Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
als ik de auto start heeft die inspuiting controleren aan. en heel soms tijdens rijden ( boven de 120 ) staat er inspuiting defect 2 seconde en dan gaat die weer weg!...
Model/uitvoering : Megane 1.6.e coupe
Bouwjaar :1998
Brandstof :Benzine
De laatste dagen heb ik last van een spontane werkweigering van mijn Megane. De motor stopt er plots mee.
Bij het uitrollen naar een verkeersopstopping of bij het stoppen...
Goede avond :) Dit is mijn eerste bericht op dit forum, en weet ook niet zeker of mijn vraag in dit board thuis hoort.
Sinds vandaag hoor ik onder mijn...
ik heb een Renault occasion gekocht met 106000 KM; ik krijg er nog een grote beurt bij en als er een distributieriem in zit zou ik die graag vervangen...
hoi gisteren tegenslag met renault megan cabrio 138000km plots viel ik stil startkabels niet willen starten op een gegeven moment demareerde ik en hoorde ik een klop maar met het verlengde weekend zal ik dinsdag maar weten wat er aan de hand is
het...
Model/uitvoering : Megane Grand Tour 1.6 16v
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Benzine
Gisteren wilde de motor plotseling niet meer aanslaan, dus de wegenwacht gebeld.
De man van de wegenwacht kwam er al vrij snel achter dat het iets te maken zou...
Het wijzertje van de benzinemeter doet niets meer.
Het blijft rusten op het pinnetje en het lampje blijft branden
Ik heb em helemaal vol getankt en al over drempels gereden maar ik weet niet wat ik moet doen om het op te lossen.
De boordcomputer geeft de storing aan; Lekke band, verwissel. Maar de band is totaal niet lek (als ik me niet vergis) ik heb hem opnieuw opgepompt met het juiste aantal bars maar de storing blijft zich voordoen.
Zoals de titel al zegt heb ik last van een ratelend geluid bij de koude start, moet soms wel 3x starten voordat de motor aanslaat.
Waarschijnlijk zal dit het nokkenastandwiel zijn.
Ook is de bodemplaat nat aan distributiezijde. (Zeer waarschijnlijk...
hallo
mijn megane 1.6 bj 97 slaat soms af tijdens terug schakelen met koude motor.als ik een stukje gereden heb is het probleem weg.vacuum slangen(mapsensor enzv)zijn vervangen en ook de bougiekabels.iemand een idee?
mvg,rick
Aangezien ik een lekkende aansluiting heb waar de aircoleiding (vulleiding) in de filterdroger komt, wil ik de o-ringen vernieuwen. Nu heb ik gisteren het boutje losgedraaid en de grote 'waaier' losgehaald, alleen nu krijg ik met...
Onze renault megane break 1.4 16v uit 1999 draait slecht stationair, is als of hij verzuipt.
er zitten nieuwe bougies in boordcomputer is nagekeken en is goed ook is da bedrading voor de ontsteking getest.
na co test is de lambda sonde vernieuwd ....
Raar maar waar...mijn Mégane(bouwjaar 2002) start meestal niet.
Hij is al binnenstebuiten gekeerd maar de oorzaak werd niet gevonden en in de computer
werd geen fout aangegeven.De motor draait wel rond maar slaat niet aan.
Alleen de eerste...
Gisterenavond stond bij het starten van de wagen op de display: injectie defect .
De wagen kon niet gestart worden. Renault assistance heeft de wagen aan de praat gekregen en stelde voor om langs de garage te gaan om hem te laten lezen. We hebben de...
Ik heb sinds kort een probleem met mijn megane 1.5 dCi uit 2003 loopt niet meer zo lekker als voorheen het stationair lopen bij een koude motor heeft de auto 1 a 2keer de neiging om uit te vallen na het rijden van ongeveer 60kms en vervolgens...
sinds kort hoor ik me turbo spinnen/fluiten, bij mij vorige golfje tdi is het normaal, maar bij me megane hoor ik hem sinds kort, heb geen verlies van vermogen, hij trekt nog steeds als voorheen.
heb hem nooit gehoord, en heb me auto al een jaar....
hee iedereen mijn renaultje een magane coupe 16 16v van bj 2000 op lpg g3 met 157158 km loopt niet goed nou slecht hij klink als een trekker zeg maar gerust het hoort net alsof die op 3 poten loppt maar alle4 doen het gewoon en de hele auto schud...
Misschien een hele stomme vraag. Weet iemand hoe je het klepje voor het vulgat van de renault megane senic uit 1998. Ik krijg hem niet open. Weet ook niet of er klepjes met sleutel zijn voor dit type.
hallo iedereen ik heb een renault magane 16 16v van bj 2000 maar hij schakeld niet over op gas rijd en loopt verder goed op benzine en de schakellaar blijft groen knipperen wie kan mij helpen
he hallo iedereen mijn v snaar /multiriem is net kapot gegaan maar hoe moet ik deze vervangen heb gekeken maar je kan er haast helemaal niet bij heb een met airco hoor graag iets terug bedamkt alvast iedereen
kent iemand het kleppendiagram van deze motor (2.0i 16V van een Renault Mégane van 1996) ?
Hoeveel graden de uitlaat sluit na BDP en hoeveel de inlaat voor BDP sluit en wanneer inlaat terug sluit?
Sinds enige tijd geeft de boordcomputer inspuiting controleren aan en gaat het servicelampje branden, na 10-20 sec verdwijnt dit weer. De motor blijft gewoon goed lopen en er is ook geen verlies aan kracht. Ik heb de egr-klep al laten...
Al langere tijd heb ik een vreemd probleem. Als ik met koude motor de koppeling intrap tijdens afremmen 'zaagt' mijn toerental tussen de 1750 en 1250 toeren, op het moment dat ik stil sta...
Mijn megane start erg slecht als het koud is, ik moet dan altijd gas bijgeven anders valt die uit.
En naarmate die vaker uitvalt wordt het starten ook lastiger.
Ook loopt de megáne niet echt mooi stationair op LPG, rond de 500 toeren. Tegenover...
Beste,
Ik heb een RENAULT MEGANE BREAK 1.9 DIESEL van 1999 In hebt begin heb ik nooit start problemen gehad met mijn wagen, maar nu het kouder is wel.
Ik heb onlangs een nieuwe battery en gloeibougies gestoken en nog krijg ik de wagen niet...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum