Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Amper een week nadat ik mijn Espace 1997 (JE-model) V6 automaat bij de schadehersteller had opgehaald,
stond ik stil met een ratelend geluid in de motor en ging het olielampje branden. grrrrr..
Eerste diagnose garage: mogelijk...
Ik heb sinds een week problemen met onze Espace III 2,2 dT, steeds als ik op de snelweg reed ging de auto niet harder dan 130km/h en had ie geen vermogen meer en stottert ie af en toe alsof ie geen brandstof krijgt.
Daarnaast kreeg ik ook een...
een goede dag wie kan mij info geven over een renault espace 2.0 8klepper over de distibutieriem welke onderdelen vervangen moet worden de distributriem is vervangen bij 110.000 de teller staat nu op 230.000 ik hoorde bij renault garage dat er...
Mijn auto wil niet starten. Alle lichten op het computerboord zijn aan. Vandaag nieuwe accu 68 Àh gehaald. Alsnog wil de auto niet starten. Vervolgens hebben we geprobeerd om de auto een zetje te geven en dan de auto proberen te starten. Vervolgens...
In mijn Espace III, 2.0 16V 2002 ging gisteren zo'n 15 km van huis een lampje branden van een motorblokje. Ik merkte niets aan de auto, alles leek normaal te funtioneren. Voor de zekerheid wel meteen gestopt en even de klep open (in het donker) om...
mijn espaceje rookt bij het starten en loopt slecht stationair.
komt dat door dat de gloeibougies slecht werken ?
als de auto warm is zijn er geen problemen meer
wie weet het andwoord hier op ???????? :lol: :lol: :lol:
Sinds vele jaren heb ik een grand espace type 3 uit 1999 met een 8 klepper benzine motor die op gas (g3) rijdt.
na circa 190.000 km met deze motor te hebben gereden, is de motor bijna toe aan een revisie.
Deze (kop)revisie is echter...
Ik vrees dat mijn koppakking van de Espace het begeven heeft.
het gaat om een 2.0 benzine (f3r) 8v.
Koelvloeistof is afgelopen dagen gedaald maar ik merk geen verschil in motortemperatuur, dit vind ik wel vreemd.
Ook aardig vat vuil in...
Ik heb een Renault Espace uit 1998, V6 2.9 met als motorcode Z7X.
We proberen hemel en aarde te bewegen om deze auto door de APK te krijgen - na ruim 1000 euro gespendeerd te hebben - is deze auto hélemaal goed, behalve... de Co waarde. Wát we ook...
ik heb een espace 3 uit 2001 3.0 v6.
tijdens het rijden verloor mijn kachel alle warmte en mijn motortemp liep op.
vervolgens auto stilgezet verloor langs het expansievat koelvloeistof.
wat kan dit zijn . ik weet t niet meer.
andere dag opniew...
Ik heb een Espace 3 uit 2000, f4r 2.0 16v automaat.
De Espace staat al ongeveer een half jaar stil wegens emigratie, en toen ik er weer eens mee wou rijden
merkte ik dat hij na het starten heel erg bokt , net of hij op 3 cilinders loopt.
Hallo ik heb een renault grand espace 2.0 16v uit 2001.
Nou heb ik het volgende probleem als de auto op temparatuur komt en ik moet afremmen tot stilstand blijft het toerental heel hoog en soms schommelt dat en dan doe ik hem soms even uit en is...
Ik heb een Espace 3, 1997 met 228.000 km op de teller. Sinds kort lekt de benzinetank. De lekkage doet zich alleen voor als ik meer/verder tank dan nadat het tankpistool voor de eerste keer is afgeslagen. Als je tankt tot hij...
Vandaag tijdens het rijden op de snelweg begint het bij ongeveer 80 kmpu
als ik in zijn 5 rijd en ik wil in gaan halen geef ik gas en dan gaat de auto schudden
geef ik heel rustig gas dan doet hij bij niet
bij optrekken normaal of vlot( zo vlot het...
bij mijn Renault Espace JE 3 '98 2.0 slaat de laatste maand regelmatig af na zo'n 400 a 500 m.
De motor is dan nog niet geheel warm, bij afremmen en koppeling intrappen slaat hij af, maar start wel weer of indien ik de koppeling laat opkomen draait...
Ik heb een Espace 2.0 16V uit 2001 en wil nu zelf klein onderhoud gaan doen aan de auto, te beginnen met olie verversen. Mijn vraag hierover is: heb ik een speciale type gereedschap nodig om de carterbout uit te draaien? Zo ja, welke?
Mijn Espace (uit 2000) met 320.000 op de teller heeft een gescheurd spruitstuk. Bij koude start rommelt hij en als hij op temperatuur is loopt hij regelmatig en is het geluid bijna weg. Bij vervanging is de kans groot dat er een tapeind...
Hallo allemaal:
Mijn Espace schakelt niet op gas, soms bij koude motor wel, maar zeker met warm motor niet, Eurogas installatie.
mijn luchtfilterhuis is geknald, nu dicht getaped, toen ik het kocht was ook niet lucht dicht maar schakelde wel over op...
Onze Espace III 3.0 RXT heeft tijdens het rijden soms ineens het probleem dat ie begint te piepen en stop zegt, omdat de temperatuur helemaal maximaal staat. We stoppen, controleren alles, en constateren dat er helemaal niets aan de hand...
Hallo allemaal, nieuwe perikelen:
Vanmorgen wil mijn 2.0 op G3 (eurogas inst.)niet meer op gas schakelen. Op benzine rijdt prima.
Mijn uitlaat lekt een beetje bij de flens van de spruitstuk.
De laatste week, (na het schoonmaken van de gas stappen...
Halo allemaal:
2 weken geleden Grand Espace uit 2000 gekocht, 2.0 met 8 kleppen blok. LPG G3
Na het starten van de motor heeft 2 mtr. gereden en viel uit.
Heeft niet raar gelopen 2 weken of iets dergelijk. Goed op benzine en gas.
Start niet meer,...
Ik mag de termostaat van onze espace vervangen, en meteen de koelvloeistof verversen.
Weet iemand de juiste inhoud van het systeem, ik kan deze nergens terug vinden in de documentatie die ik heb geraadpleegd.
Onze espace JEOA05 is...
ik zit met mijn Espace van 2000 met een probleem.
Als de motor koud is, start hij zonder probleem op gas (Vialle LPi G3), maar als de motor heet is doet hij het niet meer. Ik moet dan wachten tot de motor (gedeeltelijk) is afgekoeld voordat...
Ik heb een espace 2.0 16 V, bouwjaar 2000.
Achter elkaar diversen problemen. Display storing, knipperde steeds en viel weg, zwart display, even erna
v-snaar van de stuurbekrachting eraf en kwijt, dus gelijk een nieuwe opgezet. Toen ging de auto...
Espace bouwjaar 2000, 16v, LPG, 312.000km
Dit is mijn 2e Espace en ik ben fervent fan van dit type auto.
Sinds kort doet zich een probleempje voor: als ik hem start krijg ik een geluid, dat doet denken aan een lekke uitlaat, als de...
Vanmiddag teruggereden met mijn Espace 2002 2.0 16V en bij het fileparkeren (lees; maximale stuuruitslag) liep opeens de multiriem eraf. Ik merkte dat doordat het stuur niet meer te draaien viel (uitval stuurpomp) en er een accutekentje knipperde en...
Hallo, ik heb een Espace 2.0 16V van 2000. Deze heeft een startonderbreking. Vaak is er niks aan de hand, maar regelmatig komt het voor, dat de auto niet wil aanslaan. Net of de startonderbreking niet uitgeschakeld is. De startmotor gaat wel rond,...
Mijn trouwe Espace is deze maand 10 jaar geworden! Op dit moment staat hij bij de Renault dealer om APK gekeurd te worden. Dat zal nog lastig worden want de CO waarden zijn te hoog en nu zijn ze een heel analyse programma, a 200 Euro, aan...
Hallo mensen, Ik ben Ed van den Berg, en woon in Oost groningen en ik was samen met mijn vriendin op zoek naar een auto waar onze hondjes (duitse herders) weer riant in passen ;) onze vorige auto een chevrolet trans sport, was echt een heerlijk...
Ik begin maar even een nieuw onderwerp, want oude topics over het vervangen van de distributieriem zijn al wat ouder. Ik lees dus dat het vervangen van de distributieriem bij een Espace III 2.0 liter benzine dient te gebeuren bij 120.000 km of elke...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum