Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo mag mijn espace 2,0 rxe uit 1997
de brandstof E 10 hebben volgens de bovag wel maar ik vind de site erg onduidelijk
dus mag ik wel of niet deze tanken in duitsland
gr Espaceje
Ben in bezit van een Espace,bj 2000,motor 2.0 16V,mijn klacht is dat het luchtverontreinigings lampje in het dashboard af en toe brandt bij stationair toerental, toerental gaat omhoog en dan weer naar beneden en dan gaat het...
beste mede forum gebruikenrs heb een probleem met onse espace .
heb deze auto sinds vandaag ,
rijd op de snelweg 125 hoor een doffe pof ,geen klap of iets alleen een pof ,
hierna was de motor direct uit ,
heb e,m aan de kant gezet anwb erbij die...
Model/uitvoering : _espace v6
Bouwjaar : _1998
Brandstof : _benzine
coppens
Hallo ik heb een vraag over mijn espace
Toen ik de auto kocht lekte hij wat olie uit de carterpan nu bleek de pakking lek
bij een garage er een nieuwe eronder laten...
Sind een maand of 3 heb ik een Espace uit 1998 op LPG.
Het grootste probleem wat ik nu ondervind is dat hij soms na een tijdje te hebben gereden en na 5 min weer wil starten hij niet direct aanslaat. Het kan wel 5 min duren voordat hij ineens wel...
Wie weet waar ik het beste een distributieriem kan kopen voor mijn Renault espace uit 2000?
Kan ik dat het beste bij de dealer doen of is dat onnodig duur?
Alvast bedankt.
Ik heb een Renault espace, nog nooit echte problemen mee gehad.
Tot dat ik van de week een benzine lucht rook, na wat zoekwerk bleek het van de bovenkant van de tank te komen.
Nu is de ring en de pakking vervangen,maar het probleem...
Heb een enrstig geluid op mijn espace 2002 2.0 16V
Heb al de nokkenas poulie vervangen want deze was defect. Dus dit geluid is het dus niet.
Heb vooral het geluid op toeren draaien van de motor. En ik denk dat het ergens in het uitlaat systeem zou...
Binnen in mijn Espace 3 97 hangt vaak een sterke benzine lucht, vooral bij sterk remmen
heeft dit iets te maken met event. autom. choke. of brandstofpomp ???
onder de motorkap ruik je niets (bijzonders)
En past het stuur van een megane in...
Mijn vraag is als de wagen koud is strart deze moeilijk en als hij dan uiteindelijk na lang starten is de hele straat begeven van de benzinedamp licht dit aan de de bobine of kan...
Ik ben op zoek naar een uitlaat voor een espace 2.0 16v van bouwjaar 2002. Ik zoek het eerste gedeelte dus van motor tot midden auto. Wie kan mij hierbij helpen of wie weet waar ik daar goedkoop kan aan geraken?
Dank
hallo forumers na even geen problemen met de espace gehad te hebben komt nu de oude kwaal weer terug.
tijdens het rijden valt de motor uit, je kunt dan gelijk weer starten en verder rijden is dan geen probleem.
het is soms al te merken bij het...
Het begon ermee dat de auto hevig stotterde en niet boven 4000rpm kon komen. Dus er een flesje brandstofreiniger erin gegooid. Dat hielp deels, want hij blijft bij...
Mijn vrouw is in het bezit van een espace 2.0 16v type 3 The Race op lpg van bj 2002. Na lekkage van de verwarmingsradiateurtje van de passagierskant en meteen daarna de bestruurderskant (vervangen mede door tips van dit forum) is...
Nou moet over 13.000 km me distributieriem vervangen worden van mijn renault epace III 3.0 V6 24v,
Wie weet er een adres die het voor een normaal bedrag wil en kan vervangen incl: waterpomp ,bougies de prijs opgavens die ik heb gekregen waren...
Beste mensen ik heb een renault espace uit 1999 . Als ik rij en de moter is warm dan slaat ie af kan dan niet gelijk starten maar na enkele minuten wel weer starten dit probleem komt af en toe voor soms binnen een kilometer een paar keer en soms kan...
ik heb een renault espace van 1999 deze lsaat bij LPG bij afremmen stilstaan vaak af. Hij heeft dan een laag toeretal. Nu heb ik ergens gelezen dat je dan eens kunt proberen de stappenmotor schoon te maken. Dit willen wij graag proberen,...
Ik rijd een Renault Espace 2.0 16V uit 2000 met een kilometerstand van 190000 en deze heeft altijd goed gereden. Echter heeft de auto sinds kort soms problemen met het stationair blijven draaien. Dit gebeurt zeer willekeurig en circa 1 keer...
Ik ben met mijn wagen naar een Renault garage geweest voor een volledige controle van de wagen, ik zag een kleine olielek.
Resultaat van de garage: Lek in de Radiators, lek in de oliekoeler en barst in het expantievat. Kosten om alles te vervangen...
Hallo allemaal, Wij hebben sinds een paar weken nu een Espace 2.0 16V uit '99.
Op zich een fijne auto, maar toch hebben we een euvel(tje) met de wagen.
Als de wagen warm gereden is, en we zijn gestopt om bv een boodschapje te doen, en rijden daarna...
Geachte renault vrienden,
Morgen of zaterdag moet ik mijn vers aangeschafte espace (2.0 16v F4R) ophalen.
Ik heb al geconstateerd dat de nokkenasversteller defect is....(bij warme motor stationer draaiend....tikkend en ronkend geluid aan...
regelmatig kom het voor dat mijn espace type III 20-16v (lpg-g3) niet wil starten
soms wel vele pogingen en minuten lang geen leven..
en dan in eens ja hoor lopen..wat mij zelf opvalt is dat tijdens het lange
starten geen benzine geur ontstaat en...
Mijn Espace van 2000, JE0N, heeft een nieuw spruitstuk nodig. Heeft iemand ervaring hiermee, kan je het zelf vervangen, kan je er eentje van de sloop halen of is een nieuwe handiger. Is het beter om het bij een renault garage te laten doen of kan...
Ben in het bezit van een Espace type III 2.0 16V motor met een G3 lpg installatie. Het volgende probleem doet zich voor na het overschakelen van benzine naar lpg brandt het luchtverontreiningslampje in het dashboard. Het knippert...
Hallo Allemaal, Ik zal mezelf eerst even voorstellen, Ik ben nieuw hier, maar niet nieuw met espace, en Ik ga bij de naam Thom Masters. heb nu mijn derde espace 3 2.0 16v uit 2001en deze geeft wel wat probleempjes.... net twee maanden terug van de...
Hier een nieuwe eigenaar van een renault espace III uit 1998. Heb de auto dit weekend voor een prikkie opgepikt. Hij is al wat ouder, maar voor sommige bedragen mag niet niet te kieskeurig zijn.
Ik ga heel binnenkort de eerste maal olie verversen van mijn recente aangekochte wagen. Ik heb reeds de filter gekocht en heb de desbetreffende sleutels die nodig zijn voor dit te doen. Maar nu is mijn vraag hoeveel liter erop moet. In het...
hallo beste renault vrienden,
het probleem met de espace 2.0 16v f4r motor is helaas niet opgelost.
ik had de hoop dat het stotteren an afslaan was opgelost na het vervangen van de MAP sensor
deze stond als enige foutcode in de lijst naast die van...
onder mijn Espace 2.0 l '98 heb ik een kleine olie lekkage. De druppels hangen aan een kunststof afdekplaat die ergens in het midden onder de motor zit.Ik heb verder geen idee waar het van komt?
Iemand een idee wat dat kan zijn?
Een vriend van mij heeft een espace phase III uit '99 met de L7X 3.0 ltr V6 motor.
Nu springen bij bereiken van max water temperatuur de fans niet (meer) aan. Nu heb ik het forum al eens doorgelezen en de renault dealer geraadpleegd maar...
Het volgende probleem krijg ik maar niet opgelost.
Auto rijdt perfect, komt keurig op bedrijfs temperatuur en tijdens rijden blijft hij ook goed (stadverkeer en stoplichten geen probleem).
Als ik nu bv. na de autosnelweg stop op een benzine...
ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Espace III 20 16v bouwjaar eind 2001
de auto heeft 320.000km gelopen en staat af fabriek op (euro)gas ver bruikt nauwelijks olie (1 op 25.000km)
de auto rijd en stuurt prettig, maar bij het optrekken...
Ik ben wezen kijken naar een Espace 2.0 16v bj 2000.
Zag er op zich goed uit, alleen als ik de notor bekeer zag ik links, daar heb je 2 bouten waar volgens mij het kleppendeksel mee vast zit rond de onderste bout een laagje olie zitten.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum