melding op cilinder 1 (inspuiting dtc 030194).
een maand terug wilde mijn clio 1.6 uit 2000 niet starten nadat hij een nachtje stil had gestaan. Alle lampjes gingen aan maar bij het doordraaien van de...
Hallo ,
in mijn zoektocht naar een goeie grand scenic kwam ik er ééntje tegen met 120000km op de teller.
Zowel koetswerk als interieur zien er prima uit , hoort bij...
Model/uitvoering : _megane dti 59kw/80pk
Bouwjaar : _2002
Brandstof : _diesel
motor van dti naar dci
zou graag mijn 1.9 dti 59kw/80pk vervangen door een 1.9 dci van mijn megane.
Is het mogelijk?
Wie kan me zeggen wat er moet gedaan worden en of...
ik bezit een renault megane grand tour 1.9 dci van 2008 een van de laatste oude modellen met 130 pk en wil deze laten chiptunen naar 165 pk heeft iemand er ervaring mee en zeker mbt tot de automaat bak die zowiezo eind deze maand gespoeld word en...
Diesel was op en hij wou niet aangaan. Ik heb hem getankt met diesel en hij wilt nu de diesel niet eruit trekken. Er is geen brandstofpomp in de tank zelf. Door wat word die diesel dan eruit getrokken als er geen brandstofpomp...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum