Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik zit met een probleem ik krijg mijn renault megane niet gestart
heb deze uitgelezen ik krijg deze code P0231 IMV AANDRIJVING (PWM)
de kan gewoon niet gestart worden door...
ik heb een probleem met mijn megane, tis een 1.4 economic.
maar toenstraks begon hij de tikken/kloppen toen hij koud was, dit doet hij alleen als ie stationair loopt.
ik moest toen van amersfoort naar apeldoorn rijden en en toen in in...
Vandaag kreeg ik bij het koud starten de volgende melding 'controleer inspuitsysteem', samen met het servicelampje.
Het lijkt dan alsof de motor op 2/3 cilinders...
Hallo ik ben Ronald Bosman woon ik groningen en ben in het bezit van een megane station.
En daar heb een probleem met onze megane 1.6 k4m motor uit 2005.
Als ik heb start bij een koude start valt hij vaak uit en hoor ik soms een korte...
Ik heb een megane estate uit 2013 deze start niet meer uit het niets (6 maanden oud ) 9800 km brandstof diesel
Hij staat nu al 1,5 week bij de renault...
Ik ben al even bezig om mijn pas gekochte Megane goed lopende te krijgen.
De auto liep, toen ik hem kocht, met een toerental van 4000 pm.
De eigenaar wist...
Het zoveelste vraagstuk over de olie, maar aangezien ik geen boekje bij de auto heb gekregen wil ik het toch graag weten voor het geval ik de olie een keer wil gaan verversen.
Bij mijn 1e auto voldeed 10w40 altijd, maar bij de Renault begin ik te...
Ik heb sinds enkele weken last met het uitvallen van de motor met koude start.
Zodra ik hem start loopt hij meteen stationair zonder bijgeluiden.
Maar zodra ik het gaspedaal indruk of de koppeling loslaat...
Heb n-gisterenavond onderkant van mijn 19dCi motor opengemaakt .... tikkend lawaai in de motor op 1 zuiger.Is van 2005 en heeft ( maar )146000 km Droevig resultaat ... was vrijdag de 13de ... Tweede cylinder ( vanaf de versnellingsbak) heeft...
Hallo , gisteren kreeg ik tijdens het rijden melding #inspuiting controleren# ,zomaar ineens, niks speciaal gevoeld
Deze morgen , koudstart moeilijk , eerst...
Sinds enkele maanden, bij zowel koud als warm weer, maakt de auto een ratelend'' geluid bij het starten.
Ook slaat hij gelijk af en moet hij opnieuw gestart worden en moet er flink gas bijgegeven worden.
Als ik hem binnen enkele...
Model/uitvoering :Megane station _
Bouwjaar : okt 2003 _
Brandstof :diesel 82pk _
toevallig reed de vriendin me voorbij in mijn kar en toen zag ik de uitlaat lekker diep doorwiegen.
Ophangingsrubber thv achterbumper is kapot , en veel schiet er...
Ik heb vandaag een erg domme fout gemaakt. Waarschijnlijk sliep ik nog half :shock:
Ik heb per ongeluk mijn remvloeistof in het koelvloeistof reservoir gegooid.
Tijdens het bijvullen had ik vrij snel door dat ik niet slim bezig was en ik gok dat er...
Zojuist teruggekomen van vakantie. Heenreis naar Normandië (550km) geheel probleemloos, ook in Frankrijk meerdere ritten gemaakt zonder enig probleem. Op de...
hallo allemaal,
nieuw hier op het forum, ik heb het 1 en ander doorgelezen en denk dat hier wel nuttige informatie te halen valt.
Ik heb sinds een aantal weken een...
Ik ben nieuw op dit forum en woon in Willemstad Curacao.
Ik heb een Renault Megane Classic meegenomen. Deze reed in Nederland op lpg(g3), maar hier dus al 3 jaar niet meer.
Is hier niet te krijgen. Nu is zo'n 4 weken geleden mijn brandstofpomp...
Het zoveelste distributieriem topic......
Ik ben van plan om over een maand of twee mijn distributieriem te vervangen van mijn megane 1.5 dci 106pk.
Ik ga de blokkeerpennen e.d. zelf aanschaffen of indien mogelijk lenen bij een garage. Ik...
ben in bezit van grandtour loopt niet goed op benzine, stationair staat hij te schudden
het lampje luchtverontreiniging knippert, op Lpg loopt hij goed ook lampje blijft dan...
Ik ben op zoek naar een K4M 760 motor maar kreeg een K4M A7 aangeboden kan ik deze gewoon uitwisselen met mijn oude motor ?
IMG-20130724-WA0005.jpg
Mvgr
Wie heeft er ervaring met een motor uit en weer inbouwen van dit type renault .
Eigenlijk zoek ik iemand die dit kan / wil doen ik lever een goede moter erbij.
Tips zijn welkom dan ga ik zelf aan de gang
een tijd terug reed ik op de snelweg, en de auto hield steeds in. zakte ong. 10 a 15 km/u in snelheid, en trok vervolgens weer door. dat kwam redelijk constant terug (om...
-Als ik de auto start nadat deze een paar uur heeft stil gestaan gaat dat slecht (duurt langer, veel voornamelijk witte rook), zodra de motor draait duurt het even voordat...
vandaag wilde ik wegrijden, eenmaal achteruit uit het parkeervak slaat hij af en bleef het storingslampje branden...
motor start heel moeilijk en loopt daarna max 1500 toeren. niet meer mee te rijden dus... :cry2:
Ik zag gisteren een plasje koelvloeistof onder de auto. Het expansievat is helemaal leeg en de onderste paar milimeter van de radiateur is nat over een lengte van +-30cm,...
ik kan best wat zelf sleutelen aan mijn auto aangezien ik vliegtuigmonteur ben, maar weet nu niet wat er kapot is... ik heb echt geen verstand van automotoren... (hoor er nu al een paar lachen maar het is echt zo... :doh: )
Hallo,
ik heb een Megan 2 1.5 diesel Bj 2003
s,morgens als ik mijn auto start dan trilt hij een beetje (stationair) en als ik een tijdje heb gereden en op nieuw start is het weg. wie kan mij eventueel een suggestie geven wat het is.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum