Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In versie 4 van de Kadjar gebruiksaanwijzing wordt anders dan in versie 3 bij hoofdstuk 6.5 melding gemaakt van een 1.6 TCe motor met een cilinderinhoud van 1618 cc. Voor zover ik weet wordt de Kadjar nog nergens met deze motor aangeboden maar is...
De door velen gewenste optie; automatisch inklapbare spiegels bij afsluiten auto, zijn nu als accessoire leverbaar! Zie &
Door Nissan basis is dit niet standaard, maar nu wel toe te voegen zodat mensen die dit uit een ander Renault product waren...
Ik kwam vanmiddag bij mijn dealer om een afspraak voor een servicebeurt te maken.
Er kwam gelijk een monteur op mij af dat er bij mijn Kadjar een koelwaterslangklem vervangen diende te worden.
Dit was een actie vanuit Renault Nederland.
Iemand...
Het lijkt erop dat het lastig is om de binnentemperatuur in de Kadjar goed te regelen.
Vooral achter passagiers hebben het niet snel warm, ook niet tijdens een lange rit.
De climat_control op auto zetten is iig niet de oplossing.
Is deze ervaring...
Hallo forum.
Nieuw hier en sinds oktober in het bezit van een Kadjar Bose.
Heel tevreden over deze auto, had hiervoor een Captur.
Alleen heb ik wat moeite met het zicht van de LED koplampen, met name op onverlichte wegen buiten de bebouwde kom.
Vind...
Ik zie dat er bij mijn Producten in de r-linkstore de coyote Series v2 bij staat.
Met de vermelding aangeschaft in en pack
Wat is dit precies.
Na 3 mnd is de proefversie van Coyote verlopen en staat die tijdens het rijden op nu non...
Ben sinds 4 dagen in bezit van de Kadjar Energy TCe 130 Intens
ben bezig met mijn samsung S6 bluetooth verbining op tezetten wat lukt maar een stabiele verbinding is geen spraken
De verbinding wordt opgezet maar valt ook meteen weer weg en wordt...
Beste Kadjar rijders,
Na de upgrade van Samsung S7 naar mm eerder dit jaat veel problemen met R-link2 . Vandaag op de Samsung S7 edge nieuwste besturing er opgezet oftwel Nougat en he he geen problemen bij de Kadjar alles werkt goed. :mrgreen: :oops:
heeft iemand al sneeuwkettingen gehuurd/gekocht voor zijn kadjar? Kunnen hier gewone personenauto sneeuwkettingen omheen, of moeten er zogenaamde loopvlakkettingen om? Het instructieboekje van de Kadjar is überhaupt niet bekend met het bestaan van...
Zomaar een vraag: weet iemand of het bij de Kadjar in te stellen is dat de achterlichten tegelijk met de dagrijlichten branden? Bij de testauto's waarin ik proefritten heb gemaakt brandden de achterlichten niet tegelijk met de dagrijlichten, maar...
Sorry Peugeot, mea culpa, mea maxima culpa, dat ik reeds eerder een SUV kocht van een ander Frans merk, full option, aan die prijs waar bij jullie nauwelijks een instapversie van de 3008 aangeboden wordt die voorzien is van een ondermaatse...
Hallo,
Ben ik de 1ste met een defecte rijbaan alarm?
De rijbaan indicatie op het display bij stuur wordt groen geactiveerd bij snelheid hoger dan 80 km
Wordt rood met eventuele hoorbaar alarm indien je strepen op de weg lang overschrijdt.
De strepen...
Ik ben redelijk A-technisch, dus vergeef me als ik een domme vraag ga stellen....Is het mogelijk om de halogeenlampen, welke in mijn Intens uitvoering zitten zonder al te veel problemen te vervangen door LED lampen? Ik heb...
Hallo, ik krijg in maart een Kadjar 1.2 130pk Intens met pack Lumiere. Ik kon hier de park assist pack niet meer aan toevoegen. Was wel even benieuwd hoe de sensoren dan uberhaupt werken. In mijn Ford Focus heb ik naast piepjes streepjes op het...
Hallo
Hoe weet ik of ik de laatste versie van het RLink2 systeem en de laatste update van de navigatie kaart heb?
Zie alleen getallen staan en heb geen idee of ik met oude software opgescheept ben.
Kadjar is 26.10.16 opgeleverd. Stond begin oktober...
Ik heb net 2 weken mijn Kadjar Bose en heb mijn iPhone (6s op iOS 10) via bluetooth verbonden met het R-Link 2 systeem. Bluetooth slurpt wat stroom dus dacht ik dat ik de USB poortjes wel kon gebruiken voor het opgeladen houden van mijn iPhone....
Hoi Allen, dit is mijn eerste keer hier en volg dit forum nu een tijdje. Ik waardeer jullie mening, en ik zou graag willen weten of ik een goede keuze heb gemaakt betreft de Kadjar en de kosten betreft Private Lease.
Sinds de temperaturen weer laag liggen en de verwarming dus weer aan de bak moet ervaar in hinder van een lichte fluittoon uit de aanjager.
Deze is er niet als de temperaturen hoger liggen. Het lijk wel alsof er iets (blaadje?) in het luchtkanaal...
Graag had ik geweten van de EDC rijders hier onder ons of er verlichting is van de tekens links naast de versnellingspook van een EDC.
Ik weet dat je kan aflezen op het scherm in welke stand de Kadear staat D,R,P enz maar vroeg mij gewoon af of die...
Ik heb reeds gelezen op dit forum dat verschillende mensen opmerken dat hun motor traag op temperatuur komt.
Ik heb echter een bijkomend probleem. Ik heb reeds verschillende malen gemerkt dat deze temperatuur, na enkele minuten op...
Sinds dat ik een update op de Rlink2 heb gehad (vanwege niet kunnen koppelen Samsung telefoon) en daarna de kaartupdate heb uitgevoerd die klaarstond, wat problemen met de navigatie.
Ik weet niet welke update het veroorzaakt heeft ( of...
Ik sprak afgelopen zaterdag een vertegenwoordiger van Peugeot op een promotiestand van de opgefriste 2008. Eind deze maand zal de 3008 aan het publiek voorgesteld worden. De basisversie is verkrijgbaar met een gelijkaardige benzinemotor als die van...
Heeft er al iemand hulpveren onder zijn Kadjar laten monteren? Ik vind het een prima caravantrekker, maar zou het invoeren met beladen caravan iets willen beperken. In mijn optiek zakt hij net iets te veel in. Geen probleem overigens bij het rijden...
Renault leukt de Megane zo erg op dat de Kadjar verbleekt?
#Spiegels klappen dicht bij sluiten auto, Kadjar niet
# auto sluit automatisch bij verlaten auto, Kadjar niet
#centrale raambediening is verlicht, Kadjar niet
#Sense bediening aanwezig,...
Simpele oplossing voor verlichting dashboard kastje.
LIDL led lampje 4 stuks led met sensor erin en vastplakken (verwijderbare plakstrip) € 4,95
Het lampje is gegarandeerd uit, ook tijdens het rijden.
Wanneer het donker is zal het lampje gaan...
Beste,
Sinds vorige week een nieuwe Kadjar geleverd gekregen.
Nu ben ik een beetje aan het spelen met het multimediasysteem en ik kom er maar niet achter hoe ik binnen de subfolders kan zoeken (USB).
Stel ik heb een folder Hitzone . Hierin zitten...
Sinds maandag heb ik een nieuwe Kadjar.. Prima auto.
Bij nieuwe auto's komen ook nietuw functies.. Nu heb ik een vraag over een dergelijke functie, die op het stuur zit. De knop zit aan de rechterkant van de functies en boven de OK knop. Het...
Ik heb sinds aantal weken last van vocht / aanslag in de binnenkant van mijn LED-koplamp unit aan de passagierszijde, met name (andere heeft het een beetje). Geen condens, maar lelijk opgedroogd vocht.
Goedemiddag
Zijn er al mensen die de Verlichte Sidebars hebben laten plaatsen.
Zo ja, voldoen die dan aan de verwachting ??
Ik twijfel namelijk nog tussen de verlichte of de gewone.
En er is mij een prijs van €695 verteld door mijn dealer.
Ik...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum