Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Deze week liep de wagen op 3 cilinders.
Garage gebeld en kreeg te horen nieuwe bougies en bobine, 50 euro voor de bougies en 143,00 euro voor de bobine p.st.
Onder de kaap gekeken en de bobines waren al van 2 verschillende fabrikaten.
Op internet 4...
hoi, ik heb een renault megane 1 uit 98 een 1.6e 8v
nu heb ik er een andere luchtfilter op gezet namelijk een open luchtfilter voor een iet wat sportiever geluid zoals ik bij de meeste auto's doe...
beste mensen ik zit met een probleem ik heb een megane uit 2003 2.0 motor 6 versnellingen ik reed bij de stoplicht weg in zijn 1 en opeens kon ik niet meer schakelen in andere vesnellingen ik ben bij meerdere monteurs geweest en ze denken dat het...
hallo weet iemand wat het gemiddelde gebruik is van een megane 2003 fase 1. Op dit moment rij ik ongeveer 6.8l op 100 voornamelijk snelweg dus veel in zijn 6. Ik had zelf verwacht dat hij wel wat zuiniger zou zijn dan de 1.5 maar niet dus daar...
Model/uitvoering : Renault Megane Grand tour
Bouwjaar : 2006
Brandstof : benzine
Onlangs heb ik zelf de olie ververst van mijn Megane. Naar aanleiding van de storingsmelding op de boordcomputer heb ik dit gedaan. Nu heb ik de laatste...
Ik heb even een vraagje en hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Ik heb een Megane ll diesel uit 2005 en deze houd sinds vandaag bij hogere oereltallen in.
Als ik rustig weg rij gaat het redelijk maar...
Model/uitvoering : megane gt
Bouwjaar : 2003
B 1.5 diesel 82pk
hallo als ik mijn megane 1.5 dci start slaat meteen aan en loopt dan even onregelmatig denk ongeveer 2 seconden daarna normaal wat kan dat zijn megane gt 2003 heeft 264000km gelopen...