Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Espace the race 2.0 16V automaat van 6/2002 (type 3) op LPG G3 (Vialle Lpi).
De laatste tijd heb ik last van alarmen in de display van het dahboard m.b.t. temperatuur koelwater.
Ik rijd nauwelijks de straat uit met koude motor en dat ding...
sinds enige tijd piept mijn auto, en het leek van de waterpomp af te komen. Echter kon het niet de waterpomp zijn omdat deze met zo'n geluid het allang begeven zou hebben.
Dus vandaag eens nader onder de kap gekeken, en ook wiel +...
hallo
Ik heb een Espace 2.0 bj2000 vaar van ik de bogies wilde vernieuwen...
Nu is de meest linkse torkschroef dol die je eerst los moet maken om bij de bogie te komen, niet de draad maar het tork vormpje laat maar zeggen is een rondje geworden
ik...
mijn auto wil niet meer rijden,
het is een Grand espace uit 1998 2.2dt
er komt zwarte rook uit de uitlaat
en wil slecht starten en er is nu een tikkende geluid uit het motorblok
de auto heeft geen vermogen meer
ik denk zelf dat de turbo het heeft...
Ik heb de bougiekabels eraf gehaald en merkte bij de derde cilinder dat de motor niet anders ging lopen. Dit gebeurde wel bij de andere cilinders. Daarna de bougie vervangen. Er veranderde niets in het lopen van de motor. De bougie heeft wel een...
Goede middag, wie kan mij helpen .
ik heb een renault espace op lpg maar zodra ik overschakel gas krijgt hij vrijwel meteen een backe fire kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen. der is mij geadviseerd om er nieuwe bougiekabels en nieuwe...
ik heb dus een espce 3, 3.0 v6 12 kleppen met 167 pk...dus heb ik de kettingversie, toch???? OP andere forum berichten heb ik gelezen hoe dit nu in elkaar steekt en men praat over 2 types. Maar dat zijn dan de 12 en de 24 klepper, of...
Hallo
Ik heb een espas met G3 systeem.
Ik wil mijn Bougies vernieuwen en nou heb ik me laten vertellen dat daar dan speciale LPG bougies in moeten.
Klopt dat.!??
Ik heb ff gegoogelt maar die bougies zijn ook gelijk stukken duurder!
Kan iemand mij...
hallo
Ik heb een espace III 2.0 16v op lpg g3.
Nu is het zo dat ik op lpg nogal wat problemen ondervind.
- Start slecht op Lpg
- Slaat af met koude motor op LPG
- als je in zijn vrij het gas even onderin duwd en weer loslaat duurt het erg lang voor...
Hallo
Ik heb een espace 2.0 16V Bj 2000 op lpg.
De auto lopt op benzine perfect maar op LPG zijn er wat problemen.
Auto start slecht en hij schokt nogal als ik bijv. voor een stoplicht sta.
Na enig onderzoek , oa op deze site ben ik erachter gekomen...
Hallo
Ik heb een espace 2.0 16V Bj 2000 op lpg.
De auto lopt op benzine perfect maar op LPG zijn er wat problemen.
Auto start slecht en hij schokt nogal als ik bijv. voor een stoplicht sta.
Na enig onderzoek , oa op deze site ben ik erachter gekomen...
Afgelopen zomer liep mijn Espace 2.0 8 klepper uit 1998 vast op de duites autosnelweg. De motor hield in en liep niet lekker meer. Op een gegeven moment was de max. snelheid nog maar 70 per uur... Uiteindelijk afgesleept door de ADAC/ANWB. In...
Vraag:
Mijn espace (2.0 benzine 1998) start goed, maar als ik vervolgens ga rijden met een koude motor slaat deze af als ik afrem.
Ook als ik hem stationair laat lopen, slaat deze bij een koude motor af.
Pas als de motor warm is blijft hij goed...
help help wat kan dat zijn? en kan het kwaad heb eens gehoord dat de nokken as versteller hiervoor verantwoordelijk is als je gas geeft is het geluid weg. kan dit kwaad motor heeft 140000 gelopen ook hebben we wel eens last dat de motor slecht...
hallo
Ik heb een espace 2.0 16v bj 2000 die met koude motor nogal eens afslaat en slecht start, de motor loopt ook slecht stationaire. Dit is vooral als ik op gas rijd. Nu ben ik erachter gekomen dat waarschijnlijk het gasklephuis gereinigt moet...
hallo
Ik heb een espace 2.0 16v bj 2000 die met koude motor nogal eesn afslaat en slecht start, de motor loopt ook slecht stationaire. Dit is vooral als ik op gas rijd. Nu ben ik erachter gekomen dat waarschijnlijk het gasklephuis gereinigt moet...
hallo
Ik heb een espace met lpg g3 onderbouw, nou is het zo dat als ik op lpg rijd en bijv. voor een stoplicht sta de hele auto schud als de motor stationaire draaid. het lijkt erop of de motor dat te weinig toeren draaid!?
Als ik hem overschakel op...
Hallo
Kan iemand mij vertellen waar de distributieriem van mijn espace 2.0 16v bj 2000 zich bevind ?
Kan je die zien zitten?
Wat kost het om die te vernieuwen?
Gr Martijn
Hallo,
Ik ben in het bezit van een renault Espace 2.0 b.j.2001 deze heeft ongeveer 140.000 gelopen
Onlangs is de v-snaar geknapt en door de een of andere reden (vlgs. de garage was de nokkenas versteller kapot)
is alles van zijn positie gelopen...
Hallo
Ik heb een espace 2.0 16v bj.2000
Ik moest vanmiddag een stuk achteruit rijden wat ik deed met ong. 20 km/ph en toen hoorde ik ineens een gesis en er kwam rook onder de kap vandaan. ik stopte gelijk om te kijken wat er wat en wwat ik zag was...
Hallo
kan iemand mij de prosedure van het vervangen van een multiriem van een espace 2.0 16v bj 10-2000 vertellen?
Ik heb nl mijn riem vervangen op de volgende manier.
schema tek. maken - spanrol ontspannen met dopsleutel - riem erafhalen - nieuwe...
Wie o wie kan mij helpen aan een andere brandstof pomp voor mijn Espace uit 1999. Het schijnt dat ik wellicht ook een nieuwe tank daarvoor moet hebben omdat de bovenring meestal niet meer goed sluit (ik weet niet of dat waar is). Ik vind het een...
Ik rij sinds een 1 1/2 maand een espace van '98 , nu zit ik al vanaf tijdens de aankoop met een probleempje.
Als ik ga tanken en de pomp slaat af omdat tie vol is (klik op pistool) loopt er onder de auto wat benzine uit waar vandaan kan zie...
Beste leden, hopelijk is er iemand onder jullie met een Espace III met een V6 motor op gas.
Hoe zijn de ervaringen daarmee, wat zijn aandactspunten e.d. Het betreft dezelfde motor als ik goed geinformeerd ben, die in de Avantime zit. Ik weet een zo...
Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een espace 3.0 V6 uit 1997(volgens mij is dit het eerste jaar van type 3). Ik ben werkelijk helemaal ondersteboven van het comfort en de ruimte alsmede het rijgedrag van de wagen.
Ik ben in het bezit van een espace uit 2002 op lpg (the race). Hij rijdt prima, geen problemen gehad. Maar nu klinkt de motor erg schor en het lijkt steeds erger te worden. Nu heb ik al een afspraak bij een renault garage (keuring en grote beurt)...
Mijn naam is Ely en ik ben de trotse bezitter van een Espace model III uit 1998 met 2 liter benzine motor. Deze auto heb ik eigenlijk achteraf te duur betaald (gezien onderdel problematiek en kosten originele...
Wij hebben een probleem met onze espace dat als er minder dan de helft brandstof in de tank zit, er lucht in de dieselleiding komt waardoor deze heel slecht wil starten.
Vorig jaar (toen had ik er ook al problemen mee) heb ik de hele aanvoer...
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een 3.0 16v 24v Espace bj 2000 140.000 km.
Nu blijkt uit de historie van deze auto dat de katalysator al twee keer is vervangen(2004,2007), is dit niet een beetje snel.
Waaraan zou dit kunnen liggen.
De...
ben bij renault geweest en bij uitlezen had ie aangegeven dat vliegwiel sensor foutmelding gaf.maar auto liep toen weer perfect.Nu begint ie weer te haperen bij stationair draaien ,en zal het dus wel een nieuwe sensor worden.
Nu wou ik deze zelf...
Mijn storings melder brande al een tijdje op het dasbord maar had verder geen problemen met de auto, die deed het gewoon normaal. ( 2.0i 2001 op GPI )
toch maar even naar de garage en aan de pc. bleek de lambdasonde die na de katelisator zit defect...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum