Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag een sandwich op de A12. Het beleg was een Kadjar.
Als je ziet hoe de wagen is geplet begrijp je niet dat de bestuurder het er levend vanaf heeft gebracht.
mvg WillemS
Ik heb een Kadjar 1.2 TCe Bose besteld i.c.m. Private Lease. Nou heb ik begrepen dat deze uitvoering het meest uitgebreid is.
Echter weet ik nu niet of park assist en/of parkeersensoren al standaard bij deze uitvoering zit.
Als je muziek via de usb afspeelt en de shuffle aanzet werkt het perfect.
Maar de volgende keer dat je gaat rijden moet je weer de shuffle functie aanzetten,hij onthoud wel waar die gebleven is maar niet dat ie moet shuffelen.
Ook de afbeeldingen...
Zoals bij meerderen bij jullie, kraakte en piepte mijn dashboardkastje als een dolle. Na een kleine zoektocht merkte ik dat de klep van het kastje niet geheel aansloot, waardoor het krakende geluid ontstond.
Nu ben ik verre van een techneut,...
Wat een onhandig grote sleutel heeft de kadjar. Werkt allemaal prima, maar gister trok ik de voordeur in het slot met mijn autosleutel braaf in mijn broekzak, maar de huissleutel nog keurig op de keukentafel. Vroeger, toen autosleutel (een normale)...
Voor mijn bestelde Kadjar ben ik alvast wat websites aan het afstruinen voor extra's als hondenrek (of eigenlijk een rek om passagiers te beschermen tegen naar voren vliegende bagage), een kunststof of rubberen kofferbakmat en dakdragers....
Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Kadjar benzine automaat. Ik moet zeggen die bevalt prima. Wel ben ik een beetje benauwd om de nieuwste (?!) Tomtom update uit te voeren.
Ik heb een vraag die de dealer niet kon beantwoorden....
Vandaag dealer geweest update R-link2 en Samsung foon werkt weer perfect das pluspunt maar toen heb ik iets gedaan en vraag me af of dat wel zo verstandig was. Onder my renault r-link en dan balkje mijn apps beheren aanklikken.Dan staat er R-LINK en...
Af en toe blijft de fluittoon van de parkeerhulp hangen.
Na een parkeer manoeuvre gebeurt het wel eens dat het fluitsignaal voortdurend blijft doorgaan ook al na een hele tijd na het beëindigen van het parkeer manoeuvre.
Met dit mooie weer wil he wel eens vergeten het raam dicht te doen. En voordat je het weet heb je de motor uit gedaan en sta je op het punt uit te stappen. Oeps raam vergeten. Ik krijg het raam dan alleen nog dicht door de motor weer te starten....
Ben een watersporter, dus omkleden, alles in de auto en gaan.
Sleutel mee om mijn nek.
Maar nu een probleem, de kadjar sleutel .
Heb van de reserve het metalen sleuteltje eruit gehaald om de auto af te sluiten, maar nu blijkt dat alleen de...
Deze week heeft de dealer de strip die tussen de voorruit en het panoramadak zit gereinigd en opnieuw vastgekit.
Vorige week kwam deze steeds uit de sponning wat een klapperend geluid gaf onder het rijden.
Terugduwen werkte niet, leek alsof de...
Ben sinds vorige week eigenaar van een Kadjar Intens met diverse pakketten. Nu is mijn auto ook uitgerust met fraaie chromen beschermstrips(soort bullbars aan zijkant). Volgens de assecoirelijst zouden deze mooi licht geven in het donker. Nu zitten...
Bij mijn Kadjar van 2016 met een kilometerstand van net 5000 KM constateer ik eigenlijk al vanaf het begin een irritante resonantie. Deze treedt op in het toerenbereik tussen de 3000 en 3,5 rpm. Het lijkt wel of dan ook het hele rechter portier...
Ik heb op 3 juni mijn Kadjar mogen ophalen bij de dealer en ik had hierbij ook een aantal accessoires besteld.
Het instructieboekje van de Kadjar had ik online al opgezocht en doorgenomen en hierin ook instructies gezien...
Vandaag proefrit gemaakt in de Kadjar Bose dci 110 automaat met 19 banden. Volgens de verkoper valt deze versie in de 21% categorie. Dit was mij onbekend en kan ook nergens vinden dat dit zo is. Kijk ik verkeerd of .....?
En dan nog een vraag. Ik...
hoe ervaren jullie het navigatie systeem?
ik vind het vervelend dat je de kaart niet op 10 km of op grotere schaal kan zetten en dat hij daarop blijft staan.
hij zoemt elke keer in als je heb uitgezoemd
Ik had graag eens de mening gehoord van Kadjar rijders inzake de (automatische) handrem.
Wat mij opvalt is dat na stilstand - parkeren dus - en opnieuw starten, die handrem soms enkele seconden hardnekkig opgespannen blijft. De auto rijdt dan a.h.w....
Ik loop tegen een issue aan en ben benieuwd of meerdere kadjar eigenaren er last van hebben.
Dagelijks rijd ik langs een punt waarbij de Tom Tom waarschuwt voor een mobiele flitser. Echter geen enkele keer stond deze er ook werkelijk. Op zich niet...
bij de technische gegevens op blz.11 staat bij inspuiting staat: direkt ingespoten maar mis + turbo
terwijl bij alle andere modellen het er wel bij staat.
Bij mij werkt de Coyote soms wel ,veelal niet,dan mannelijke stem na een 5tal minuten rijden,spreekt geen netwerkverbinding,
Wat is oorzaak ,Kadjar 4 maanden in gebruik
Is er een mogelijkheid om de navigatie (RLink2) zodanig in te stellen dat er berekend wordt met de maximum snelheid van de caravan? Dus maximaal 90km/u?
Ik heb mijn Kadjar nu bijna 1 maand en wil even mijn eerste ervaringen delen voor mensen die zich nog aan het oriënteren zijn.
Voor de duidelijkheid: dit zijn mijn ervaringen. Het kan best zijn dat anderen weer andere ervaringen hebben.
Ik had...
Stem (en ook zang van de radio) lijkt alleen uit de een middenvoor luidspreker te komen (Kadjar Intens).
Ik heb al wat zitten zoeken bij instellingen maar krijg het niet voor elkaar om de stem (zang) ook uit de zij luidsprekers te krijgen.
Ervaren...
Ik heb een wegklapbare trekhaak op mijn Kadjar. Gisteren was de eerste volle zomermiddag en dus fietsendrager er op en rijden maar. De parkeerhulp schoot echter gelijk in de paniekstand. Wat ik ook probeerde, er bleef een storingsmelding staan....
In afwachting van onze kadjar zou ik graag een usb stick willen vullen met muziek aangezien er geen cd speler meer inzit. Sorry ben nogal onhandig met die dingen. Moet die muziek in mp3 staan of mag deze ook gewoon staan?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum