Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onder mijn Espace 2.0 l '98 heb ik een kleine olie lekkage. De druppels hangen aan een kunststof afdekplaat die ergens in het midden onder de motor zit.
Ik heb verder geen idee waar het van komt?
Iemand een idee wat dat kan zijn?
Mijn Renault Espace fase III 2.0 16V is aan een nieuwe distributieriem toe en ook het spruitstuk lekt. M.a.w. de motor moet eruit. Ik heb gehoord dat dat bij de officiële Renaultgarage € 2000,- kost. Heeft iemand een goed adres waar dat goedkoper...
Ik heb een Renault Espace 22dT van 1999. Ik weet niet of er in een diesel ook een temperatuur sensor zit. Bij benzine auto's moeten deze nog wel eens vervangen worden omdat het lang duurt voordat de auto warm is.
vandaag is de t stuk die naar mijn turbokoelslang gaat kapot gegaan en heb dat vervangen.ik maak mij zorgen want hij lekte daarvoor een beetje .mijn vraag is.waar moet ik op letten/ :( moet ik nog wat extraas ontluchten?
zijn nu net terug van vakantie in frankrijk waar we we behoorlijk wat problemen met onze espace hebben gehad.zijn er mee naar een renault garage geweest waar de volgende fout werd uitgelezen CIRCUIT POTENTIOMETRE PAPPILON DESTAR. en er werd...
Onlangs met mijn Espace naar de dealer geweest vanwege olie lekkage. De dealer geeft aan dat de keerring van de krukas lekt aan de versnellingsbak zijde. Tevens geeft hij het advies om, gezien de km stand van 173 dkm, de koppelingsplaten te...
Onlangs met mijn Espace naar de dealer geweest vanwege olie lekkage. De dealer geeft aan dat de keerring van de krukas lekt aan de versnellingsbak zijde. Tevens geeft hij het advies om, gezien de km stand van 173 dkm, de koppelingsplaten te...
Ik heb mijn Espace 2.0 16V van 2002 die op LPG loopt een beurt grote laten geven.
In het boekje zag ik dat iedere 30.000 km de kleppen gecontroleerd/gesteld moeten worden.
Dit kon men bij deze firma niet doen. Dus moet ik daarvoor evt naar...
Weet iemand of, en zo ja waarom, het veel werk is om van een Espace JE (2001) type 3.0 V6 de bougies te vervangen?
Ik heb namelijk een persoon welke altijd het onderhoud van mijn auto doet. Nadat ik hem had gevraagd om een grote beurt te doen voor...
na ruim een jaar met mijn Grand is de tevredenheid groot genoeg om te besluiten er nog enkele jaren mee door te rijden, met gas dan.
Op welke LPG-nukken moet ik me evt voorbereiden, en wat zijn de extra onderhoudskosten...
Hallo
na aankoop van onze espace bleken de nokkenas lagers versleten te zijn, na vervanging van de kop was het probleem opgelost.
nu is het geval dat na wisseling van de kop de auto olie verliest, ongeveer 1,5 liter op 1000km.
nu zegt de garage...
Even voorstellen. Wim van Ommeren, sinds kort weer Espace-rijder. Een achttal jaren geleden het 1e type gereden ( gekocht 10 jaar oud en 240.000 km stand). Nu, na 8 jaar een Scenic, dus een Espace van 1999 met 120.000 km, 8-klepper,...
2.2.dci 2002.
gekocht met garantie bij een Duitse Renault dealer.
Eerste keer tijdens een inhaalaktie op de autosnelweg, motor viel helemaal uit, dashboard gaf signaal electronische storing, bleek een defecte verstuiver te zijn, garantie dus...
Vorige week heb ik een Renault Espace aangescaft uit 1998 een 2.0 RXE versie. prima auto, rijdt geweldig ondanks z'n ruim 200.00 km alleen bij een koude start 't,is nu april, nijgt hij af te slaan als je net weg bent gereden en sterk afremt. hij...
hallo ik heb een klein probleempje ! mijn motor van mijn espace valt sinds kort uit als hij koud is !! zodra hij op gas rijdt is het over ! en natuurlijk als hij warm is doet ie het ook gewoon weer op benzine..
Ik rij een Espace 2.2dci uit 2001 The Race. Sinds enkele dagen blijft de ventilator bij de radiateur na het uitzetten van de motor naloeien . Ook na een kort ritje in de stad van 3 km. Ook geeft de verwarmng binnen geen warmte meer af, en zou...
ik heb een espace bj99 2.2dt hij lekt diezel achter op de diezelpomp op de verdeel blok daar zitten de norzols en in het midden een centrale bout daar lekt ie op.wie heeft dit eerder meegemaakt.of een oplossing voormij weet.
Ik kom net uit de stad rijden, zet de auto op de oprit, en er komt ineens rook onder de kap vandaan! Het is opzich niet veel, maar toch! Nu heb ik even overlegd met iemand (geen monteur of iets dergelijks), en we zaten te denken aan een lekke...
Ik ben hier nieuw.
Ik heb nu sind een jaar deze geweldige auto. Ik zou hem voor geen goud meer willen inruilen. Ik heb alleen 1 minpuntje. Dat is zijn verbruik. Ik rijd gemiddeld 1l op 7km! Ik vind dat flink. Kan er iets niet goed afgesteld...
Hallo, mijn Renault Espace 2.0 16V bouwjaar 2001 vebruikt veel olie.
Ik heb deze auto gekocht met een km stand van ongeveer 149000 km. In het begin was er niets aan de hand. Er werden dan ook hoofdzakelijk kleine afstanden mee gereden. Na een aantal...
Sinds afgelopen week begint de auto te schudden bij ca. 50 km/u Daarvoor niets van gemerkt. Nu doet ie niet anders
meer. Schudden komt niet vanuit de wielen. Maar lijkt vanuit de motor te komen. Motor lijkt niet op alle cilinders te lopen. Ak...
Ik heb een espace 3.0 v6 12v, 1998.
Is het zo dat de oliedrukschakelaar een weerstandswaarde moet doorgeven (aan de hand van de druk) of
schakeld deze alleen in of uit.
(Als deze verkeerd werkt kan het daardoor komen dat...
Hallo,
Af en toe op de snelweg valt het vermogen van mijn espace gewoon weg. De auto rijdt gewoon uit tot stilstand op de vluchtstrook. Vervolgens slaat de motor af. Opnieuw starten gaat bonkig en lukt niet. Na enige tijd (5 tot 50 minuten) start...
ik heb een 2.2 td diesel die even niet door de apk komt door het vele roeten
de garage heeft nu eerst een reiniging voor gesteld door middel van een vloeistof in de diesel te gooien
hier zijn er al 2 flesjes van gebruikt
het roeten wordt minder...
Ha
Wie kan mij zeggen wat hier aan de hand is?
Mijn motor heeft zonu en dan start problemen, ( 2 x langer starten ) dan slaat ie wel aan.
Maar af en toe als ik gas loslaat, bij uitloop naar stoplicht of zo, blijft de motor op toeren.
Dan na een...
Mijn Espace 2.0i 16V (bj 2001) houdt soms abrupt in bij het optrekken. (alsof je tegen een muur rijdt) Dit gebeurd veelal na op de motor afgeremd te hebben en weer gas te geven. Kortstondig gaat het Motor management lampje branden (ca. 2 sec). Na de...
Ik heb een Espace the race bj. 2001 2.0 16V; geweldige auto, maar helaas heb ik al enige electronische problemen gehad (rekeneenheid Airbag, nieuwe BCU, nieuw instrumenten paneel, 4 Bobines en nog wat kleinigheidjes...) Het huidige probleem is als...
Wie kan mij advies geven of ik wel of niet tot aanschap moet overgaan.
Ik heb een hele mooie Espace op het oog uit oktober 2000 maar met 231000 km op de teller. Ik heb geen idee wat de vorige eigenaar al heeft moeten vervangen maar...
Ik heb een Grand Espace van oktober 2002. Het probleem is als volgt:
Als ik op gas rij, dan is stottert de auto na +/- 2 minuten. Dan doet ie dan constant met een tijd ertussen.
Nu is het ook zo dat ik de ene dag wel op gas kan rijden, en de ander...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum