Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Deze week liep de wagen op 3 cilinders.
Garage gebeld en kreeg te horen nieuwe bougies en bobine, 50 euro voor de bougies en 143,00 euro voor de bobine p.st.
Onder de kaap gekeken en de bobines waren al van 2 verschillende fabrikaten.
Op internet 4...
hoi, ik heb een renault megane 1 uit 98 een 1.6e 8v
nu heb ik er een andere luchtfilter op gezet namelijk een open luchtfilter voor een iet wat sportiever geluid zoals ik bij de meeste auto's doe...
beste mensen ik zit met een probleem ik heb een megane uit 2003 2.0 motor 6 versnellingen ik reed bij de stoplicht weg in zijn 1 en opeens kon ik niet meer schakelen in andere vesnellingen ik ben bij meerdere monteurs geweest en ze denken dat het...
hallo weet iemand wat het gemiddelde gebruik is van een megane 2003 fase 1. Op dit moment rij ik ongeveer 6.8l op 100 voornamelijk snelweg dus veel in zijn 6. Ik had zelf verwacht dat hij wel wat zuiniger zou zijn dan de 1.5 maar niet dus daar...
Model/uitvoering : Renault Megane Grand tour
Bouwjaar : 2006
Brandstof : benzine
Onlangs heb ik zelf de olie ververst van mijn Megane. Naar aanleiding van de storingsmelding op de boordcomputer heb ik dit gedaan. Nu heb ik de laatste...
Ik heb even een vraagje en hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Ik heb een Megane ll diesel uit 2005 en deze houd sinds vandaag bij hogere oereltallen in.
Als ik rustig weg rij gaat het redelijk maar...
Model/uitvoering : megane gt
Bouwjaar : 2003
B 1.5 diesel 82pk
hallo als ik mijn megane 1.5 dci start slaat meteen aan en loopt dan even onregelmatig denk ongeveer 2 seconden daarna normaal wat kan dat zijn megane gt 2003 heeft 264000km gelopen...
We zijn onlangs de gelukkige eigenaar van een Renault Megane 3 Estate uit december 2010. De auto is particulier overgenomen, heeft een 1.6 benzinemotor. Hij rijdt heerlijk en zit vol plezierig comfort. :)
Ik heb de volgende problemen met mijn Renault wie kan mij helpen.
In de zomer van 2010 is mijn dieselpomp stuk gegaan allemaal yzer deeltjes in het brandstof systeem.
Schade...
Krijg volgende week mijn Megane 1.9 DCI 120 en vraag mij af wat verstandig is, V-power diesel tanken of de gewone. Als ik hierop google zie ik veel verschillende meningen over brandstof pompen die de V-power niet goed verdragen etc als ook...
Ik heb opgemerkt dat mijn motorolie best wel zwart is.
En wil het uit argwaan toch maar even vervangen, alleen zou ik niet weten wat voor motorolie hiervoor het beste is?
Het gaat om de Megane 1.9 DCI 88KW bj 2004 met 220.000 km.
Ik merkte een tijdje terug dat mijn luchtverontreinigingslampje begon te knipperen als ik lang stilstond (in de file of voor het stoplicht). Voor de rest geen melding of iets op het scherm en ook niets voelbaar. Nu deed hij het vanmiddag weer maar...
Bij mijn Renault Megane I Phase 2 coupe 1.6 16v van bouwjaar 2000 is laatst de gaskleppositiesensor vervangen.
Daarom zou ik graag weten hoe die afgesteld moet worden en op welke waarde.
Wie weet wat er mis is. De temperatuurmeter loopt normaal op naar bedrijfstemperatuur. Nu gebruik ik de airco op soft stand en de temperatuurmeter klap in een keer naar het eerste blokje. En loopt ook niet meer op.
Ik vraag me af of het zin heeft om mijn Megane 2L 16V te voorzien van een set nieuwe bougie's ?
Ik heb altijd begrepen dat een bougie ook een verslijtonderdeel is en dat je ze zo af en toe moet vervangen ..
Ik denk dat mijn megane al een jaar of 3...
een ingewikkeld probleem. Afgelopen week viel de motor kort enkele keren uit tijdens rit op snelweg, vervolgens viel helemaal stil, langs de kant en wil niet meer...
Heb sinds kort met mijn Renault Megane uit 2006 het volgende probleem: Op moment dat ik de auto start en het ventilatie systeem start op dan maakt dat een enorme herrie. Een heel hard brommend geluid voornamelijk in de hoogste...
Het gaat om een 2001 Megane Coupe met de 2.0 16v IDE motor.
Er komt een Oil Catch Tank onder de motorkap om de carterdamp op te vangen om e.e.a schoner te houden (niet geheel onbelangrijk bij dit type motor)
Maar heeft deze motor 1 of 2...
hoi ik heb een megane 1.6 bouwjaar 1999
als hij warm is en ik start de auto dan stotert hij even wat
kan ik hier aan doen of waar kan het aan liggen
alvast bedankt voor de anwoorden
groetjes van rolf
Een aantal maanden geleden (dec 2011) heeft onze auto een wintercheck gehad na de aankoop in november (hij had toen net een grote beurt gehad, waarvan papieren...
Mijn Megane 2 1.6 16V van 2003 maakt soms na het starten een ratelend geluid en slaat af als je geen gas geeft.
Hij doet het niet altijd. Wat zou dit kunnen zijn?
Tijdelijk meedraaien van de bendix? Maar hierdoor slaat hij toch niet af?
Wie kan mij...
hallo als mijn megane 1.5 dci 82 pk staonaire draaid schut de motor niet altijd, als ik naar de doorzichtige brandstof leiding kijk zie ik kleine lucht belletjes hoort dit zo...
Ik heb mijn renault megane sinds februari dit jaar. In het begin leek hij alles goed te doen totdat na 3 maanden mijn accu het begaf. Aan de hand hiervan...
Model/uitvoering : megane gt
Bouwjaar : 2003
Brandstof : diesel
hallo als ik oil moet bijvullen welke moet ik dan gebruiken 5w40 of 10w40 megane heeft 273000km gelopen
hallo, ik heb een renault megane cabrio uit 2003, deze verbruikt olie (1liter op 200-300km) kan het kwaad als hier hier een dikkere olie (15W40) indoe in plaats van de 5w30, om...
Ik heb sinds februari van dit jaar een Megane uit 2006 en eerste maanden geen problemen gehad. Alleen sinds een aantal weken heb ik dat mijn motor stationair niet helemaal super loopt. En zit er een trilling in en daarnaast heb ik tijdens...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum