Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb een megane 1.6 op lpg. met eurogas instalatie.
hij reed altijd goed op lpg en de lampjes werkten ook goed.
maar nu rijd hij altijd op benzine, in welke stand de schakelaar ook staat. lampje brand of knippert ook niet meer.
Hallo,
onze megane 1.4 16 klepper schakelt de laatste tijd slecht over op lpg.vaak pas na 10 tot 15 km soms helemaal niet.
wie weet een oplossing of is bekend met deze storing.
vr gr oompie
ik moet over 12.000 km de distrubie riem vervangen moet dan ook de waterpomp en dergelijke vervangen worden.ik heb een renault megane bauj 3-3-2006 heeft 229000 km gelopen.gr.
Vandaag kwam tijdens het starten een melding naar boven dat ik olie moest bijvullen. fijn dat er zo,n melding komt , en ik dus gewapend met het instructie boekje naar de...
Een tijdje terug heb ik een motortje van de sloop in m,n megane 1.6 e gezet omdat na diverse koppakkingen en kopvlakken er nog steeds olie bij het water kwam.
Na wat...
Gister tijdens het rijden ineens een raar geluid bij gas loslaten vanaf het linker voorwiel , lijkt net of je over een witte kantlijn rijd .
Het geluid...
Renault Megane II Grandtour (KM) Combi 1.4 16 : _
2006 : _
Benzine/LPG: _
hoi allemaal
ik zat al weken met een airco die alleen warme lucht blaast. Nu ben ik bij de lokale airco boer geweest. Ik heb er niet veel verstand van maar zal het proberen...
Ik heb een megane dci 1.9, maar als die een beetje warm wordt dan gaat die olie in de uitlaat gooien via de turbo. Ik heb al twee nieuwe turbo's gekocht en blijf...
Het volgende doet zich voor ik heb vorige week een megane gekocht uit 2003.
In het begin was het prima, starten en lopen. Maar hij begint kuren te vertonen.
Dit houdt in dat hij soms niet starten wil, kortom de motor slaat niet aan.
Ik merk...
Bij deze wil ik me even voorstellen en meteen een vraag stellen.
Ik ben Richard de Vries en heb sinds een paar weken een renault megane 1.6 16v uit 2003 in mijn bezit.
Ik moet...
Vanmorgen bij onze auto naar de keuring moeten gaan, iets voor de keuring even de uitlaat leeg geblazen door wat toeren te maken.
Ineens maakte de motor een zoemend achtig...
We hebben de laatste tijd veel problemen met het starten van onze renault megane diesel 1.5 uit 2005.
We drukken op de start knop,de start motor probeert netjes de motor op te starten,maar na een aantal omwentelingen stop hij ermee,waarschijnlijk...
megane grandtour 2012 15dci hallo,weet iemand van jullie of er bij de megane 3 een onderhoudsboekje is die moet agestempeld worden bij een onderhoudsbeurt,bij de mijne onbreekt deze in elk geval
Model/uitvoering : Megane I ph 2 1.6 16v K4M _
Bouwjaar : 2002 _
Brandstof : B _
Na 5 jaar of 120.000 adviseert men de distributieriem te vervangen. Mijn huidige riem heeft pas krap 60.000 km gedraaid, maar zit er in Juli van dit jaar wel op 5...
Model/uitvoering : renault megane grand tour _
Bouwjaar :2007 _
Brandstof :1.5 Dci _
Het volgende.
3 weken geleden kocht ik Bovengenoemde auto. Na 2 ritjes krijg ik bij het optrekken op de snelweg ( schakelen van 3 naar 4 ) de melding in de...
Model/uitvoering : Megane Grand Tour 2.0 16v Tech Line LPG
Bouwjaar : 2006
Brandstof : lpg g3
in deze renault ligt gas (g3) in maar mijn vraag is hoe is de verhouding van de kop als je op gas rijd niet dat ik er over een jaar hoge onkosten krijg...
Hallo, ik ben Peter en heb voor de fun een Megane cabrio gekocht. Leuk voor de zomer een leuke auto met open dak.
Voor dagelijk gebruik hebben we een Volvo V40 en een S60.
De megane rijdt alleen wanneer het lekker weer is.
hallo
als mijn megane warm is en ik start hem weer dan gaan de toeren na korte tijd op en neer dansen,van 800 naar bijna nul en is het normaal dat je de stappenmotor steeds hoort...
Hallo kan iemand mij verder helpen, ben namelijk op zoek naar een sportuitlaat voor de megane 3 coupe 1.6 16v 110pk...
Kan niet veel vinden om dit beest te tunen...
Ik wil het uitlaat gas recirculatie circuit schoonmaken van mn nieuwe auto.
heb de pijp tussen het egr huis en inlaat even los gehad en daar zit meer dan 4mm prut in...
Wij zijn ten einde raad. Onze Megane 1.5dci uit 2003 stottert, houdt in en slaat soms af. Hiermee gaat de melding vanuit de boordcomputer gepaard: inspuiting defect . We zijn bij de Renault dealer geweest en na het uitlezen bleek...
Ongeveer 2 maanden geleden een Renault megane gekocht.
Na 1 week had de startblokkering het al begeven, deze verwijderd bij garage.
Problemen bleven bestaan, dus na 1 week weer terug. Bleek er 1 of ander slangetje niet goed te zijn.
Na deze...
ik heb een megane 1.6 bj 97.auto loopt perfect maar als hij warm is en ik zet hem weg en na b.v 30min wil ik hem weer starten,dan loopt hij op 3 cil.dit is van de ene op de andere...
Hoi, ik heb een probleem met mijn Megane wat ze tot op heden bij de renault dealer ook nog niet opgelost hebben, anders dan dat ze voor (in mijn ogen) belachelijk veel uren aan diagnose hebben verspijkerd al.
Vanmorgen mijn zoontje naar school gebracht auto bij school geparkeerd,zoontje naar school gelopen.
Terug gekomen bij de auto wil hij niet meer starten en zit...
Model/uitvoering : Renault Megane Coupe 1.6 16v _
Bouwjaar : 1999 _
Brandstof : Benzine _
De auto van mijn vrouw wilt niet meer aan slaan. Starten gaat goed maar het lijkt wel of hij geen benzine krijgt om aan te slaan. Nu wil natuurlijk een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum